madmak έγραψε:
Απορία : Εφ' όσον ο κυβισμός είναι ίδιος και στις 2 εκδόσεις (90 & 110) και το μόνο που αλλάζει είναι η τουρμπίνα και η χαρτογράφηση -διορθώστε με άν κάνω λάθος- , εάν η τουρμπίνα παραμείνει η ίδια και μπεί η χαρτογράφηση των 110 ίππων , δεν θα πάρουμε κάτι απο ισχύ και ροπή ; Εκτός εάν η νέα χαρτογράφηση διαχειρίζεται διαφορετικά την τουρμπίνα της έκδοσης των 110 ίππων με αποτέλεσμα να μπερδευτεί η ECU όταν βρεί άλλη τουρμπίνα με δυσάρεστα αποτελέσματα ...
Πάντως όπως είπε και ο Ηλίας "όσοι απο μας στοχεύουν στην οικονομία (όπως εγώ), δέν πρέπει να πειραματιστούν σε καμία προσπάθεια βελτίωσης των επιδόσεων" .
Κάθε ένέργεια έχει και το αντίκρυσμά της ...
Δεν έχει καμία σχέση το ένα μοτέρ με το άλλο. 16βάλδιδο το ένα, 8 βάλβιδο το άλλο. Τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας το ένα, απλή το άλλο κ.ο.κ.
Πιο είναι ρε παιδιά το 16v γιατι μπερδεύτικα.