Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σήμερα διαπίστωσα αρκετές διαφορές με τα 17άρια που φόρεσα.

Σαφώς και οι διαπιστώσεις έγιναν με τα ίδια λάστιχα(σε 16 και 17),μόνο στο treadwear υπάρχει διαφορά,στον ίδιο δρόμο,με το ίδιο βάρος,ίδιες εξωτερικές θερμοκρασίες και σαφώς το ίδιο κέφι......καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω..... :laugh

Περίμενα κάτι διαφορετικό απο τα 17άρια,που δεν το είδα.
Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ,σαφώς βάρυνε το τιμόνι του έχοντας καλύτερη αίσθηση.

Απο την άλλη όμως,απο τα 160 μέχρι τα 200 αργεί πιο πολύ απο οτι με τα 16άρια και το κυριότερο σε συνεχείς αριστεροδέξιες που θέλεις λίγο να το φλικάρεις παίζοντας,εάν δεν έχεις το νού σου τόβγαλες.
Έχει γίνει απότομο,καθόλου φιλικό,καθόλου ουδέτερο και θέλει πολύ λεπτούς χειρισμούς.

Όσον αφορά τα φρένα,καμμία διαφορά.

Όπως επίσης,το θέμα ομορφιάς,δεν έχω άποψη μιάς και είναι υποκειμενική η κρίση.

Εν κατακλείδι αυτά τα 10,25 χιλιοστά διαφοράς που υπάρχουν χαμηλώτερου ύψους προφίλ,δίνει αρκετά,αλλά χάνει επίσης αρκετά.

Επειδή ίσως κάποιος με ρωτήσει αν θα ξαναέβαζα τα 16άρια,η απάντηση είναι.......δεν ξέρω.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Τα είπαμε και στο τηλ, με τις ανάλογες πιέσεις και ευθυγράμμιση θα περιμένουμε τις εντυπώσεις σου.

Μη ξεχνάς πως το αυτοκίνητο το είχες ευθυγραμμίσει όπως ήθελες εσύ με τα 16άρια και είναι εκτός ορίων κατασκευαστή ;)

Μπορεί να είναι άσχετο αυτό που λέω αλλά θα μας διαφωτίσεις δάσκαλε και μάλιστα σύντομα :salute

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Χρήσιμο θέμα, γιατί η αλλαγή αυτή παίζει πολύ (όχι ακριβώς από 16 -> 17, αλλά και τούμπαλιν λόγω κόστους).

Κατατοπιστικότατος, όπως πάντα. :clap

Με τον καιρό και με την κατάλληλη ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο θα έρθει ξανά στα μέτρα σου.
Καλοπάτητα και πάλι αδερφούλη. :shift

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σε ευχαριστώ καλέ μου. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Αρχοντα μιας κ εχω προσφατη την αλλαγη θα σχολιασω κ γω.. :P
Tzakos έγραψε:
Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ,σαφώς βάρυνε το τιμόνι του έχοντας καλύτερη αίσθηση.

:agree και επαυξανω..
Παράθεση:
Απο την άλλη όμως,απο τα 160 μέχρι τα 200 αργεί πιο πολύ απο οτι με τα 16άρια

:agree κ επαυξανω..
Παράθεση:
Έχει γίνει απότομο,καθόλου φιλικό,καθόλου ουδέτερο και θέλει πολύ λεπτούς χειρισμούς.

:agree εν μερη..μπαινεις πολυ καλυτερα αλλα δεν συγχωρει τοσο ευκολα..αν φυγεις εφυγες.Για μενα η αισθηση της 17αρας ειναι απιστευτη,σταθεροτητα,κυλιση,σιγουρια στα μπασιματα..κοπαναει λιγο περισσοτερο αλλα χαλαλι!
Παράθεση:
Όσον αφορά τα φρένα,καμμία διαφορά.

