Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Εχεις πολλα κοπανηματα; Αυτα τα μηχανηματα δεν ειναι πολυ αξιοπιστα! Εγω στα 96000 κμ τα αλλαξα και ειχε αρκετα κμ σε εθνικες φαντασου! Εμενα με ενοχλουσε πολυ στο κοπανημα! Δεν εκανε καθολου αποσβεση


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Παιδια να ξεκαθαρισουμε κατι. Χωρις να ειμαι ειδικος απλα χρησιμοποιωντας τη λογικη. Οταν το αμαξι περναει χαντακια εγκαρσια δεν νομιζω οτι ευθυνεται το αμορτισερ για το κοπανημα. Τα αμορτισερ ευθυνονται μονο για την κατακορυφη αποσβεση. Οι διαμηκεις καταπονησεις της αναρτησης παραλαμβανονται απο ολα τα διαμηκη και εγκαρσια στελεχη της αναρτησης και αποσβενονται οσο ειναι δυνατον απο τους ελαστικους συνδεσμους των βραχιονων και τελικα απο τα σημεια στηριξης (σινεμπλοκ) της αναρτησης στο αμαξωμα. Οσο πιο ακριβο ειναι το αμαξι τοσο καλυτερα και ανθεκτικοτερα ελαστικα παρεμβυσματα εχει. Σε συνδυασμο με καλυτερη ηχομονωση αποτρεπουν τους ενοχλητικους θορυβους να φτανουν στο αυτι του οδηγου. Ειδικα στους ελληνικους καροδρομους ολα κοπανανε. Η καινουργια Α-Class εχει κριθει αρνητικα απο τον ειδικο τυπο σε αυτον τον τομεα αν και φοραει πισω multilink και οχι ημιακαμπτο. Δειτε ολα τα βιντεακια συναρμολογησης δειχνουν ολα τα αμαξια στο τελος της γραμμης παραγωγης τα πανε μια βολτα σε ειδικη πιστα με κακοτραχαλο δρομο για να δουν αν ολα ειναι βιδωμενα οπως πρεπει. Αυτο ομως γινεται για λιγο και οχι για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. Τι να σου κανουν τα κακομοιρα αμαξακια οταν τα αγοραζουμε εμεις εδω και τα υποβαλουμε σε ολη τους τη "ζωη" να κυκλοφορουν σε βομβαρδισμενους δρομους. Δεν νομιζω οτι φτιαχνονται για τετοιες συνθηκες. Μονο κατι θηριωδη SUV και κατι αμερικανικα light trucks μαλλον δεν θα εχουν προβλημα σε τετοιους δρομους.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Παρκινσον εχω και διπλοποσταρισα? Σορρυ...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Είσαι οκ τώρα Νικόλα....

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ναι εχετε δικιο! Δεν μπορω να εξηγησω πως αλλα με τον καιρο καταλαβαινεις ποτε το αμαξι σου θελει αλλαγη αμορτισερ! Χανει πολλα απο τα στοιχεια που ειχε πριν! Εμενα ενα τετοιο μηχανημα μου ειχε βγαλει οτι τα αμορτισερ ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 κμ ! Αλλα τα κρατησα αλλο τοσο


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 15:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
το ds3 οσο το οδηγουσα αποκομισα οτι εχει γενικα σφιχτη αισθηση.Το οδηγουσα απο καινουριο οποτε η εικονα που εχω ειναι αντικειμενικη αφου ο παραγοντας παλαιοτητα δεν υπηρχε.Ο Νικος τα λεει πολυ καλα στο ποστ παραπανω.Το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το αυτοκινητο του,βαση των οποιων το αγοραζει και αν με τον καιρο παρατηρησει οτι κατι λειπει απο την αναρτηση μπορει να κανει καποιες μικρες αλλαγες ειτε μεγαλες με το αντιστοιχο αντιτιμο στην τσεπη!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω conkal στις Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:35.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51
Δημοσιεύσεις: 54
Ξανα-πιανοντας το θεμα αμορτισερ, ηρθε πραγματικα η ωρα να τα αλλαξω

ΘΑ ηθελα την βοηθεια και τις γνώμες σας καθως δεν εχω ιδεα

Εχω σχετικα περιορισμενο budget και σκοπος ειναι να αλλαξω τα αμορτισερ για να επανελθει η κατασταση της αναρτησης. δεν ψαχνω εξηζητημενες λυσεις coilover κτλ καθως ειναι σχετικα στενα τα οικονομικα μου περιθωρια. Θελω να έχω μια ισοροππημενη λύση μεταξυ ανεσης και κρατηματος 50-50 ας πουμε . Οδηγω μεσα στην αθηνα το 80% των χλμ και το υπολοιπο ταξιδια σε εθνικη.

Μπορειτε να μου πειτε τι επιλέξατε οταν ηρθε η ωρα της αλλαγης ?

και τι αποψη εχετε για τα παρακατω

*Bilstein B4 (@270euro)

*Monroe (δεν μου ειπε ακριβες μοντελο θα ξαναπαρω τηλ) (@300€)

*Sachs (ομοιως) (@310€)

*Μαμά στην αντιπροσωπεία (400€) {τι μοντελο ειναι ??? εχει κανεις ιδεα ??}

*Να κοιταξω και την ΚΟΝΙ ?

[τιμες με τοποθετηση και αλλαγη αν καταλαβω καλα και top mount ]

Αξιζει να μαζεψω με κοπο καποια παραπανω για κατι καλυτερο?

Ειναι το 1.6Vti με 17αρες και σχετικα χαμηλο προφιλ αν αυτο μετραει καπου (45αρι)

Ευχαριστω πολυ

_________________
Citroen DS3 1.6 VTi 120HP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Τα μαμα ειναι παντα μια αξιοπιστη επιλογη. Προσεξε μονο να μην ειναι τα της "οικονομικης" σειρας.
Σε αλλα μοντελα citroen, τα monroe εχουν κατσει κουτι. Δυστυχως δεν εχουν υπαρξει αναφορες για επιτυχημενη αλλαγη αμορτισερ σε DS3, οποτε η οποιαδηποτε αλλαγη ειναι εντελως στη τυχη.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
η γνωμη μου ειναι να περιμενεις λιγο ακομα και με +200 να βαλεις μια ποιο καλη σειρα της bilstein..τα μαμα νομιζω ειναι kyb..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
τα b4 (μαυρα) της bilstein οχι ...πολυ μαπα οχι μονο στο Ds αλλα γενικα!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Τα είπε όλα ο Αργύρης :thumb :thumb :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έχω τετράδα μεταχειρισμένα koni κίτρινα,αν ενδιαφέρεσαι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
argiris_89 έγραψε:
Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους.



Κι εγώ εν ολίγοις συμφωνώ με τα γραφόμενα του Αργύρη.
Μπορώ να καταθέσω μόνον ένα μέρος της εμπειρίας μου με την συμβίωση που έχω με κίτρινα ΚΟΝΙ τον τελευταίο ένα χρόνο, δηλαδή για περίπου 10.000 χλμ.
Καλό αμορτισέρ, θα το νιώσεις να σφίγγει το αμάξι σ' αίσθηση και μπρος και πίσω. Αυτό είναι και το σημείο που μπορείς να ρυθμίσεις. Μπροστά το κάνεις και με λευκό πουκάμισο και γραβάτα :P.
Πίσω πρέπει να λερωθείς, να τα βγάλεις και δεν γίνεται εύκολα.
Γενικά θέλει προσεκτική ρύθμιση, γιατί στο δικό μου αρχικά είχα λίγο ένα θεματάκι με το "μαλακό-σκληρό-μεσαίο" και έκανε μερικά παιξιματάκια τ' αμάξι.
Αν μπορέσεις να πας σ' αυτά, θα στο συνιστούσα.

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 8 [ 107 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αμορτισερ ΚΥΒ μαυρα για ΖΧ
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 23
Αλλαγή αμορτισέρ πάντα αλλαγή και τα λεγόμενα πιάτα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Kostasss30
Απαντήσεις: 8
Αλλαγη αμορτισερ saxo vts 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: citroen4
Απαντήσεις: 3
Αμορτισερ - πορτ μπαγκάζ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: koshalVTS
Απαντήσεις: 47
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