Συγγραφέας |
Μήνυμα |
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 15:29 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
Καλησπερα . σκεφτομουν να τσιμπολογησω λιγο το ds3 μου. Οτι τιποτα ιδιαιτερο..ελεγα για προγραμμα αντε και φιλτρο. Εχω καποιες ερωτησεις:
* stage 1 θα χρειαζεται 100 βενζινη ή καποια αλλη περιποιηση ή συνεχιζω κανονικα χωρις ιδιαιτεροτητες;
* αξιζει να το κανω ; μιλαμε στα χαρτια για 15~20 αλογα και 1.5~2 κιλα ροπη. Εχω και τον περιορισμο απο το 5αρι κυβωτιο...
*τι παιζει με την καταναλωση; τα πιο πολλα καταστηματα μιλανε για μειωση. Μου φαινεται παραλογο...
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 16:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Mε μια μικρή έρευνα αγοράς είδα ότι για το δικό σου υπάρχουν προτάσεις για περίπου ~10 άλογα (τα 20 είναι μάλλον όνειρο θερινής νυχτός) και max 1,5 κιλό ροπής (και εδώ τα 2 κιλά είναι μάλλον δύσκολο να τα δεις). Με κόστος περί τα 300-350€, σχεδόν όλοι οι tuners τόσο χρεώνουν για ατμοσφαιρικό μέχρι 1600κ.ε. Δεν νομίζω ότι θα χρειάζεσαι οπωσδήποτε 100αρα, και με 95αρα θα δουλεύει μια χαρά, απλώς η 100αρα θα του δίνει λίγο πιο πολύ "αέρα" για να αναπνεύσει (λίγο timing λιγότερο για πιο γεμάτη καμπύλη, λίγα πράγματα πάντως). Φίλτρο και ένα τελικό είναι πιο πολύ για το εφέ και τον ήχο παρά για το αποτέλεσμα. Από κατανάλωση όπως τα λέει ο φίλος ds3_ncl, οι χάρτες closed-loop θα είναι λίγο πιο φτωχοί για οικονομία στο cruising, ενώ ο χάρτης open-loop (WOT) θα πειραχτεί για αύξηση απόδοσης και άρα αύξηση κατανάλωσης. Όλα τα normal αυτοκίνητα περνάνε σχεδόν το 95% του χρόνου τους στους χάρτες closed-loop (cruising), άρα ναι συνολικά μάλλον θα δεις μείωση της κατανάλωσης. Προφανώς και μια αλλαγή με κάποιο THP θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική "μόντα", αλλά αυτό εύκολα λέγεται, δύσκολα γίνεται. Και φυσικά όχι με τα 400-500€ κόστος των παραπάνω μετατροπών (με φίλτρο και τελικό).
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: conkal
|
|
|
|
|
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 17:24 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
ds3_ncl έγραψε: η καλυτερη βελτιωση που μπορεις να κανεις ειναι το δωσεις και να παρεις ενα thp μεταχειρισμενο! τα ιδια χρηματα θα σου παει περιπου!
οχι δεν αξιζει να το φτιαξεις για το κοστος αυτο
μειωνεται η καταναλωση σε ρυθμους cruise! αυξανεται οταν πατησεις το γκαζι! Nα το δωσω δεν παιζει γιατι το πηρα μολις πριν ενα μηνα μεταχειρισμενο σε πολυ καλη τιμη (7500) ενω το φτηνοτερο ΤΗΡ εκανε 9500-10παρα Τα πιο πολλα site που βλεπω μιλανε για 12-20 αλογα και 1.5+κιλο ροπης παντως μονο με το προγραμμα . 10 αλογα και 1.5 κιλο λεει ο πιο συντηρητικος . καποιοι λενε και για φιλτρο. χωρις αλλες αλλαγες. Λετε πως δεν παιζει αυτο το πραγμα και οτι ειναι διαφημιστικο παραμυθι, σωστα?
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 17:27 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
Εχετε καποιον βελτιωτη να μου προτεινετε που να ειναι γνωστης του θεματος και να παρω ενα τηλεφωνο να συνενοηθω γιατι στο internet υπαρχουν πολλα και δεν βγαζω ακρη ?
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 20:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5581 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ενδιαφερουσα συζητηση... Και το DS4 μου, αυτον τον κινητηρα εχει...μιλαμε φανταζομαι για παραλληλο εγκεφαλο.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2015, 23:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Και όπως λέει κάποια ψυχή εδω μέσα ...έχω μια απορία Τα εχετε λιωσει ; τα εχετε ρημαξει ; Τους εχετε τιναξει τα μπουρια,σας λειπει δυναμη και ασχοληστε με προγραμματα ;
Ε ρε να είχα κι εγώ στα νιάτα μου 120 αλόγατα με υδραυλικό τιμόνι και ABS
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 00:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5581 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Εγω τι να λιωσω Νικολα... αφου παω σαν ταριφας...Ετσι λεω...κουβεντα να γινεται.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 17:43 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
nik0laus έγραψε: Και όπως λέει κάποια ψυχή εδω μέσα ...έχω μια απορία Τα εχετε λιωσει ; τα εχετε ρημαξει ; Τους εχετε τιναξει τα μπουρια,σας λειπει δυναμη και ασχοληστε με προγραμματα ;
Ε ρε να είχα κι εγώ στα νιάτα μου 120 αλόγατα με υδραυλικό τιμόνι και ABS Παντως σχετικα με αυτο το σχολιο . ειμαι 29 και ειναι το πρωτο δικο μου αυτοκινητο. Εννοω που να ειναι αποκλειστικης μου χρησης και να το εχω επιλεξει και πληρωσει εγω. Το προηγουμενο αυτοκινητο που οδηγουσα αλλα ανηκε στο πατερα μου εχει 185 αλογα 26 κιλα ροπη .1800 τουρμπο. Aυτο ειχα στα δικα μου ετη οδηγικης ενηληκιωσης... Οποτε ναι τα 120 ατμοσφαιρικα του ds3 μου , μου φαινονται οριακα αξιοπρεπη, εως λιγα . Γενικα το θεωρω ενα οικονομικο αυτοκινητο πολης. Οποτε ενα σπρωξιμο δεν θα εβλαπτε... πιστευω οτι το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για την εκδοση thp την οποια και δεν μπορουσα να αγορασω οποτε ψαχνω μια καποια ενδιαμεση λυση. Μην παρεξηγηθω, το αυτοκινητο μου αρεσει παρα πολυ απο πολλες αποψεις αλλα θελει τουλαχιστον 20-30 αλογα για να πεις οτι ειναι πραγματικα ΟΚ. {βασικα εχει καλυτερα κρατηματα απο το γκαζι του...} ds3_ncl έγραψε: Φιλε καλοριζικη αρχικα η κουκλα αφου ειναι ενος μηνα!
