Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 06 Ιουν 2020, 00:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2015, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Πηγα σημερα για ενα τσεκ σε ΚΤΕΟ, γνωριζοντας οτι δεν δειχνει και μονο την κατασταση του αμορτισερ, αλλα γενικα την αποδοση της αναρτησης.
Το αυτοκινητο ψιλοπλεει σε πλευρικους ανεμους και στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης, δεν σου εμπνενουν ιδιαιτερη ασφαλεια.
Κτεο περναει παντως!! Αντικατασταση ή χαπακι για την ναυτια?
Παρακαλω οι πιο ειδικοι ας πουν την γνωμη τους.
Ευχαριστω.
Εικόνα

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2015, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
αν εσυ το νιωθεις βαρκα στο γυαλο τοτε αλαξε τα

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2015, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
gregxsara έγραψε:
αν εσυ το νιωθεις βαρκα στο γυαλο τοτε αλαξε τα

Ευχαριστω και λογικο.
Αλλα θα ηθελα κατι παραπανω να ακουσω για τις ενδειξεις του αμορτισερομετρου καθοτι ασχετος να τις ερμηνευσω. :hmm

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55
Δημοσιεύσεις: 249
Εάν δεν κανείς ράλλυ καλά είναι δεν χρειάζονται απότομα πράγματα στην οδήγηση εκτός και μόνο αν είναι ανάγκη.Λογικό είναι με τον αέρα να γίνετε αυτό δεν είναι κάτι παράξενο το συνηθίζεις διορθώνεις λιγο αν πετάξει πολύ και φυσικά δε τρέχεις γιατί μας πάει όπου θέλει ο καλός αέρας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Χαπακι λοιπον.. :hmm
Απλα ηθελα απο καποιον που γνωριζει να διαβαζει την μετρηση να μου πει μερικα πραγματα, αν υπαρχει κεφι και διαθεση φυσικα. Περιεργο μου φανηκε η διαφορα στα κιλα ανα τροχο αξονα!!! Ειδικα πισω..με το παγκαζ αδειο!! :hmm
Ευχαριστω παντως για τις συμβουλες. :)

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15518
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κανένα αμορτισΤα ολοκαίνουρια στα βγαζει άχρηστα και τα παλιά μια χαρά.

Μέτρα χιλιόμετρα, οπτικό έλεγχο για διαρροές και αν η αίσθηση που έχεις είναι μέτρια και χαμηλότερη, τα αλλάζει άμεσα. Με λάστιχα-φρένα-αμορτισέρ δεν παίζουμε. Αυτά μόνο μπορούν να σε σώσουν από μια δύσκολη στιγμή, μαζί με τις κινήσεις σου φυσικά.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Απο τις ενδειξεις, δε τα λές για πέταμα. Σιγουρα εχουν περάσει -οχι ολα- το μισο ωφέλιμο ζωής τους. Αυτα που πλησιάζουν το 60% (απο πάνω).
Αυτο που είναι για πέταμα, συνηθως, ειναι οι ενδειξεις γενικώς. Οπως εχει ξαναειπωθει, ουσιαστικά για καθε αμαξι χρειάζεται επι τουτου καλιμπράρισμα εξ'αρχης, αφου ακομα και οι πιεσεις ελαστικών αλλοιωνουν τη μετρηση. το δεξια αριστερα, μετα απο αυτα, καταλαβαινεις οτι επηρεάζεται ακομα και απο ανάσα πουλιου.
Μη δινεις ιδιαιτερη σημασια στο χαρτί. Αν σε ενοχλουν στο δρομο αλλαξε τα. Κυριως λογος για να τα αλλάξεις, ακομα και αν δεν κανεις ράλύ οπως ειπώθηκε, ακομα και αν προσαρμοσεις την οδηγηση σου σε αυτα, ειναι το φρεναρισμα. Και δυστυχως φρένα δε πατάνε μονο οι ραλλίστες. Και ο,τι κίνηση και αν κάνεις , η διαθέσιμη προσφυση ειναι αφενός δεδομενη και ειναι αυτη που θα σου παρέχει ο συνδυασμος ελαστικου- αναρτησης (ελατηριο/ αμορτισέρ), αφετέρου δεν αυξάνεται παρα μονο μειώνεται με τις κινήσεις.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε spiderman για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Πράκτορας έγραψε:
Κανένα αμορτισΤα ολοκαίνουρια στα βγαζει άχρηστα και τα παλιά μια χαρά.

Μέτρα χιλιόμετρα, οπτικό έλεγχο για διαρροές και αν η αίσθηση που έχεις είναι μέτρια και χαμηλότερη, τα αλλάζει άμεσα. Με λάστιχα-φρένα-αμορτισέρ δεν παίζουμε. Αυτά μόνο μπορούν να σε σώσουν από μια δύσκολη στιγμή, μαζί με τις κινήσεις σου φυσικά.


Συμφωνω απολυτα μαζι σου Δημητρη ως προς την επικινδυνοτητα (λαστιχα/φρενα/αμορτισερ), που ανεφερες, θα προσθετα και το συστημα διευθυνσης γενικοτερα.
Το αυτοκινητο ακομα το μαθαινω, χωρις να το εχω φερει στα ορια του/μου, καθοτι δεν μου εμπνεει ακομα οδικη ασφαλεια.
Εικονα καινουριου δεν εχω, καθοτι μεταχειρισμενο απο Φεβρουαριο, με πολλα προβληματα που διορθωνω σιγα σιγα, οποτε δεν μπορω να συγκρινω το πριν με το τωρα.
Το παρελθον του αγνωστο δυστυχως, καθοτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης (κυρια, χωρις να ειναι κανονας φυσικα για ολες τις κυριες), δεν γνωριζε τιποτα και οτι της εφτιαχναν τα μαστορια (με ερωτηματικο στο εφτιαχναν) γιατι διαπιστωσα πολλες ζημιες και ελειψεις, που μονο απο οσουν εβαλαν χερι στο αυτοκινητο, μπορουσαν να γινουν.
Στα χερια μου γυρω στις 10.000 km χωρις διαρροες...οποτε ειπα να ψαχτω λιγο παραπανω πριν πω αλλαγη.
Σ ευχαριστω για την βοηθεια.
:thumb

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Τελευταία επεξεργασία από Θάνος και Παρ 28 Αύγ 2015, 13:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Θάνος στις Παρ 28 Αύγ 2015, 13:23.
Αιτία: διπλοπερασμα, σορρυ
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
spiderman έγραψε:
Απο τις ενδειξεις, δε τα λές για πέταμα. Σιγουρα εχουν περάσει -οχι ολα- το μισο ωφέλιμο ζωής τους. Αυτα που πλησιάζουν το 60% (απο πάνω).
Αυτο που είναι για πέταμα, συνηθως, ειναι οι ενδειξεις γενικώς. Οπως εχει ξαναειπωθει, ουσιαστικά για καθε αμαξι χρειάζεται επι τουτου καλιμπράρισμα εξ'αρχης, αφου ακομα και οι πιεσεις ελαστικών αλλοιωνουν τη μετρηση. το δεξια αριστερα, μετα απο αυτα, καταλαβαινεις οτι επηρεάζεται ακομα και απο ανάσα πουλιου.
Μη δινεις ιδιαιτερη σημασια στο χαρτί. Αν σε ενοχλουν στο δρομο αλλαξε τα. Κυριως λογος για να τα αλλάξεις, ακομα και αν δεν κανεις ράλύ οπως ειπώθηκε, ακομα και αν προσαρμοσεις την οδηγηση σου σε αυτα, ειναι το φρεναρισμα. Και δυστυχως φρένα δε πατάνε μονο οι ραλλίστες. Και ο,τι κίνηση και αν κάνεις , η διαθέσιμη προσφυση ειναι αφενός δεδομενη και ειναι αυτη που θα σου παρέχει ο συνδυασμος ελαστικου- αναρτησης (ελατηριο/ αμορτισέρ), αφετέρου δεν αυξάνεται παρα μονο μειώνεται με τις κινήσεις.

