χα....έπαιρνα "ειδικότητα".
Έμαθα πλέον να βάφω και εσωτερικά πλαστικά (με το σπρέυ).
Η ξεφτισμένη πρόσωψη του ράδιου απ"το C5
Η βαμένη πρόσωψη
και μιας που κάνεις τον κόπο, ε κομάτια να γίνει, δε βάφεις και όλη τη μεσαία κονσόλα
μιας που η "υποτίθεται" χλιδάτη επίστρωση που έχει απ'το εργοστάσιο
οπτικά "δείχνει" ωραία, αλλά πρακτικά είναι αίσχος.
Λερώνει εύκολα, καθαρίζει δύσκολα, και άμα σου πέσει κάνα λίγο βαρύ αντικέιμενο
π.χ. κλειδιά, αφήνει εύκολα σημάδι.
οποτε λέω φέυγα συ, έλα συ.
τρίψιμο όλο το πλαστικό
και βάψιμο. 3 χέρια αστάρι και 2 ή 3 χέρια χρώμα.
Μισο-μονταρισμένη η κονσόλα, μόνο με τον αναπτήρα
και είμαστε εντάξει, επανατοποθέτηση και ούτε ξεχωρίζει ότι είναι βαμένο.
Τα χρώματα που βρήκα, μαύρο και ασημί,
είναι ακριβώς η ίδια απόχρωση με το μαύρο και ασημί του εργοστασίου
και δείχνει "απολύτως" εργοστασιακό. Έχει δε φοβερή υφή,
σκληρή ώστε να μη γρατσουνιέται εύκολα, ακόμα και με το νύχι,
εάν περαστεί διαφανές βερνίκι γίνεται ακόμα πιο ασφαλής
και έχει πολύ "σεξουαλική" αίσθηση, θές να το χαϊδεύεις συνέχεια.
Τα χρώματα τα πήρα απο Leroy Merlyn, έχουν την επονυμία "Grand Prix"
και είναι ουσιαστικά της Motyp. 3,20ευρώ το ένα
και 6 ευρώ το αστάρι, πάλι σε σπρέυ της ίδιας εταιρίας.
Το μαύρο δε, είναι το ματ μαύρο και όχι το γυαλιστερό μαύρο της ίδιας εταιρίας.
Υπάρχει διαφορά.
το εσωτερικό της πρόσωψης του ραδιοφώνου με τα σημεία που υπάρχουν κλιψάκια
και εντελως πληροφοριακά, η προσωψη του ράδιου, η οποία δε βάφτηκε,
απλά αποσυναρμολογήθηκε και επανασυναρμολογήθηκε για εκπαίδευση
Το ίδιο βάψιμο έκανα και στα ασημί φιλέτα που έχουν οι χειρολαβές των θυρών
μόνο τα τμήματα όμως που κοιτούν προς την καμπίνα των επιβατών.
Με τόσα βγαλσίματα που έχω κάνει λέω να αρχίσω καινούρια ενότητα "Αφαίρεση-επανατοποθέτηση ταπετσαριών C5"
Το GSάκι καλά είναι, και δε καταλαβαίνει τίποτα.
Ότι ηλεκτρικό του'χω κάνει δε χαλάει με τίποτα. Έμεινα με το στόμα ανοιχτο.
Απλά το κυκλοφορώ ελάχιστα.