Προχωρα με ενα ελευθερο φιλτρο! Και στη συνεχεια μαζεψε χρηματα για προγραμμα και εξατμιση! Οταν βαλεις την εξατμιση πας για το προγραμμα ωστε να προγραμματιστη καταλληλα! Μην βαλεις παραλληλο
Ευχαριστω! Με φιλτρο + προγραμμα αλλα χωρις εξατμιση τι να περιμενω ; (δεν θελω να πειραξω το hardware[εξατμιση] ιδιαιτερως..) ds3_ncl επειδη σε βλεπω το εχεις ψαξει , ποσο να πιστευω αυτα που λενε οι διαφοροι βελτιωτες για το προγραμμα τους ; εχεις να προτεινεις καποιον που θα κανει αυτο το απλο που θα του ζητησω χωρις να με κοροιδεψει ; πχ εδωδινει 17 αλογα και 2 κιλα χωρις εξατμιση... πχ εδω πιο συντηρητικαδινει 12 αλογα και 1,6 κιλα ... ομοιως και εδωαλλος εδωλεει για 15 και 2 αντιστοιχα
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Δεκ 2015, 22:32 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Φίλτατε σε μη τουρμπάτο αμάξι ΦΠΕ ότι και να κάνεις πάνω από 5 άλογα δεν θα δεις.
Το είχα κάνει σε ενα Saxo VTS ζωήρεψε λίγο στα χαμηλά αλλά όταν το μέτρησα είχε πάρει 2 ολάκερα άλογα και με την βαβούρα της εξάτμισης.
Αν δεν με πιστεύεις πήγαινε σε ένα δυναμόμετρο πριν και σε ένα μετά τις μόντες.
Άλλαξε άμα θέλεις το φίλτρο αέρα με κανένα πιο ελεύθερο π.χ. Κ&Ν.
Τα υπόλοιπα τα θεωρώ εκ των ουκ άνευ.
Πάντα η ταπεινή μου άποψη.
|
|
|
|
|
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2015, 03:36 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
Στο δικο σου ειχες αλλαξει και το προγραμμα ή οχι ; αν ειναι για μεχρι 10 αλογα δεν κανω καν τον κοπο. Και γενικα την εξατμιση θα προτιμησω να μεινει ως εχει. Αρκετο θορυβο κανει με την μαμισια.
Αυτα που λενε τα site που αναφερω πιστευεις οτι ειναι φυκια για μεταξωτες κορδελες;
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
nbackal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση 1.6 vti Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2015, 08:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27 Δημοσιεύσεις: 1053
|
Κάτι είχα κάνε και σε πρόγραμμα. Βέβαια παλαιότερης σχεδίασης το μοτεράκι του VTS σε σχἐση με του DS.
Δεν μπορείς να πάρεις εύκολα άλογα από ατμοσφαιρικό αμάξι χωρίς να δώσεις σεβαστό ποσό. Λίγο να το ζωηρέψεις μπορεί αλλά για πραγματική δύναμη θέλεις εξατμίσεις , φίλτρα , πρόγραμμα και εκκεντροφόρους κατά περίπτωση.
Υπάρχουν πάμπολες περιπτώσεις που έχουν ριχθεί άπειρα λεφτά για βελτίωση σε αμάξια που καταντήσανε στο τέλος να είναι κουμπαράδες και συνήθως να είναι μόνιμα σε συνεργεία.
Τα sites τι λένε για το DS δεν ξέρω αλλά η γνώμη μου είναι οτι απλά θα ζωηρέψει λίγο το αμάξι που λογικά θα είναι πνιγμένο χαμηλά για τους ρύπους.
Εχεις ενα πανέμορφο αυτοκινητάκι που πρέπει να είναι και στριφτερό. Εγώ θα κοίταγα να το μάθω και ίσως έδινα λεφτά για καλύτερο στήσιμο για την φάση.
Σε οτι αφορά τα sites χμμμ εαν κάποιος μου έλεγε οτι σε ατμόσφαιρα θα βάλεις αυτά τα πράγματα και πάρεις 10 άλογα, θα έκανα μια δυναμομέτρηση πρίν και μετά. Και εκεί τα πράγματα αποτυπώνουν την αλήθεια.
17 άλογα με φίλτρο .... δεν γίνεται με κανένα τρόπο.
Σόρρυ αλλά δεν έχω κάποιο συμφέρον να σε αποτρέψω ή να παροτρύνω, περιουσία σου είναι εγώ προσωπικά μόνο πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα θα έβαζα για να χαίρομαι το αμαξάκι μου κάθε μέρα.
Καλές γιορτές.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|