Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 04 Ιουν 2020, 15:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2016, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
Νέος στο Club με DS3 THP του 2011 με 42.000 Km, πολλά από τα οποία εντός πόλης (Λάρισας) με αρκετά κακής ποιότητας (σαμαράκια, λακκούβες, κλπ) δρόμους.
Το πρόβλημά μου είναι η ανάρτηση. Όχι κάποιο μηχανικό πρόβλημα, ούτε τωρινό, αλλά το γεγονός ότι αυτή εξ αρχής είναι πολύ σκληρή (με την έννοια του ξερού κι όχι του σφιχτού, η σφικτή δεν θα με πείραζε) και η αίσθησή μου είναι ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο ξερή και άβολη. Συγχρόνως υπάρχει μια αίσθηση σταδιακής απώλειας πρόσφυσης, παρότι τα ελαστικά είναι σχετικά καινούργια (για τα ελαστικά, όποιος ενδιαφέρεται, έχω αρκετά να πω!).
Οι προτάσεις που έχω συλλέξει μιλώντας με επαγγελματίες "αμορτισεράδες" και βελτιωτές συγκλίνουν σε δύο επιλογές:
1. ΚΟΝΙ κίτρινα, ρυθμιζόμενα (τα εμπρός επί του οχήματος, τα πίσω μόνο στο συνεργείο), αφήνοντας τα εργοστασιακά ("μαμά") ελατήρια. Στη μαλακότερη ρύθμιση (Πάντα κατά τους συμβουλάτορες), ίσως να είναι λίγο σφικτότερα των "μαμά", αλλά όχι ξερά και με πολύ καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση στιβαρότητας του αμαξώματος.
2. Εναλλακτικά coilover (αμορτισέρ και ελατήριο μαζί) της εταιρείας D2, ρυθμιζόμενα (μόνο στο συνεργείο). Κατά τα λεγόμενα, πιο σκληρά (ακόμα και στη μαλακότερη ρύθμιση) από τα "μαμά", κατά τα άλλα όπως και τα ΚΟΝΙ.
Ρωτώ:
1. Έχει κανείς φίλος - συνάδελφος (στην ..τρέλα) κάποια σχετική προσωπική βιωματική εμπειρία σε τέτοια, ή παρεμφερή μετατροπή; Μιλάω για συμπεριφορά σε αίσθηση άνεσης (σφικτή, ξερή, κλπ), σε ποια ρύθμισή (μαλακή-σκληρή), σε οδική συμπεριφορά, κλπ.
2. Τι γίνεται με τα silent blocks («σινεμπλόκς» σε γλώσσα συνεργείου) στη συνεισφορά τους σε άνεση - κράτημα; Μετά από 5 έτη ταλαιπωρίας τους σε κακοτράχαλους δρόμους και τη φυσιολογική γήρανση (σκλήρυνση) των ελαστικών (rubber) μερών τους δεν είναι λογικό ή/και αναγκαίο να αλλαχθούν, αν θέλουμε να συνεισφέρουν στην άνεση του οχήματος; Αν ναι, υπάρχει κάποια πρόταση (εταιρεία, απλά ή heavy duty, rubber ή πολυουρεθάνης, κλπ);
Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2016, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5956
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
τα bilstein τα κιτρινα θα σου προτεινα ειναι τα καλυτερα που ειχα δοκιμασει...τα κονι τα ειχα σε ενα rallye και χορτασα πιρουετες...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2016, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
Baracunda ευχαριστώ, αλλα γίνε λίγο πιό σαφής.
Ψάχνομαι κυρίως για άνεση με (δευτερευόντως) κρατήματα και πάντως όχι "ράγας τραίνου". Τα κίτρινα bilstein τι κάνουν με την άνεση;
Όταν αναφέρεσαι σε "πιρουέτες" με τα ΚΟΝΙ εννοείς το κράτημα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2016, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5956
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
να σου πω την αληθεια φιλε οσα αμαξια ειχα κοιταγα το κρατημα...τα bilstein σε καλη ασφαλτο ειναι κορυφαια, τωρα για την ανεση παιζει ρολο και η ζαντα με το προφιλ πιστευω...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν 2016, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Δεν μπορεις να συγκρινεις αμορτισερ ιδιας μαρκας σε διαφορετικες καροτσες.Τα κονι κιτρινα σε καροτσα megane 2 και πιο σφιχτα ελατηρια ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει ποτε για megane 2 μετα απο coilover ή φτιαχτα αμορτισερ.

