Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Καλημέρα στο forum.
Έχω ένα C4 Picasso 1.6 VTi του 2009 με 85000km και εγκατεστημένο κιτ υγραερίου της GFI (Ολλανδικό) από τα 37000km. Το τελευταίο διάστημα βλέπω κατανάλωση λαδιού 1lt ανά 1000km!!! Το αυτοκίνητο δεν έχει διαρροές ούτε καυσαέρια ή καπνούς.
Το πήγα σε αντιπρόσωπο ο οποίος χωρίς να ανοίξει τη μηχανή για να εντοπίσει το πρόβλημα, μου είπε ότι αυτός ο τύπος μηχανής δεν επισκευάζεται και ότι το πιο φρόνιμο θα ήταν η αλλαγή μηχανής. Το πρόβλημα μάλλον το εντοπίζει στις τσιμούχες των πιστονιών, αν το μεταφέρω σωστά, ενώ το γκάζι όπως μου είπαν είναι άσχετο με το θέμα.
Ψάχνοντας στο Internet, βρήκα ένα post http://www.ds3club.co.uk/showthread.php?9146-1.6-VTI-using-oil, όπου αναφέρεται πρόβλημα σε μια βαλβίδα (electrovalve ή solenoid valve) για το οποίο η Citroen έχει εκδώσει και ανάκληση. Η βαλβίδα πρέπει να αντικατασταθεί και μονωθεί σύμφωνα με το post και το πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού εξαλείφεται.
Προσωπικά δεν κατάφερα να βρω πληροφορίες για την αναφερόμενη ανάκληση από Citroen. Έχω ήδη γράψει στην Citroen Greece για το θέμα και περιμένω απάντηση. Τέτοιου είδους βλάβη είναι το τελευταίο που περίμενα από αυτόν τον high tech κινητήρα και σε αυτά τα χιλιόμετρα.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παρακαλώ πολύ ας το μοιραστεί μαζί μας, γιατί όπως καταλαβαίνετε το χέρι πρέπει να μπει βαθιά στην τσέπη και τα πράγματα είναι δύσκολα!!!
Ευχαριστώ πολύ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2015, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Αρχικά, θαυμάζω το θράσος του αντιπροσώπου που πρότεινε αλλαγή κινητήρα. Δεύτερον, κάποια κατανάλωση λαδιού υπάρχει σε όλη την οικογένεια κινητήρων prince. Εγώ είμαι περίπου στο λίτρο ανά 6-7000χλμ, αλλά ανά περιόδους έχω δει μικρότερη άλλα και λίγο περισσότερη κατανάλωση.

Σε ακαδημαϊκή συζήτηση με μηχανικό εξουσιοδοτημένου, είχε αναφερθεί ότι είχαν επισκευάσει ένα C4 που έκαιγε πολύ λάδι.

Στην περίπτωση σου βέβαια, αυτό που χρειάζεσαι είναι ένας σοβαρός μηχανικός, εκτός αντιπροσωπείας λογικά, να το ελέγξει εξονυχιστικά.

Δυστυχώς δεν έχω κάτι πιο συγκεκριμένο να προτείνω. :-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2015, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
1oν Όλοι οι κινητήρες χαλάνε και όλοι επισκευάζονται, οποιος λέει ότι δεν επισκευάζονται χωρίς καν να ανοίξει το καπώ μάλλον δεν ξέρει να επισκευάζει οπότε να γίνει μανάβης.

2ον Μέχρι τα 80000 χλμ ήταν ΟΚ και μετά άρχισε να καίει λάδια σαν VAGελίστρα ; Μήπως στο τελευταίο σερβίτσιο μπήκε λάθος τύπος λιπαντικού ;

3ον Ή τσιμούχες οδηγών βαλβίδων ή ελατήρια εμβόλων (πιστονιών) θα σου είπε
Ψιλοχλωμό για την ΕΣΣΟ σου(χλμ) αλλά όχι και εντελώς απίθανο
Αν το πρωί με το που βάζεις μπροστά βγάζει καπνό είναι το πρώτο , μια μέτρηση συμπίεσης θα δείξει αν είναι το δεύτερο.

Μπορεί να φταίει η βαλβίδα αυτή .....
Μπορεί απλά να έχει λάθος τύπο λιπαντικού.

