Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 28 Οκτ 2020, 01:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Γεια σας κ απο μενα παιδιά!
Εδω μια βδομάδα ειμαι κάτοχος ενος Xsara N2 1.6.16V 2005.
Όπως εχω ξαναγράψει, πούλησα το προηγούμενο αυτοκίνητο (Almera N16 2.0 SR20ve 210ps 3D) για να πάρω αυτο ως πεντάθυρο, πιο οικογενειακό (εχω 2 παιδιά) και πιο ήρεμο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το οτι έχει 5 πόρτες, ίδιους χώρους μεσα με το almera και αισθητά πιο μεγάλο πορτπαγκάζ..
Επίσης ειναι πολύ πιο σύγχρονο απο ηλεκτρολογικά (φώτα αισθητήρες, βροχής, Clima, χειριστήρια, κλπ) και απο θέση οδήγησης είναι ετη φωτός μπροστά!!
Απο κατανάλωση εντυπωσιακό (5.8L/100km σε επαρχιακό μετρημένο με φουλάρισμα).
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι οτι είναι ΑΨΥΧΟ!
Δεν θέλω πολλά και γρήγορα άλογα!
Έχω ψάξει τις διαφορές στους TU5 JP4 & TU5 JP4 S με βολεύει ο πρωτος με τον κόφτη στις 6.500rpm.
Δεν θέλω να τρέχω και να κοντράρω ΚΑΝΕΝΑ! Θέλω χρηστικά άλογα που για μένα αυτο το αμάξι δεν έχει!
(έχω κάνει service και εχω ανοίξει με το ίδιο φίλου και απλά διαπίστωσα οτι έτσι πάει - δεν εχει πρόβλημα το δικό μου..)
140 - 160 αλογάκια εως τις 5000rpm θα ήταν καλά!
Ετσι λοιπόν σκέφτομαι να του βάλω ενα T20 υδροελαιολιπαινόμενο σαλιγκαράκι που ήδη το έχω (απο το παλιο Starlet Glanza που είχα..).
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πειράξω μπλόκ (έμβολα, μπιέλες, κλπ). Ουτε κάν θα το λύσω για μέταλλα που θα έπρεπε.
Οι ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής.:
1) Τί πίεση να σηκώσω με το μαμα μπλόκ και 9,5:1 συμπίεση? Θα αντέξει αξιόπιστα 0,5bar?
Εισαγωγή και εκκεντρα θα παραμείνουν μαμα (ξαναλέω οτι δεν με ενδιαφέρει το horsepower και το σκύλιασμα στις ψηλές! Ροπή θέλω για σταμάτα ξεκίνα και προσπεράσεις με 3000rpm).
2) Να αξιοποιησω το μαμα χταπόδι βγάζωντας τον καταλύτη και τοποθετώντας εκει (στο ίδιο πλακάκι) με άλλες τρύπες την τουρμπίνα..;
3) Φοράει αντάπτωρα με το πλαστικό κέλυφος για το φίλτρο λαδιού (όπως και όλα απο το 2003 και μετά). Παίρνω απο εκεί την πίεση λαδιού με κολαούζο και τα επιστρεφόμενα τα ρίχνω στο κάρτερ - κλασσικά - δεν αλλάζι κάτι..;
4) Απο καυσιμο. Υπάρχει κάποιος που να βάζει boardάκι στο ίδιο ECU (εγκέφαλο);
Ο map sensor που εχει stock διαβάζει 0,5bar;
(Ή πάμε για παράλληλο; Εγω δουλευω τον AEM S2 EMS που κάνει θάυματα (& timing) αλλα θα προτιμούσα το chipακι - boardάκι..!)
5) Intercooler, σωληνώσεις, σκάστρα θα του βάλω τις stock απο το Glanza (4efte).
6) Εξάτμηση την ίδια (- χαμηλές θέλω να έχει)

*Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα όσους ξέρουν και μπορούν να βοηθήσου γιατι θα ξεκινήσω άμεσα.
**Δεν προκειται να δώσω ενα σκασμό λεφτά για ΦΠΕ + έκκεντρα για να πάρω 10 άλογα που δεν θα είναι και στο φάσμα του στροφομέτρου που χρησιμοποιώ - θα είναι στους κόφτες. Θέλω δύναμη απο 1800 εως 4000rpm - εξου και η τόσο μικρή τουρμπίνα..