Αρχικα τα κονι κιτρινα με d2 δεν εχουνε καμια επαφη τοσο χρηματικη οσο και σε ρυθμισεις και προοπτικες.Τα θετικα στα κονι ειναι οτι θα σου ερθουν πιο φτηνα,θα μπορεις να παιξεις με την ρυθμιση στα εμπρος.Τα αρνητικα οτι δεν ξερεις το τελικο αποτελεσμα και αν η ρυθμιση τους θα καλυψει τα θελω σου.
Στα θετικα της d2 και καθε coilover(σωστης και οχι τυπου v-maxx κ.α.) ειναι οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μην φερεις το αμαξι εκει που ακριβως θελεις,αναλογα βεβαια και το ποσο καλο feedback μπορεις να δωσεις σε αυτον που θα σου ρυθμισει την αναρτηση.Τα αρνητικα ειναι οτι θα πεδευτεις πολυ συναρτηση του χρονου και της τσεπης σου.
Εγω θα εβαζα και την επιλογη φτιαχτα καθως αν μιλησεις με γνωστη του αντικειμενου,θα μπορεσει να σε ικανοποιησει αρκετα,αν οχι τα μεγιστα.

υ.γ. εισαι σιγουρος οτι η d2 βγαινει για ds3,με προχειρη αναζητηση δεν βρηκα κατι.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν 2016, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
Φίλε barracuda, προφανώς και όλοι μας ενδιαφερόμαστε για το κράτημα και την ασφάλεια κι όχι μόνο έσύ!
Άπό αυτό όμως μέχρι να κάνουμε το όχημά μας "κούτσουρο" απέχει πολύ (άσε που στους ελληνικούς δρόμους αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα και ασφαλές κράτημα). Στην ελληνική κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα πλέον, ακόμα και με το DS3 θα κινηθείς και σε πόλη με άπειρα γουρνοσαμαράκια, και σε εξοχές με κακοτράχαλους χωματόδρομους, κλπ, κι άμα γίνεις "κούτσουρο" το διέλυσες το αμάξι και τα αμορτισέρ (ίδίως τα σκληρά), αλλά και τα νεύρα σου.
Από την άλλη, εγώ ποτέ δεν μίλησα για ανάρτηση "παρτάλι", όπως όμως δεν με ενδιαφέρουν, ούτε ζήτησα και συμβουλές για "κούτσουρο". Αναζητώ το βέλτιστο aftermarket δυνατό συμβιβασμό άνεσης και κρατήματος, χωρίς χαμηλώματα κλπ, και χωρίς πρόθεση να τρέξω σε rally, και επ' αυτού (για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης για τις απαιτήσεις μου) διευκρίνησα, πού τα "μαμά" αμορτισέρ δεν με ικανοποίησαν. Αν έχεις κάτι να πεις επ' αυτού του συγκεκριμένου ζητούμενου, ευπρόσδεκτο..
Σ' ότι αφορά στον φίλο argiris_89 ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη άποψη, αλλά τα coilovers τα φοβάμαι λίγο μήπως με πάνε πρός πάρα πολύ σκληρό, έστω και στην πιό μαλακή τους σκάλα (αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται πολλοί που έχουν κάποια σχετική άποψη).
Τα κίτρινα ΚΟΝΙ τα φορούσα παλιά σε ένα Rover 416 (ρυθμιζόμενα μπρος-πίσω) με eibach ελατήρια χωρίς χαμήλωμα και ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Στο DS3 αν τα βάλω με τα "μαμά" ελατήρια (όπως πολλοί "ψαγμένοι" συμβουλεύουν), πιστεύεις ότι θα δουλέψουν, ή εικάζεις πρόβλημα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν 2016, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Δεν θα βρεις καλυτερο συνδιασμο κρατηματος και ανεσης απο τα μαμα! Τα αλλα θα στα σκληρινουν! Αλλαξε ζαντες και μεγαλωσε προφιλ αν θες κατι αλλο! Εκανα λαρισα φανταρος το προβλημα στην αθηνα ειναι χειροτερο

Δεν φταιει το αμαξι που ειναι κοτετσια οι δρομοι μας


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
ds3_ncl έγραψε:
Δεν θα βρεις καλυτερο συνδιασμο κρατηματος και ανεσης απο τα μαμα! Τα αλλα θα στα σκληρινουν! Αλλαξε ζαντες και μεγαλωσε προφιλ αν θες κατι αλλο! Εκανα λαρισα φανταρος το προβλημα στην αθηνα ειναι χειροτερο