Αρχοντα εδω θα διαφωνησω..η 16αρα πολυ καλυτερα φρενα και πιο ομαλα μπορω να πω
Οπως και να'χει καλοπατητες με πολλα πολλα χλμ!!! :clap :clap βαλε και καμια φωτο!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Μανθο καλά χιλιομετρα να γράψεις και με δαυτα.. Θα είχε σημασία να μας έλεγες αν μπορείς,με ποιο σκεπτικό το έκανες,δηλαδή τι προσδοκούσες με την αλλαγή αυτή.σιγουρα κερδισες σε κράτησα έχασες λίγο σε τιμή,άνεση,και κράτημα στο ωρεγμενο δρόμο και κατανάλωση ίσως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30
Δημοσιεύσεις: 850
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Αν επιτρέπεται φαντάζομαι πως μπήκαν τα 17αρια λόγω μεγαλύτερου δείκτη φορτίου, ώστε να μην τελειώνουν τόσο γρήγορα από το βαρύ φορτίο που μεταφέρουν.
Ή για κάτι άλλο?

Send from a blue elephant.

_________________
C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic
VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Για τη μόστρα τα έβαλε ωρεεε! Γιατί είναι μερακλής και φίλος μου! :love

sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30
Δημοσιεύσεις: 850
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
linker έγραψε:
Για τη μόστρα τα έβαλε ωρεεε! Γιατί είναι μερακλής και φίλος μου! :love

sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2

Συμφωνώ και επαυξάνω. :):):)

Send from a blue elephant.

_________________
C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic
VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 01:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49
Δημοσιεύσεις: 601
Τοποθεσία: Athens
Tzakos έγραψε:
Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ


Αυτό μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται; Περίμενα ότι θα χάνει σε επιδόσεις σε όλο το φάσμα της επιτάχυνσης από τα 0 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος. Στην κατανάλωση άλλαξε κάτι;
Κάποια στιγμή θα βάλω κι εγώ 17άρες(τώρα έχω 15άρες σιδερένιες στο 1400), αφού αγόρασα τις ζάντες του mk2.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μάλλον δε χαζοσπιναρει λόγω καλύτερης ελκτικής πρόσφυσης.

Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Φίλε Μάνθο ,πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου .

Τα 17αρια λάστιχα είναι μικρότερης διαμέτρου από τα 16αρια που είχες ;(Γιατί έτσι εξηγείται να αρπάζει καλύτερα )

Αλήθεια , στο C4 που έχει ηλεκτρικό κοντέρ δηλώνεις μέσω lexia τη διάσταση των ελαστικών που έχεις για να δείχνει σωστά ; (Λογικά ναι)

Καλές βόλτες :wrc

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε ότι ο Μανθος πήρε πολύ σοβαρά τις απειλές του Βενιζέλου για το τι να ψοφίσουμε και έπεσε σε περισυλλογή μέχρι να αποφασίσει αύριο τι μήνυμα να στείλει...´
Προσωπικά δεν τις πιστεύω..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Απρ 2014, 15:47
Δημοσιεύσεις: 106
το 16αρι φοράει 205-55 με συνολική διάμετρο τα 63,2 εκ. ενώ το 17αρι φοράει 205-50 με διάμετρο 63,8 εκ.
η διαφορά είναι απειροελάχιστη απλά το 17αρι έχει μικρότερο προφίλ (10,25 εκ) δίνοντας καλύτερο κράτημα από το 16αρι (11,28 εκ.)
το πέλμα παραμένει ίδιο και στα δύο, με την διαφορά ότι το 205-50-17 είναι πανάκριβο ως διάσταση σε αντίθεση με το 225-45-17 που είναι ευρέως διαδεδομένο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
loeb έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ


Αυτό μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται; Περίμενα ότι θα χάνει σε επιδόσεις σε όλο το φάσμα της επιτάχυνσης από τα 0 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος. Στην κατανάλωση άλλαξε κάτι;
Κάποια στιγμή θα βάλω κι εγώ 17άρες(τώρα έχω 15άρες σιδερένιες στο 1400), αφού αγόρασα τις ζάντες του mk2.



Έχει χαμηλότερο ύψος προφίλ,φίλε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: loeb
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ερωτήσεις - σχόλια σχετικά με διάφορες διατάξεις - Πολ/νες
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1
Διαφορές Ιπποδύναμης Κυβισμού Αυτοκινήτων και Μηχανών
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 21
Ζάντα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2_vTs_Prioni
Απαντήσεις: 6
Μαμίσια ζάντα για C2 VTR...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: C2άκιας
Απαντήσεις: 2
Διαφορές Citroen C2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Lemontzis G.
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