Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2014, 22:53 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα στην παρέα και καλώς σας βρήκα!!!

έχω ένα θεματάκι με την αγάπη μου!!!ποιά είναι αυτή??

ενα saxo 1.1 του 97!!Η αγάπη μου που λέτε μετα απο 185000 χιλιομετρα έκαψε φλατζα κεφαλής,αιτία κολλημένος θερμοστάτης!!

αφου λοιπόν αλλάξαμε φλατζα,θερμοστατη,λαδια,φίλτρα,μπουζι,παραφλού,βίδες,τσιμουχακια και ότι άλλο επρεπε(τον μηχανικό τον εμπιστευομαι γιατι αυτός το προσεχει εδω και χρόνια) μόλις το βάλαμε μπροστά άρχισε να βγάζει τα νερα απο το δοχείο του ψυγειου(Με το που το βαλαμε μπροστα)!!!!καμια γνώμη???ο μηχανικός μου ειπε οτι μάλλον ειναι η ταπα του ψυγειου και δεν κραταει πιεση!!

Τι μπορει να φταίει και η αγαπη μου παραμένει αρρωστούλα ακόμα??? :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2014, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν εχει γινει σωστη δουλεια πλανιαρισμα και δεν εχετε άλλο θεμα μπορει και να είναι...ποτε εβγαλε νερα αμεσως με το που το βαλατε?οταν ζεσταθηκε για δωσε πληροφοριες!!!

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2014, 23:38 
Άβαταρ μέλους
xantiamanolis έγραψε:
αν εχει γινει σωστη δουλεια πλανιαρισμα και δεν εχετε άλλο θεμα μπορει και να είναι...ποτε εβγαλε νερα αμεσως με το που το βαλατε?οταν ζεσταθηκε για δωσε πληροφοριες!!!



Καλησπέρα!!με το που τελειώσαμε τα πάντα και μπηκαν ξανά όλα στην θέση τους, κάναμε εξαέρωση,συμπληρώσαμε παραφλού και βάλαμε μπρος!!δεν πρόλαβε καν να ζεσταθει το άμαξι και άρχισε να βγάζει νερά απο το καπάκι του δοχείου στο ψυγείο!!με το που το βαλαμε εμπρος!! :sad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2014, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
δεν μου ακούγετε φυσιολογικο αυτό..μηπως παλι ανακατευει νερα με λαδια...?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
μηπως δεν εσφιξε καλα το καπακι???

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 08:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Κολλημένος κλειστός ο θερμοστάτης;

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
τον αλαξανε ειπε..

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Κάνε μια δοκιμή με έναν καινούργιο μπροστά στον μηχανικό μήπως είναι ελλατωματικός αυτός που μπήκε (εάν μπήκε)...αν ακόμα είναι ο παλαιός επάνω τότε...

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 18:12 
Άβαταρ μέλους
καλησπέρα και καλό μήνα!!!

Μόλις γύρισα απο το συνεργείο και άκρη ακόμα δεν βρήκαμε!!!δοκιμάσαμε νέο θερμοστάτη και είχαμε πάλι τα ίδια,δοκιμάσαμε χωρίς θερμοστάτη ξανά τα ίδια!!!νερα και λάδια δεν μπερδεύει φίλε xantiamanolis,το είδαμε και δεν έχει "σαπουνάδα" πουθενα,ούτε λάδι στο παραφλού!!παίζει να μην έχει γινεί σωστό πλανιάρισμα η πρεσαρισμα στο καπάκι???εν τομεταξύ άκουσα και ενα άλλο οτι αν όλα έχουν γίνει σωστά υπάρχει λέει περίπτωση να έχει "αρπάξει" ο κορμός!!!!!!(αυτό το είπε αυτος που έφερε τον καινουριο θερμοστάτη)