Δεν φταιει το αμαξι που ειναι κοτετσια οι δρομοι μας


Sent from my iPhone -driving DS3

Φίλε ds3_ncl Δεν είπε κανείς ότι φταίει το αμάξι. Το αντίθετο μάλιστα! Απλά η προσπάθειά μας είναι να το φέρουμε να είναι βέλτιστο και για τους κατάπτυστους ελληνικούς δρόμους.
Επί των προτεινόμενών σου: Έχεις δοκιμάσει κάτι άλλο εκτός από "μαμά" και το λες αυτό; Αν ναι, τι, και τι συμπεριφορά πήρες;
Πάντως πολλοί ειδήμονες ισχυρίζονται ότι τα αμορτισέρ χαμηλής πίεσης αερίου (π.χ. ΚΟΝΙ, κ.α.), παρότι ελαφρώς πιό σφιχτά (=καλύτερο κράτημα) από "μαμά", η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη (ιδίως για κίνηση εκτός της έτσι κι αλλιώς δυσεύρετης καλής ασφάλτου) είναι πιό φιλική από την ξερή (=προς "κουτσουρο") αίσθηση που δίνουν τα αμορτισέρ υψηλής πίεσης αερίου (όπως τα "μαμά" ή τα Βιλστειν) τα οποία βέβαια δεν παίζονται σε καλή άσφαλτο.
Κατά πολλούς βέβαια η βέλτιστη λύση είναι τα FSD (αυτορυθμιζόμενα, μαλακά σε χαμηλές ταχύτητες, σφικτά σε υψηλές) αλλά αυτά βγαίνουν προς το παρόν μόνο για το DS4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Οχι δεν εχω δοκιμασει αλλα οτιδηποτε αλλο περαν του να στηθει καλυτερα θα το χαλασουν!

Μπορεις να ψαχτεις να το δοκιμασεις και να μας ενημερωσεις και μας :-)


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
ds3_ncl έγραψε:
Οχι δεν εχω δοκιμασει αλλα οτιδηποτε αλλο περαν του να στηθει καλυτερα θα το χαλασουν!

Sent from my iPhone -driving DS3


Συγνωμη αλλα θα διαφωνησω καθετα!Υπαρχουνε λυσεις οπου μπορεις να βελτιωσεις την συμπεριφορα τοσο σε ανεση,δηλαδη οχι ξερη αντιδραση,οσο και σε προσφυση.Αρκετοι πιστεουν πως κρατημα=κουτσουρο,πραγμα το οποιο δεν ισχυει.Αν ο φιλος κανει μια επισκεψη σε γνώστες αναρτησαδες θα βρει λυση,ειτε θα λεγεται φτιαχτα αμορτισερ ειτε βαθια το χερι στην τσεπη και αγορα coilover φουλ ρυθμισιμη και αρκετη μελετη για να επιλεχτει σωστο ελατηριο για τα κιλα του αυτοκινητου και αυτα που θελει ο φιλος.Το μονο σιγουρο ειναι οτι στην coilover θα φυγουνε αρκετα παραπανω χρηματα μιας και 1)θα χρειαστει 2-3 επισκεψεις, αναλογος το ποσο καλα μπορει να δωσει πληφοροφιες στον αναρτησα και να του το φερει εκει που ακριβως θελει, και 2) ισως καταληξουνε οτι η σκληροτητα των ελατηριων ειναι μεγαλη και χρειαστει να αλλαξει ακομα και ελατηρια για να εχει ακριβως το αποτελεσμα που θελει.

υ.γ.1 Αρκετα παιδια απο το greekrenaultclub, εχουνε κανει φτιαχτα αμορτισερ τοσο σε megane οσο και σε βαρια laguna.Ολοι λενε οτι ο ξερος τροπος αντιδρασης εφυγε και η προσφυση ειναι κορυφαια.

υ.γ.2 εχει τυχει και εχω μπει σε αυτοκινητο φιλου πριν και μετα απο καλο ρυθμισμα coilover οπου και μονο ως συνοδηγος ειδα τρομερες διαφορες τοσο σε ανεση(οχι ξερες αντιδρασεις,οχι αναπηδησεις) οσο και σε συμπεριφορα υπο πιεση.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
argiris_89 έγραψε:
ds3_ncl έγραψε:
Οχι δεν εχω δοκιμασει αλλα οτιδηποτε αλλο περαν του να στηθει καλυτερα θα το χαλασουν!