Μια επίσκεψη σε συνεργείο με μηχανικούς της προκοπής και όχι απλούς ανακατευτήρες λαδιών είναι απαραίτητη.

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2015, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Να συμπληρώσω τον nikOlaus στο σημείο 3, καθώς και το δικό μου post, ότι η περίπτωση επισκευής που ανέφερα παραπάνω (C4 σε εξουσιοδοτημένο) αφορούσε πράγματι σε τσιμούχες οδηγών βαλβίδων.

Κατά τ'άλλα, η πλέον σωστή προσέγγιση συνοψίζεται στην πρώτη και την τελευταία πρόταση του post του nikOlaus.

Αλήθεια, τι λάδια βάζεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2015, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Ευχαριστώ παιδιά για τη συμμετοχή.
Μια μικρή διόρθωση αν και δεν αλλάζει κάτι. Είχα κάνει λάθος στον υπολογισμό: η κατανάλωση είναι περίπου στα 700ml ανά 1000km.
Η κατανάλωση αυξανόταν σιγά-σιγά καθώς αυξάνονταν τα χιλιόμετρα. Να πω εδώ ότι το αμάξι το δούλευα σχεδόν πάντα μέχρι 4000 στροφές (και λόγω LPG) αλλά και επειδή δεν ζητάς επιδόσεις από τέτοιο αυτοκίνητο.
Τα λάδια τα αγοράζω μόνος μου και είναι πάντα TOTAL 5W30 QUARTZ INEO ECS με προδιαγραφή ACEA C2 που θέλει ο κατασκευαστής.
Φίλε nikOlaus, δεν έχω παρατηρήσει καπνό το πρωί. Δεν είμαι και 100% σίγουρος βέβαια...όταν λέμε καπνό τι εννοούμε; Θα φαινόταν πχ από τον καθρέπτη, γιατί δεν έχω δει κάτι. Ίσως θα πρέπει να το βάλω μπρος και κάποιος άλλος να κοιτάει τι γίνεται πίσω.
Όσο για το θέμα του αν επισκευάζεται ή όχι και εμένα μου φάνηκε θεόκουλο. Μου είπε ότι είναι κάποιος τύπος κινητήρα με αρχικά EP αν θυμάμαι καλά.
Εννοείται ότι θα πάω και αλλού να δω τι θα μου πούνε. Είδομεν....να δούμε τι θα απαντήσουν και από τα κεντρικά. Πάντως δεν έχω δει καμιά διαφορά στην απόδοση που σημαίνει ότι δεν υπάρχει θέμα συμπίεσης, έτσι δεν είναι;

P.S.: και κάτι άλλο που δεν το είπα αρχικά: όταν βάζω το πρωί το αμάξι μπροστά, η μίζα γυρνάει κανονικά (καινούρια μπαταρία), αλλά δυσκολεύεται να πάρει μπρος και θέλει συνήθως λίγη βοήθεια με πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού. Υποπτεύομαι μήπως περνάει λάδι από τα πιστόνια ή τις βαλβίδες και επικάθεται στα μπουζί δυσκολεύοντάς τα να δώσουν σπινθήρα με κρύο κινητήρα. Όταν ο κινητήρας ζεσταθεί όμως και τον σβήσεις και τον ξανα-ανάψεις δεν έχει θέμα. Επίσης μήπως πρέπει να κάνω καμιά καινούρια μέτρηση για καυσαέρια, γιατί αν περνάει λάδι στον θάλαμο καύσης θα έχω θέμα αργότερα και με καταλύτη. Και κάτι ακόμα: ξέρει κανείς τι ρόλο βαράει η electrovalve που ανέφερα αρχικά;
Sorry αν σας κούρασα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είναι τέτοιο αυτό που βάζεις?