Ευχαριστώ,
Γιώργος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20862
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιώργο,μόνο στο σημείο 3 μπορώ να σε βοηθήσω και η απάντηση είναι,ναί.
Καλή σου επιτυχία.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: geormpal
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Tzakos έγραψε:
Γιώργο,μόνο στο σημείο 3 μπορώ να σε βοηθήσω και η απάντηση είναι,ναί.
Καλή σου επιτυχία.

Ευχαριστώ πολύ! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2015, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
κανενας;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ 2015, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Ρε παιδια ΒΟΗΘΕΙΑ!
Τι να κάνω για δύναμη στα χαμηλά?????
Πολύ καλο και ευκολοδήγητο, αλλα Α-Ψ-Υ-Χ-Ο!
Δεν έχει περάσει απο τα χέρια μου ξανά τετοιο αμάξι!
Σκεφτόμουν τα σαξοραλα και .. την πάτησα..!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15532
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Προσωπικα το εβρισκα πολυ ψυχωμενο, ακομη κ στα χαμηλα. Δεδομενου παντα του 16v χαρακτηρα του. Μαλλον εχεις συνηθισει σε αλλα μοτερ κ δεν μπορεις να προσαρμοστεις.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μαρ 2015, 23:41
Δημοσιεύσεις: 374
Τοποθεσία: Πύργος-Αθήνα
Εικόνες: 6
Γεωργιε ισως εκανες λαθος επιλογη για αλογα...Παντως εμενα το Xsara 1 αν και 1400 κυβικα και 75 αλογα ταξιδι κανει ανετοτατα και προσπερασεις και γκαζι εχει...Μιλαω παντα φορτομενο φουλ με κουζινες μεσα και μπαγκαζια σωρο...
Εγω θα σου ελεγα να του φτιαξεις ενα προγραμματακι να παρει λιγο απανω του και να μην μπλεξεις με αυτα που θες να κανεις γιατι θα χαλασεις χρημα αρκετο αλλα και η αξιοπιστια του ισως χαθει....Επισης σκεψου οτι εχει πλαστικη εισαγωγη...Εγω πιστευω να ξεχασεις τον ιαπωνα και απλα να προσαρμοστεις στα καινουρια δεδομενα...

_________________
Εικόνα Εικόνα

Citroen_C2_VTS

When i walk the streets,Kings and Queens step A SIDE....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Παιζει να έχω και εγω το πρόβλημα, δηλαδή..!
Στις ανηφόρες (εθνική οδό) με 100κμ/ω ποτέ δεν είχα κατεβάσει 4η ως τώρα.. Δεν πηράζει - θα το συνηθίσω!
Σκέφτομαι και το μοτερ απο το 207GT (150ps) να σας πω την αλήθεια..
Το τουρμπισμα γενικά είναι δύσκολο σε αυτο το μοτερ, αν και λένε οτι αντέχει 0,4bar (145ps).
Με την πλαστική εισαγωγή μεχρι 0,5 - 0,6bar δεν έχεις πρόβλημα!
Για αρχή ξεκινάω με μια εξάτμηση που θα χρειαστεί ο,τι και να κάνω, ενα ελεύθερο φιλτράκι στο φιλτροκούτι και αντικατάσταση του σωλήνα εισαγωγής..
Επειγόντως καθαρισμα της πεταλούδας!
Τι διαμετρήματος εξάτμηση για ατμόσφαιρα;;
Ξεχνάω λοιπον ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑ και θυμάμαι μονο την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥΣ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μαρ 2015, 23:41
Δημοσιεύσεις: 374
Τοποθεσία: Πύργος-Αθήνα
Εικόνες: 6
Χαχαχαχα... 145 φτανεις και με 1το σταδιο λιγο ψαγμενο... Παιρνει κουρδισμα αυτη η μηχανη...
Οσο για την εξατμιση οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν 50αρα σωληνα για φπε και 54-56 για εκκεντρα μπουμπη...