Sent from my iPhone -driving DS3


Συγνωμη αλλα θα διαφωνησω καθετα!Υπαρχουνε λυσεις οπου μπορεις να βελτιωσεις την συμπεριφορα τοσο σε ανεση,δηλαδη οχι ξερη αντιδραση,οσο και σε προσφυση.Αρκετοι πιστεουν πως κρατημα=κουτσουρο,πραγμα το οποιο δεν ισχυει.Αν ο φιλος κανει μια επισκεψη σε γνώστες αναρτησαδες θα βρει λυση,ειτε θα λεγεται φτιαχτα αμορτισερ ειτε βαθια το χερι στην τσεπη και αγορα coilover φουλ ρυθμισιμη και αρκετη μελετη για να επιλεχτει σωστο ελατηριο για τα κιλα του αυτοκινητου και αυτα που θελει ο φιλος.Το μονο σιγουρο ειναι οτι στην coilover θα φυγουνε αρκετα παραπανω χρηματα μιας και 1)θα χρειαστει 2-3 επισκεψεις, αναλογος το ποσο καλα μπορει να δωσει πληφοροφιες στον αναρτησα και να του το φερει εκει που ακριβως θελει, και 2) ισως καταληξουνε οτι η σκληροτητα των ελατηριων ειναι μεγαλη και χρειαστει να αλλαξει ακομα και ελατηρια για να εχει ακριβως το αποτελεσμα που θελει.

υ.γ.1 Αρκετα παιδια απο το greekrenaultclub, εχουνε κανει φτιαχτα αμορτισερ τοσο σε megane οσο και σε βαρια laguna.Ολοι λενε οτι ο ξερος τροπος αντιδρασης εφυγε και η προσφυση ειναι κορυφαια.

υ.γ.2 εχει τυχει και εχω μπει σε αυτοκινητο φιλου πριν και μετα απο καλο ρυθμισμα coilover οπου και μονο ως συνοδηγος ειδα τρομερες διαφορες τοσο σε ανεση(οχι ξερες αντιδρασεις,οχι αναπηδησεις) οσο και σε συμπεριφορα υπο πιεση.

Φίλε Argiris_89 σε βλέπω πολύ ψαγμένο και έμπειρο στο θέμα.
Γιαυτό Ερωτήσεις:
1. Όταν λές φτιαχτά αμπρτισέρ τι εννοείς και ποιών εταιρειών φτιάχνονται;
2. Όταν μιλάς για coilover έχεις εμπειρία από κάτι συγκεκριμένο (μάρκα coilover, σε τι όχημα, ποιά συμπεριφορά σε άνεση-κράτημα);
3. Το ότι πολλοί αμορτισεράδες ισχυρίζονται ότι τα coilover, ακόμα και στην πιό μαλακή τους ρύθμιση είναι πολύ σκληρότερα (λόγω κυρίως ελατηρίων) από τα "μαμά" το ασπάζεσαι ή όχι;
Υ.Γ. Το ότι η D2 δεν βγάζει coilover για DS3 ισχύει μεν, αλλά ειδικός(;) ισχυρίζεται ότι βγάζει για Πεζώ 207 που έχει ακριβώς ίδιο σασί με το DS3.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
Ρε παιδιά μιας και το συζητάμε τόσο πολύ το θέμα αμορτισέρ για DS3 THP, ξέρει κανείς τι μάρκα - μοντέλο είναι τα "μαμά"; Ή έστω αν είναι απλά λαδιού, ή υψηλής, ή χαμηλής πίεσης αερίου; Στην αντιπροσωπεία μου λένε κάτι για ΚΥΒ, είδικά τροποποιημένα για το DS3 THP..
Κάποιοι αμορτισεράδες μου είπαν για υψηλής πίεσης αερίου.
Επίσης, ξέρει κανείς αν το DS3 1.4 φοράει τα ίδια αμορτισέρ με το THP;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Ολα τα παιδια εδω μεσα,ειτε κατοχοι ds3,ειτε οχι, θα σου δωσουνε καλες απαντησεις στα ερωτηματα σου και θα βρεις λυση!