Exceeds ACEA C2 API: SL/CF
Typical Analysis
Properties Unit Method Typical Value
SAE Grade SAE J300 5W-30
Density @15°C kg/m3 ASTM D4052 851
Kin. Viscosity @40°C mm2
/s ASTM D445 58,1
Kin. Viscosity @100°C mm2
/s ASTM D445 10,3
Viscosity index ASTM D2270 166
Viscosity CCS@-30°C, max cP ASTM D2983 5000
Flash Point COC, min °C ASTM D92 235
Pour Point °C ASTM D97 -42
Total Base Number mgKOH/g ASTM D2896 7,0
Sulphated Ash %Wt ASTM D874 0,78
Product Code: 1207 Date Issued: 11-06-2012 Date Reviewed: 12-02-2015 Revision: 05

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2015, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Φίλε Tzakos,
δεν είμαι τόσο προχωρημένος για να ξέρω όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και αν θυμάμαι καλά, η συσκευασία δεν αναφέρει τόσα πολλά. Αν σου λέει κάτι, βρήκα κάποια specs στο ακόλουθο URL: http://204.92.52.209/pdf/egypte/lubrifiants/Ineo%20EC3%205w30.pdf. Επίσης βρήκα ότι δεν έχει API standard. Και ένας κατάλογος από TOTAL: preg_replace($acronyms_match, $acronyms_repl, '[url]http://www4.total.fr/pdf/lubricants/Lubricants-Guide-2011.pdf όπου από ότι μπορώ να δω, το QUARTZ INEO ECS προτείνεται για CITROEN.
[/url]')Τα υπόλοιπα που περιγράφω έχουν κάποια βάση; Για να ξέρω και πως θα αντιμετωπίσω αυτά που θα μου πούνε στα άλλα συνεργεία που θα πάω.
Σε ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Ιουν 2015, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μάλιστα.Αυτό φίλε μου το λάδι,είναι για κινητήρες άμεσου ψεκασμού που ο δικός σου δεν είναι.
Πρώτο στάδιο λοιπόν,καλό καθάρισμα εσωτερικό του κινητήρα και σωστό λάδι,προδιαγραφών αυτών που σου έγραψα πιο πρίν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2015, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Sorry αλλά αυτό είναι το σωστό λάδι με προδιαγραφή anti pollution για κινητήρα EP6 (όντως είναι indirect injection). Αν βάλεις στο Google "1.6 vti ep6 total oil type" σου βγάζει link απο Citroen Australia ότι αυτό είναι το λάδι. Επίσης ρώτησα σε 4 αντιπροσωπείες και εξειδικευμένα συνεργεία και όλοι μου είπαν ΟΚ για το λάδι.
Κι ένα επιπλέον link:
http://www.servicing.peugeot.co.uk/medi ... record.pdf

...για του λόγου το αληθές.

Δεν νομίζω λοιπόν ότι το εργοστάσιο προτείνει λάθος λάδια!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε,εγώ κάτι σου είπα,απο που να αρχίσεις,για να λύσεις το πρόβλημά σου,βάσει της εμπειρίας μου.
Tώρα το τι λέει η Citroen Αυστραλίας,λίγο με απασχολεί.
Τα δικά μου τα κιτάπια,άλλα λένε.
Σου εύχομαι το καλύτερο και σύντομη λύση στο θέμα σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2015, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Σε ευχαριστώ πολύ. Πάντως το pdf αρχείο στο link στη σελίδα 20 το λέει ξεκάθαρα νομίζω, αν δεν σε πείθει η Citroen Αυστραλίας.
Κάτι άλλο για τον οποιονδήποτε έχει το ίδιο θέμα. Σημερα έκανα και μια μέτρηση καυσαερίων και μου βγήκαν 2.5 φορές απάνω οι υδρογονάνθρακες! Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά καταλαβαίνω ότι το λάδι καίγεται όλο στον θάλαμο καύσης και τα κατάλοιπα βγαίνουν στα καυσαέρια.
Η Citroen Hellas απάντησε ότι βέβαια επισκευάζεται ο κινητήρας και προσπάθησε να μπαλώσει την συμπεριφορά του αντιπροσώπου της.
Πάμε για τσιμούχες και έδρες βαλβίδων, πιθανόν αλλαγή ελατηρίων με πιο αντοχής (οδηγία Citroen) και ότι άλλο προκύψει. Ελπίζω να προλάβω πιθανή ζημιά και στον καταλύτη στο μέλλον.
Ελπίζω να μην μπλέξω, θα ξαναγράψω όταν τελειώσει η επισκευή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2015, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Υπάρχει κάποιος που να υπογράφει,οτι θα πετύχει η επισκευή?
Σου είπανε οτι μετά την επισκευή,μπορεί να είναι χειρότερη η κατάσταση?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2015, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2015, 08:32
Δημοσιεύσεις: 19
Φίλε Tzakos,
πήγα σε 3 συνολικά συνεργεία, 1 αντιπροσωπεία και 2 πρώην αντιπροσωπείες - εξειδικευμένα CITROEN-PEUGEOT. Στα εξειδικευμένα μου είπαν ότι επισκευάζεται, ενώ το ίδιο μου απάντησε και η Citroen Hellas όπως είπα πριν. Στο εξειδικευμένο που κατέληξα, είδα και ένα Peugeot με παρόμοια προβλήματα με το δικό μου (και με LPG) το οποίο ήταν ανοιγμένο. Δίνουν πάντως και ένα χρόνο εγγύηση.
Για τα αποτελέσματα τώρα τι να σου πω. Δεν νομίζω ότι θα μου έλεγε κανένας ότι θα είναι για χειρότερα! Μου είπαν ότι το αυτοκίνητο θα θέλει στρώσιμο για 2500 χλμ και για τα πρώτα 5000 να μην χρησιμοποιήσω καθόλου LPG.
Ελπίζω να έχω κάνει καλή επιλογή.

Και κάτι άλλο, επειδή είδα ότι έχεις εμπειρία από υγραέριο. Έχω σύστημα GFI εγκατεστημένο στον Μπίρμπο. Ξεκινάει με βενζίνη και στους 40 βαθμούς γυρνάει. Τα κιτ LPG έχουν δυνατότητα να ψεκάζεται και βενζίνη με ρύθμιση στον εγκέφαλο ή μόνο τα λεγόμενα 5ης γενιάς και μετά?
Είναι δυνατόν η βλάβη στις βαλβίδες και στα πιστόνια (αν επιβεβαιωθεί) να έχει γίνει από το LPG σε αυτόν τον κινητήρα ή να ήταν κάτι που προϋπήρχε? Από ότι έχω καταλάβει, οι κινητήρες prince της BMW-PSA μάλλον έχουν θέμα κατανάλωσης λαδιού, ανεξαρτήτως LPG. Ποιός μπορεί να πει το ένα ή το άλλο με σιγουριά όμως?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ κατανάλωση λαδιού!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιουν 2015, 06:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
vagtcg έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ. Πάντως το pdf αρχείο στο link στη σελίδα 20 το λέει ξεκάθαρα νομίζω, αν δεν σε πείθει η Citroen Αυστραλίας.
Κάτι άλλο για τον οποιονδήποτε έχει το ίδιο θέμα. Σημερα έκανα και μια μέτρηση καυσαερίων και μου βγήκαν 2.5 φορές απάνω οι υδρογονάνθρακες! Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά καταλαβαίνω ότι το λάδι καίγεται όλο στον θάλαμο καύσης και τα κατάλοιπα βγαίνουν στα καυσαέρια.
Η Citroen Hellas απάντησε ότι βέβαια επισκευάζεται ο κινητήρας και προσπάθησε να μπαλώσει την συμπεριφορά του αντιπροσώπου της.
Πάμε για τσιμούχες και έδρες βαλβίδων, πιθανόν αλλαγή ελατηρίων με πιο αντοχής (οδηγία Citroen) και ότι άλλο προκύψει. Ελπίζω να προλάβω πιθανή ζημιά και στον καταλύτη στο μέλλον.
Ελπίζω να μην μπλέξω, θα ξαναγράψω όταν τελειώσει η επισκευή.

καλη επιτυχια και ευχομαι να ηταν μια αστοχια υλικου και τιποτα άλλο....αν μπορεις κοιτα να δεις ότι οντως θα αλλαξουν τα ελατήρια στα πιστονια μιας και είναι η πιο χρονοβορα επισκευη

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω xantiamanolis στις Σάβ 13 Ιουν 2015, 06:43.
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 82 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΜΠΟΥΖΙ,ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 16
Θερμοκρασια νερου-λαδιου σε RT6(C4 MK2)
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Dimis_C4
Απαντήσεις: 35
Προβολείς ομίχλης - Πρόστιμο - Κατανάλωση μπαταρίας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Italos
Απαντήσεις: 13
καταναλωση ds3 1.4 vti
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: paraskevas013
Απαντήσεις: 30
Κατανάλωση DS4 1600 e-hdi
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS4
Συγγραφέας: dnikou
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια