Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:52 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 13:03 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

Εχω βρεί ένα saxo 1100 5d 2002 A/C απο ένα φίλο που μένει σε επαχεία και μου το δίνει 1000€. Είναι πολύ καλα συντηρημένο με περίπου 120.000χλμ. Έχει αλλάξει δίσκο - πλατο και γενικότερα το εχει προσεξει αρκετα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και επειδή μένει σε επαρχία δεν τον έχει προβληματήσει. Θεωρήτε θα με δυσκολέψει στην οδηγηση στην Αθήνα ή επειδή είναι μικρό και ελαφρύ δεν του είναι απολύτως απαραίτητο?

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας,

Σπύρος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:welc Σπύρο. :salute
....πιστεύω ότι είναι θέμα συνήθειας. Καλό θα ήταν να είχε.... αλλά και παλιά τα οδηγούσαμε και χωρίς αυτό.
Κάνε το μια βόλτα να σου φύγει η περιέργεια. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Φεβ 2014, 21:03
Δημοσιεύσεις: 28
Τοποθεσία: Χαϊδαρι
Καλησπερα φιλε μου...!!! εγω εδω και 1 χρονο σχεδον εχω ενα citroen ax το οποιο δεν εχει υδραυλικο τιμονι και στην αρχη και εμενα αυτο ηταν το προβλημα μου και πιο πολυ για την κοπελα μου που το οδηγαει καμια φορα...αλλα μπορω να σου πω οτι ειδικα η κοπελα μου το εχει βολευτει πιο πολυ γιατι ειναι πιο σταθερο..το μονο ''προβλημα'' ειναι λιγο στο παρκαρισμα αλλα αναλογως και πως ειναι η ασφαλτος κατω. Εμενα γενικα με εχει βολεψει. Και οπως ειπε και ο φιλος Diesoulas ειναι θεμα συνηθειας.

_________________
Citroen AX 1.1


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Οδηγώ σχεδόν καθημερινά ένα saxo 1100 97MY σε κατάσταση χρεποχάρχαλου χωρίς υδραυλικό τιμόνι και θα έλεγα ότι μόνο κατά το παρκάρισμα σε πολύ στενόχωρες θέσεις θα το ζήταγα ( το Υ/Τ) . Πάρτο αν είναι όντως σε καλή κατάσταση όπως λες καθώς η τιμή είναι πολύ καλή.....

Αν δεν το πάρεις στείλε μου ΠΜ να το πάρω εγώ (αρκεί να έχει Α/C) :D :D

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν δεν κανω λαθος ισως μπαινει και μεταγενέστερα.......αλλα αν το αμαξι είναι καλο παρτο.......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Οκτ 2014, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
ειχα το ιδιο .δεν θα εχεις κανενα προβλημα .συνηθειο ειναι .εγω του εβαζα και λιγο παραπανω αερα στα λαστιχα και ολα οκ!

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2014, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αερα βαζουμε στανταρ πιεση αναλογα το λαστιχο, μη λεμε οτι να ναι τωρα επειδη δεν εχει υδραυλικο να τα κανει μπαλονια μπροστα.
Οδηγω ΖΧ 94 χωρις υδραυλικο..ναι δεν εχει υδραυλικο και ομως το οδηγω! Στο παρκαρισμα βαζουμε και τα δυο χερια στο τιμονι, χωρις να κουραστουμε επισης πολυ, αλλα θελει και τα δυο χερια. Το τιμονι ειναι ξυραφι χωρις υδραυλικο σε πορεια, νιωθεις οτι οδηγεις, ξερεις που πατανε οι τροχοι και τι πατανε!! :D
Το τρικ με τα αυτοκινητα χωρις υδραυλικο ειναι οτι δεν ξεκιναμε να στριψουμε τερμα τιμονι χωρις να τσουλαει ελαχιστα, αν δεν τσουλαει σε πεδευει λιγο αν εχεις συνηθισει με υδραυλικο, αν τσουλαει ελαχιστα στριβει ευκολα, αλλωστε σιγα το βαρος που εχει μπροστα ενα Saxo.

;)


Καλοταξιδο αν το τσιμπησεις! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2014, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Είχαμε saxo 1100 cc του 99 χωρίς υδραυλικό.Το μόνο θέμα όπωςλένε και παραπάνω τα παιδιά
θα είναι το παρκάρισμά,αλλά και αυτο συνήθεια είναι!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2014, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
Blanc έγραψε:
Αερα βαζουμε στανταρ πιεση αναλογα το λαστιχο, μη λεμε οτι να ναι τωρα επειδη δεν εχει υδραυλικο να τα κανει μπαλονια μπροστα.
Οδηγω ΖΧ 94 χωρις υδραυλικο..ναι δεν εχει υδραυλικο και ομως το οδηγω! Στο παρκαρισμα βαζουμε και τα δυο χερια στο τιμονι, χωρις να κουραστουμε επισης πολυ, αλλα θελει και τα δυο χερια. Το τιμονι ειναι ξυραφι χωρις υδραυλικο σε πορεια, νιωθεις οτι οδηγεις, ξερεις που πατανε οι τροχοι και τι πατανε!! :D
Το τρικ με τα αυτοκινητα χωρις υδραυλικο ειναι οτι δεν ξεκιναμε να στριψουμε τερμα τιμονι χωρις να τσουλαει ελαχιστα, αν δεν τσουλαει σε πεδευει λιγο αν εχεις συνηθισει με υδραυλικο, αν τσουλαει ελαχιστα στριβει ευκολα, αλλωστε σιγα το βαρος που εχει μπροστα ενα Saxo.

;)


Καλοταξιδο αν το τσιμπησεις! :thumb

ε οχι και μπαλωνια ...ειπαμε λιγο παραπανω αερα

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιαν 2015, 01:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01
Δημοσιεύσεις: 329
Τοποθεσία: kipseli
καλησπέρα και χρόνια πολλά.

για να μην ανοίγω καινούριο θέμα:
ήρθε στην οικογένεια ένα saxo 1.1 του 2001, πεντάπορτο. το αυτοκίνητο είναι αστέρι (παρά τα 200.000 χλμ του), αλλά δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.

το παιδί από τον οποίο το αγοράσαμε, μου είπε πως είχε αγοράσει την κρεμαγιέρα κια την αντλία για να το κάνει υδραυλικό, αλλά δεν ασχολήθηκε ποτέ γιατί δεν είχε χρόνο και πως αν θέλω να μου τα δώσει.

το έχει επιχειρήσει κανείς; είναι κάτι πολύ δύσκολο ή είναι βάλε-βγάλε;

ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιαν 2015, 07:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Πήρες το αμάξι του Στέλιου; Καλορίζικο!
Υδραυλικό μπαίνει κανονικότατα αλλά θέλει κάμποσα πραγματάκια και αρκετή δουλειά...
Έχω βάλει σε πολλά saxo-106-AX αλλά χρειάζεσαι αρκετά πράγματα.. κάποια από αυτά το πιθανότερο είναι να μην τα έχεις.
Πηγαίνεις στο συνεργείο σου ή σε αυτό που θα αναλάβει την δουλειά και σου λέει τι και πως..

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιαν 2015, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01
Δημοσιεύσεις: 329
Τοποθεσία: kipseli
Drakonakis έγραψε:
Πήρες το αμάξι του Στέλιου; Καλορίζικο!
Υδραυλικό μπαίνει κανονικότατα αλλά θέλει κάμποσα πραγματάκια και αρκετή δουλειά...
Έχω βάλει σε πολλά saxo-106-AX αλλά χρειάζεσαι αρκετά πράγματα.. κάποια από αυτά το πιθανότερο είναι να μην τα έχεις.
Πηγαίνεις στο συνεργείο σου ή σε αυτό που θα αναλάβει την δουλειά και σου λέει τι και πως..


ναι του Στέλιου. αστέρι!!!

μπορείς να με κατατοπίσεις στο κόστος; στο περίπου πάντα....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Στο περίπου λοιπόν υπολόγιζε για σωστά πράγματα μτχ από μαγαζί με ανταλλακτικά κι όχι διαλυτήριο από 400 μέχρι 600 ευρώ συν φπα κι εγγύηση που δίνουν κάποιοι ή τα παίρνουν πίσω κλπ
Από διαλυτήριο πέρα από το ότι δεν μπορούν να δώσουν απόδειξη εγγύηση και πρέπει να λύσεις εσύ ότι χρειάζεται για να μη καταστραφεί σπάνια τα βρίσκεις όλα και για σωστά..λαχείο αλλά τα χρήματα είναι αρκετά πιο κάτω.
Εργασία τοποθέτησης με ευθυγράμμιση θεωρώ λογική τιμή 250-300 ευρώ για κάποιον βέβαια που ξέρει την δουλειά και θέλει να την κάνει σωστά κλπ
Σίγουρα τα χρήματα δεν είναι λίγα αλλά το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι σε κάποιες σαν αυτές δουλειές..

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1100 Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σωστότατος :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Κοατος αλλαγής ιμάντα χρονισμού με τρόμπα νερού σε SAXO VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 8
(C3) Αντάπτορας για χειριστήρια στο τιμόνι για rcd F&U CD-36
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: kaparo
Απαντήσεις: 3
Σβησιμο κινητήρα εν κινήσει saxo 1.1 2000y
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 5
saxo 1,4vts δεν παιρνει μπρος!!!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Ποντεσιόμετρα για saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: GS75
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