καμία γνώμη????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για τον κορμο παιζει......δεν σου το ειπα γιατι απλα εκει πας για μοτερ....και δεν ηθελα να σε βαλω σε κακες σκεψεις..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ 2014, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Deιτε μια την αντλια του νερου....γιατι μαλλον δεν εφταιγε ο θερμοστατης (η οχι μονο αυτος τελος παντων) αν η αντλια δεν γυρναει τα νερα και να ξαερωσεις φουσκωνει τα νερα γιατι κανουν διαστολη (θερμοσιφωνας καλη ωρα...) μετα αν σε περιπτωση απο το καψιμο ανακατεψε νερα με λαδια (στο κυκλωμα της ψυξης) ενδεχομενως να εχει φραξει το ψυγειο και ενω δειχνει οτι κυκλοφορει το νερο να μην διωχνει θερμοτητα και να τα βραζει τα νερα...θεωρω (χωρις να ξερω πιος το εδεσε και χωρις να τον στιριζω) οτι ειναι επειηκως δυσκολο να κανεις μαλακια σε σφιξιμο 8 βαλβιδου μιας και ειναι παν απλο...συν οτι λογο της φλατζας απο περμανιτη και λιγο να εχει παρει το μπλοκ απο την στιγμη που πλανιαρισε το καπακι 99.9% εχει πατησει σωστα....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2014, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Μάλλον έτσι θα είναι Γιάννη,άν και οι αντλίες μας νομίζω δύσκολα τα παίζουν.Έχουν μεταλλική φτερωτή σωστά;

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2014, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Αν η ταπα τπυ ψυγειου ειναι οκ (σκαει στα 1,4-1,6 bar) τοτε σημαίνει οτι εχεις μεγαλη πιεση στο κυκλωμα του νερου !!!
μεγαλη πιεση στο κύκλωμα του νερου μπορει να δημιουργηθεί μονο απο διαρροή συμπίεσης απο τους κυλινδρους στο κύκλωμα του νερου μιας και λες οτι το φαινομενο παρατηρηται μολις βαλεις μπροστα το μοτερ και δεν εχει ζεσταθει ακομη.
διαρροη συμπιεσης στο κυκλωμα του νερου μπορει να εχεις απο τρεις αιτιες
1)ραγισμενο κεφαλαρι στους θολους των κυλινδρων
2)πετσκαρισμενο κεφαλαρι (μιας και εβαλες καινουρια φλαντα συμπιεσεως και εγινε σωστη τοποθετηση)
3)πετσκαρισμενος κορμος μηχανης (μιας και εβαλες καινουρια φλαντα συμπιεσεως και εγινε σωστη τοποθετηση)

το πρωτο το ελεγχεις με πρεσαρισμα του καπακιου στο μηχανουργειο (κανονικα θα επρεπε να ειχε γινει οταν το πλανιαρανε)
το δευτερο δεν μπορει να συμβαινει (αφου πηγε για πλανιαρισμα το κεφαλαρι)
το τριτο αν συμβαινει θελει μετρημα για το ποσο εχει παρει ο κορμος και αν ειναι λιγο πρεπει να παει μηχανουργειο για πλανιαρισμα ο κορμος αφου "αδειασει", μελιγα λογια ασυμφορο κατα την αποψη μου.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2014, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
συνηθως ειναι με μεταλικα πτερυγια αλλα εχω δει και με πλαστικο....παιδια να πετσικαρει ο κορμος ειναι πολυ τραβηγμενο....μας εχουν φερει στο μαγαζι 8 βαλβιδα που ειχαν φτασει να λιωσουν φιλτροκουτια απο το αναμα και παρολα αυτα πλανισμα φρεζαρισμα φλατζα αντλια και ολα κομπλε....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αλλάγή φλάτζας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ 2014, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
σιγουρα εσφιξε σωστα το καπακι ο μαστορας σου???στα σωστα κιλα?

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή μοτέρ σε C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stasou_mygdala
Απαντήσεις: 6
Πρόβλημα στο δυναμό!!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 3
Αλλαγη σαλονιου...
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Προβλημα με sensodrive (τι ειναι?)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 12
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ XSARA PICASSO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΗΣΧ
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