Ξεκινωντας απο το τελευταιο σου ποστ,οι εταιριες κατασκευης αμορτισερ φτιαχνουνε αυτα που τους ζητανε οι εταιριες αυτοκινητων(citroen κλπ),αλλα το θεμα ειναι οτι ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα μπορεσεις να παρεις το ιδιο αμορτισερ που φορουσε το ds3 απο το εργοστασιο απο την kyb πχ που το κατασκευαζει.Ειναι "κλειδωμενοι" κωδικοι.Η kyb λοιπον θα βγαλει ενα λιγο διαφορετικο αμορτισερ απο το εργοστασιακο,χωρις να σημαινει οτι ειναι καλυτερο ή χειροτερο.Για τα υπολοιπα δεν γνωριζω να σου πω.

Στο παραπανω ποστ,
1)αυτοι που κανουνε φτιαχτες,συνηθως ανοιγουνε τα δικα σου αμορτισερ και αλλαζουνε το εσωτερικο(αλλαζουνε τυπο λαδιου,εμβολα,δεν γνωριζω ακριβως την διαδικασια) και στο φτιαχνουνε συναρτηση του ελατηριου που εχεις ή ενος αλλου ελατηριου που θελεις να βαλεις.Εχω διαβασει-ακουσει περιπτωσεις οπου χρησιμοποιησανε ως σωμα αλλα καλαμια πχ bilstein b8 και τροποποιησανε το εσωτερικο τους.Υπαρχουνε 2-3 καλοι που γνωριζω αλλα αν θες πληροφοριες με πμ,μην θεωρηθει διαφημιση.
2) η εμπειρια που ειχα ητανε απο bilstein pss9 σε nissan sunny μετατροπη gti-r
3) προσωπικα,οπως ειπα και παραπανω,αν πας σε ΜΑΣΤΟΡΑ, και του πεις θελω αυτο απο το αυτοκινητο μου,μπορω να διαθεσω χρηματα πχ για coilover της ταξεως variant 3/clubsport ή pss9...... δεν υπαρχει περιπτωση να μην στο κανει.Στις coilover αναρτησεις μπορουν να αλλαχτουν τα ελατηρια,ειτε προφορτισης, ειτε τα κανονικα με οποιασδηποτε σκληροτητας.Ο λογος που οι μαστορες σου λενε αυτο για τις coilover ειναι γιατι δεν μπορουν να κανουν την μελετη για το τι ελατηρια πρεπει να επιλεξουνε στην coilover για να γινει πιο μαλακο πχ απο το δικο σου για τον απλουστατο λογο οτι δεν γνωριζουν τα χαρακτηριστηκα του δικου σου ελατηριου ή δεν εχουνε τον τροπο να το μετρησουνε,οποτε αφηνοντε στο ελατηριο που προτεινει ο εκαστωτε κατασκευαστης coilover,που προσανατολιζοντε για trackdays ή αρκετο κυνηγι.
4)αυτο για το 207 και το ds3 δεν το γνωριζω,ισως στο απαντησει καποιος με lexia και συγκριση κωδικων αναρτησης 207-ds3.

υ.γ.1 το παν ειναι να βαλεις ταβανι στο ποσα χρηματα διαθετεις.Με τα χρηματα τα κανεις ολα....το σωστο ειναι corner balancing, μελετη των αιρθμων,επιλογη αναρτησης,τοποθετηση και fine tuning μετα απο καποια χιλιομετρα.
υ.γ.2 δες ενα video οπου δειχνει την διαδικασια ζυγισματος και σεταρισματος
https://www.youtube.com/watch?v=5ayTgBT0uLw