Σωστοτατη η τοποθετηση σου. Σ' ευχαριστω. :thumb

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 14:33 
Σε σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15323
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οτι ειπε ο spiderman..
Στη zx απο 2ετια σε 2ετια με βαση τα ΚΤΕΟ ωριμαζουν και βελτιωνονται σα το παλιο καλο κρασι... :laugh Απαραδεκτα οργανα μετρησης στα ΚΤΕΟ.. :angr

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 222.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 203.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Το αρριστερα δεξια μπορει να επηρεαστει ακομα και απο το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη στο κτεο.Επισης η διαφορα σε ποσοστα εμπρος-πισω εχει να κανει με την αναρτωμενη μαζα(σασι,κινητηρας,σαζμαν) οπου πισω ειναι σημαντικα λιγοτερη,και αν βαλεις στην εξισωση την παλαιοτητα τους τοτε απολυτως λογικη διαφορα.Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες,δειχνουν σημαδια κοπωσης με τετοιο ποσοστο αλλα οχι οτι ειναι εντελως οφ.Η τσεπη σου θα αποφασισει αν ειναι για αλλαγη η οχι!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε argiris_89 για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Οτι ειπε ο spiderman..
Στη zx απο 2ετια σε 2ετια με βαση τα ΚΤΕΟ ωριμαζουν και βελτιωνονται σα το παλιο καλο κρασι... :laugh Απαραδεκτα οργανα μετρησης στα ΚΤΕΟ.. :angr

Θα κρατησω τα παλια οταν κανω αλλαγη, να τα βαζω για το ΚΤΕΟ τοτε.. :D
Σ ευχαριστω για τη συμμετοχη. :)

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
argiris_89 έγραψε:
Το αρριστερα δεξια μπορει να επηρεαστει ακομα και απο το βαρος του οδηγου-δοκιμαστη στο κτεο.Επισης η διαφορα σε ποσοστα εμπρος-πισω εχει να κανει με την αναρτωμενη μαζα(σασι,κινητηρας,σαζμαν) οπου πισω ειναι σημαντικα λιγοτερη,και αν βαλεις στην εξισωση την παλαιοτητα τους τοτε απολυτως λογικη διαφορα.Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες,δειχνουν σημαδια κοπωσης με τετοιο ποσοστο αλλα οχι οτι ειναι εντελως οφ.Η τσεπη σου θα αποφασισει αν ειναι για αλλαγη η οχι!

Αν αφησω την τσεπη μου να αποφασισει, θα βρεθω να ψαχνω για μεταχειρισμενα (που κατα ΚΤΕΟ ειναι και καλυτερα). :D
Θα μεινω ως εχει για καποιο διαστημα, ετσι κι αλλιως τον Οκτωβριο περναω ΚΤΕΟ, δεν το ρισκαρω να βαλω καινουρια :laugh

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *245000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάσταση αμορτισερ!! χαπάκι για την ναυτια ή αντικατασταση?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2015, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3333
παρακαλώ δεχτείτε την συμπόνια μου. Τι δράμα τραβάτε και εσείς που δεν έχε υδροενεργητική....Κουράγιο παιδιά :P ...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αντικατάσταση σφαιρών σε xantia I
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αντικατάσταση βάσεων κινητήρα (προτάσεις σε after market)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 4
Αμορτισερ σε xsara 1600cc 2001 exclusive
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: nikos333
Απαντήσεις: 35
Αντικατάσταση Amortiser πίσω πόρτας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 4
Αφαιρεση κεντρικού πλαισίου για βάψιμο ή αντικατάσταση
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια