Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 20:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Σήμερα διαπίστωσα αρκετές διαφορές με τα 17άρια που φόρεσα. Σαφώς και οι διαπιστώσεις έγιναν με τα ίδια λάστιχα(σε 16 και 17),μόνο στο treadwear υπάρχει διαφορά,στον ίδιο δρόμο,με το ίδιο βάρος,ίδιες εξωτερικές θερμοκρασίες και σαφώς το ίδιο κέφι......καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω..... Περίμενα κάτι διαφορετικό απο τα 17άρια,που δεν το είδα. Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ,σαφώς βάρυνε το τιμόνι του έχοντας καλύτερη αίσθηση. Απο την άλλη όμως,απο τα 160 μέχρι τα 200 αργεί πιο πολύ απο οτι με τα 16άρια και το κυριότερο σε συνεχείς αριστεροδέξιες που θέλεις λίγο να το φλικάρεις παίζοντας,εάν δεν έχεις το νού σου τόβγαλες. Έχει γίνει απότομο,καθόλου φιλικό,καθόλου ουδέτερο και θέλει πολύ λεπτούς χειρισμούς. Όσον αφορά τα φρένα,καμμία διαφορά. Όπως επίσης,το θέμα ομορφιάς,δεν έχω άποψη μιάς και είναι υποκειμενική η κρίση. Εν κατακλείδι αυτά τα 10,25 χιλιοστά διαφοράς που υπάρχουν χαμηλώτερου ύψους προφίλ,δίνει αρκετά,αλλά χάνει επίσης αρκετά. Επειδή ίσως κάποιος με ρωτήσει αν θα ξαναέβαζα τα 16άρια,η απάντηση είναι.......δεν ξέρω.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 22:02 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Τα είπαμε και στο τηλ, με τις ανάλογες πιέσεις και ευθυγράμμιση θα περιμένουμε τις εντυπώσεις σου. Μη ξεχνάς πως το αυτοκίνητο το είχες ευθυγραμμίσει όπως ήθελες εσύ με τα 16άρια και είναι εκτός ορίων κατασκευαστή Μπορεί να είναι άσχετο αυτό που λέω αλλά θα μας διαφωτίσεις δάσκαλε και μάλιστα σύντομα
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 22:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Χρήσιμο θέμα, γιατί η αλλαγή αυτή παίζει πολύ (όχι ακριβώς από 16 -> 17, αλλά και τούμπαλιν λόγω κόστους). Κατατοπιστικότατος, όπως πάντα. Με τον καιρό και με την κατάλληλη ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο θα έρθει ξανά στα μέτρα σου. Καλοπάτητα και πάλι αδερφούλη.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
GeoC4Madness
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 13:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50 Δημοσιεύσεις: 2141 Εικόνες: 3
|
Αρχοντα μιας κ εχω προσφατη την αλλαγη θα σχολιασω κ γω.. Tzakos έγραψε: Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ,σαφώς βάρυνε το τιμόνι του έχοντας καλύτερη αίσθηση. και επαυξανω.. Παράθεση: Απο την άλλη όμως,απο τα 160 μέχρι τα 200 αργεί πιο πολύ απο οτι με τα 16άρια κ επαυξανω.. Παράθεση: Έχει γίνει απότομο,καθόλου φιλικό,καθόλου ουδέτερο και θέλει πολύ λεπτούς χειρισμούς. εν μερη..μπαινεις πολυ καλυτερα αλλα δεν συγχωρει τοσο ευκολα..αν φυγεις εφυγες.Για μενα η αισθηση της 17αρας ειναι απιστευτη,σταθεροτητα,κυλιση,σιγουρια στα μπασιματα..κοπαναει λιγο περισσοτερο αλλα χαλαλι! Παράθεση: Όσον αφορά τα φρένα,καμμία διαφορά. Αρχοντα εδω θα διαφωνησω..η 16αρα πολυ καλυτερα φρενα και πιο ομαλα μπορω να πω Οπως και να'χει καλοπατητες με πολλα πολλα χλμ!!! βαλε και καμια φωτο!!
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 13:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Μανθο καλά χιλιομετρα να γράψεις και με δαυτα.. Θα είχε σημασία να μας έλεγες αν μπορείς,με ποιο σκεπτικό το έκανες,δηλαδή τι προσδοκούσες με την αλλαγή αυτή.σιγουρα κερδισες σε κράτησα έχασες λίγο σε τιμή,άνεση,και κράτημα στο ωρεγμενο δρόμο και κατανάλωση ίσως.
|
|
|
|
|
nikosc4gp
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 21:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30 Δημοσιεύσεις: 850 Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
|
Αν επιτρέπεται φαντάζομαι πως μπήκαν τα 17αρια λόγω μεγαλύτερου δείκτη φορτίου, ώστε να μην τελειώνουν τόσο γρήγορα από το βαρύ φορτίο που μεταφέρουν. Ή για κάτι άλλο?
Send from a blue elephant.
_________________ C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 21:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Για τη μόστρα τα έβαλε ωρεεε! Γιατί είναι μερακλής και φίλος μου! sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
nikosc4gp
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 22:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30 Δημοσιεύσεις: 850 Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
|
linker έγραψε: Για τη μόστρα τα έβαλε ωρεεε! Γιατί είναι μερακλής και φίλος μου! sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2 Συμφωνώ και επαυξάνω. :):) Send from a blue elephant.
_________________ C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)
|
|
|
|
|
loeb
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 01:50 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 21:49 Δημοσιεύσεις: 601 Τοποθεσία: Athens
|
Tzakos έγραψε: Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ
Αυτό μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται; Περίμενα ότι θα χάνει σε επιδόσεις σε όλο το φάσμα της επιτάχυνσης από τα 0 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος. Στην κατανάλωση άλλαξε κάτι; Κάποια στιγμή θα βάλω κι εγώ 17άρες(τώρα έχω 15άρες σιδερένιες στο 1400), αφού αγόρασα τις ζάντες του mk2.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 09:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Μάλλον δε χαζοσπιναρει λόγω καλύτερης ελκτικής πρόσφυσης.
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Φίλε Μάνθο ,πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου . Τα 17αρια λάστιχα είναι μικρότερης διαμέτρου από τα 16αρια που είχες ;(Γιατί έτσι εξηγείται να αρπάζει καλύτερα ) Αλήθεια , στο C4 που έχει ηλεκτρικό κοντέρ δηλώνεις μέσω lexia τη διάσταση των ελαστικών που έχεις για να δείχνει σωστά ; (Λογικά ναι) Καλές βόλτες
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε ότι ο Μανθος πήρε πολύ σοβαρά τις απειλές του Βενιζέλου για το τι να ψοφίσουμε και έπεσε σε περισυλλογή μέχρι να αποφασίσει αύριο τι μήνυμα να στείλει...´ Προσωπικά δεν τις πιστεύω..
|
|
|
|
|
Thiodarr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 20 Απρ 2014, 15:47 Δημοσιεύσεις: 106
|
το 16αρι φοράει 205-55 με συνολική διάμετρο τα 63,2 εκ. ενώ το 17αρι φοράει 205-50 με διάμετρο 63,8 εκ. η διαφορά είναι απειροελάχιστη απλά το 17αρι έχει μικρότερο προφίλ (10,25 εκ) δίνοντας καλύτερο κράτημα από το 16αρι (11,28 εκ.) το πέλμα παραμένει ίδιο και στα δύο, με την διαφορά ότι το 205-50-17 είναι πανάκριβο ως διάσταση σε αντίθεση με το 225-45-17 που είναι ευρέως διαδεδομένο.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 20:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
loeb έγραψε: Tzakos έγραψε: Σαφώς και έχει καλύτερο traction,σαφώς και ανεβάζει πολύ πιο εύκολα μέχρι τα 120 χλμ
Αυτό μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται; Περίμενα ότι θα χάνει σε επιδόσεις σε όλο το φάσμα της επιτάχυνσης από τα 0 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος. Στην κατανάλωση άλλαξε κάτι; Κάποια στιγμή θα βάλω κι εγώ 17άρες(τώρα έχω 15άρες σιδερένιες στο 1400), αφού αγόρασα τις ζάντες του mk2. Έχει χαμηλότερο ύψος προφίλ,φίλε.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: loeb
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|