Sent from my c2_vTs_Using_IOS...

_________________
Εικόνα Εικόνα

Citroen_C2_VTS

When i walk the streets,Kings and Queens step A SIDE....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Λοιπον παιδια ακούστε να δείτε τι γίνεται..
Όταν είσαι ρελαντί (ζεστό πάντα μοτερ) και του σκάσεις ενα ελαχιστο ξερόγκαζο (ίσα που να επρεπε να σηκωθεί ο δείκτης στις 1100rpm, αυτός πέφτει στις 500 (πάει να σβήσει). Τα μπεκάκια ψεκάζουν κανονικά (απο οτι ακούω) - φαίνεται να εχει χρονοκαθυστέρηση η πεταλούδα απο το ηλεκτρογκαζο... Αυτος τελικά ήταν ο λόγος που μας σβήνει πάντα αν δεν το ξεκινησουμε "γυναικεία"..
Θα μου πείτε καλα μλκας εισαι και δεν το κατάλαβες κατευθείαν και κατηγορούσες το αμαξακι..
Αν το κάνεις αποτομα (κανονικό ξερογκαζο) δεν κάνει τπτ και μάλιστα είναι και ευστροφο..
Εκει που θες απλα να ξεκινησεις γρηγορα χωρις να αφήσεις το συμπλέκτη με 2500 στροφες το κάνει (απο 800 στροφες να πάει 1000)..
Στην εθνική που έλεγα είναι αυτή η δυναμη του και είναι δεδομένο πλεον..
Ακούω γνώμες.. (συγνώμη που σας ταλαιπωρώ και ευχαριστώ!)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 16:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15532
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ξεκινας απο τα απλα: καθαρισμα μαπ κ πεταλουδας. Πραγραμματισμος πεταλουδας με γνησιο διαγνωστικο. Τελος, κανεις τηλεφορτιση.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Πράκτορας έγραψε:
Ξεκινας απο τα απλα: καθαρισμα μαπ κ πεταλουδας. Πραγραμματισμος πεταλουδας με γνησιο διαγνωστικο. Τελος, κανεις τηλεφορτιση.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου


Δηλαδή δεν μπορώ να το κάνω μονος μου;
Θέλει και προγραμματισμό;
Τι είναι η τηλεφόρτιση;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15532
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ναι, θελει reset με μαμα διαγνωστικο. Αναφερομαι παντα σε απροβληματιστη λειτουργια.
Η τηλεφορτιση ειναι update στο λογισμικο του εγκεφαλου κ γινεται παλι μονο απο μαμα διαγνωστικο.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2015, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Αυτό που βρήκα μεσα στο φόρουμ ισχύει?
Προγραμματισμός πεταλούδας με εντολές..
viewtopic.php?f=54&t=9732


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2015, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 76
Τώρα που το συνδυάζω βγαίνουν..
Όταν ειχα πάρει το αμάξι δουλευε κανονικά!
Απο όταν του έκανα σερβις (την επόμενη μέρα) και εβγαλα τον πόλο της μπαταρία αρχισαν τα προβλήματα!
Τελικά δοκίμασα το κολπο με τις εντολες που ποσταρα παραπάνω..
Σχεδον έστρωσε το πρόβλημα - δεν ρίχνει στροφές - παροτι κομπιάζει πάλι λίγο στο ελάχιστο πάτημα του γκαζιού..
Όταν επιστρέψω, lexia και βλέπουμε..
Για αρχή καλά!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πισω αμορτισερ απο Berlingo ή Picasso σε Xsara mkI;;;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: B.M-SPORT
Απαντήσεις: 2
xsara picasso καλωδιωση ραδιοφωνου.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: dolmadakias
Απαντήσεις: 14
xsara sport(coupe) και xsara vts....1600 διαφορες;;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: myrmidon1986
Απαντήσεις: 4
Αναβάθμιση κινητήρα σε xsara vtr 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Σασμαν σε xsara mk 1 1.4i
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vakis
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