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2016, 15:56
Δημοσιεύσεις: 10
Φίλε argiris_89 μένω έκθαμβος από τις γνώσεις σου επί του θέματος και με βοήθησες πολύ να εμπλουτίσω και τις δικές μου και να διευρύνω το πεδίο των αναζητήσεών μου επί του θέματος.
Σόρυ αν σας ζαλίζω με ερωτήσεις, αλλά ως ώριμος μεν, αλλά πάντα ανήσυχος "νέος", προσπαθώ σε ότι κάνω, αυτό να είναι η βέλτιστη δυνατή επιλογή (αν φυσικά τα οικονομικά το επιτρέπουν).
Σε ότι αφορά τα όσα γράφεις, δεν γνωρίζω στη Λάρισα που ζω αν θα βρω τόσο εξειδικευμένους και γνώστες μαστόρους-αμορτισεράδες για ρυθμίσεις και επεμβάσεις σε coilovers ή/και αμορτισέρ, αλλά θα το ψάξω.
Πέραν τούτου βέβαια, βλέπω ότι ένα coilover variant 3 της KW (που βγαίνει για ds3 THP) με τα περαστικά θα μου πάει κανένα 2χίλιαρο που αν και όχι τελείως απαγορευτικό για το budget μου, δεν ξέρω αν αξίζει τόσο μεγάλο ποσό γιαυτό που τελικά θα πάρω σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες απαιτήσεις μου. Για τη variant 1 της KW (που κοστίζει λίγο πάνω από το μισό της 3) έχεις μήπως άποψη σε σύγκριση με την 3, σε σχέση πάντα με τις απαιτήσεις μου (πρωτίστως άνεση, αλλά και με αξιοπρεπές - ασφαλές) κράτημα;
Σημειωτέον ότι φοράω λάστιχα (που κι αυτά συμβάλουν σημαντικά στα παραπάνω) Goodyear Eagle F1 Asymetric 2, που τα θεωρώ ως βέλτιστη επιλογή (κράτημα στεγνό βρεγμένο, άνεση, αίσθηση, χαμηλός θόρυβος, γρήγορο ζέσταμα, διάρκεια ζωής) σε σύγκριση με τα προηγούμενα Contisport 3 (απρόσωπα, μέτριο κράτημα στεγνό, καλά βρεγμένο) και σε σχέση με τα "μαμά" Potenza 050A (εξαιρετικά σε στεγνό και αίσθηση, κακά βρεγμένο, πολύ σκληρά, αργά στο ζέσταμα, πάρα πολύ θορυβώδη).
Πάντως ειλικρινά σ' ευχαριστώ κι εσένα και όλους τους άλλους φίλους για την βοήθειά σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ για DS3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Σε ευχαριστω,αλλα αυτα που ξερω και που προσπαθησα να μεταφερω απο τα ποστ μου ειναι ισως ουτε το πρωτο σκαλοπατι στο κεφαλαιο αναρτηση.Κοινως,με διαρκης αναζητηση και συζητησεις με γνώστες, οποιοσδηποτε μπορει να αποκτησει τα ¨εισαγωγικα¨ σε καποιο τομεα.
Εν παση περιπτωση,υπαρχουνε ΜΑΣΤΟΡΕΣ τοσο σε Θεσσαλονικη οσο και Αθηνα,οπου ισως ενα τηλεφωνημα και καποια συζητηση να μπορεσουνε να σε κατευθυνουνε.Δεν εχω προσωπικη αποψη,αλλα v1 σε σχεση με την v2,δεν μπορει να σεταριστει οπως ακριβως θελεις,αλλα αυτα ισως ειναι πραγματα τα οποια εγω και εσυ δεν θα μπορουσαμε ποτε να καταλαβουμε στο δρομο λογο του οτι δεν ειμαστε επαγγελματιες οδηγοι οπου ψαχνουμε το δεκατο.Υπαρχει και αυτη η επιλογη η οποια οπως ακουω και διαβαζω κυριως,ειναι πολυ τιμια.
http://www.bc-racing.co.uk/applications ... -rn-2.html

Απο αυτα που περιγραφεις,αν ημουνα στη θεση σου,θα πηγαινα για φτιαχτα.Πιστευω οτι η ξερη αντιδραση θα φυγει και θα ικανοποιηθεις με χαμηλοτερο κοστος απο μια coilover.Οπως προειπα ομως πρεπει να μιλησεις με ΜΑΣΤΟΡΕΣ για να μπορεσουνε να σου δωσουνε εμπεριστατομενες απαντησεις,και οχι στο περιπου.

Υ.Γ.1 Δες αυτο το θεμα το οποιο ειναι ιδιο με το δικο σου και θα καταλαβεις για ποιους μαστορες μιλαω.
viewtopic.php?f=158&t=10241&start=30
υ.γ.2 Μηπως η ομαδα διαχειρησης να προσπαθουσε να κραταει τα νηματα μαζεμενα ως προς τον τιτλο τους,υπαρχει ακριβως το ιδιο τοπικ με ιδιο τιτλο.Θα βοηθουσε στην ταξη του φορουμ και τους διαφορους χρηστες.Ελπιζω να μην το παρετε στραβα,απλα εκφραζω μια αποψη εντελως φιλικα! :thumb

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρωτη αλλαγη αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 30
Λαστιχα και αμορτισερ για σαξο 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: giarentisvts
Απαντήσεις: 16
αμορτισερ απο peugeot 206 rc σε xsara 1.6 mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara_1980
Απαντήσεις: 26
Εντονο χτυπημα των αμορτισερ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 43
Αλλαγή βάσεων αμορτισέρ... Λάθος τοποθέτηση?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: christospan
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια