Μιας και βλέπω να έχει αναζωογονηθεί το θέμα DS3 και ιδιαίτερα μετά και την ανακοίνωση του νέου μοντέλου από την DS, θα ήθελα να ρίξω μια ερώτηση σχετικά με την προοπτική για την υβριδιοποίηση της τουρμπίνας που έχω τώρα σε JCW.
Το background έχει ως εξής. Με το παρόν σεταπ είμαστε σε χαλαρά 220 άλογα γιατί τα 230 παραήταν ζόρικα και αδηφάγα ενώ υπήρξε και ένα μικρό προβληματάκι αφού ένας ποντικός μασούλησε το σωληνάκι της υποπίεσης της μηχανικής σκάστρας όσο ήμουν στην Σπάρτη
Γι' αυτό σκέφτηκα την περίπτωση του υβριδίου μιας και θα βγεί το τούρμπο για ενα σερβις, ούτως ώστε να γίνει μια και καλή επισκευή-βελτίωση.
Η διαφορά των φτερωτών συμπιεστή στο μέρος του inducer είναι στα 2 χιλιοστά περίπου, με την RC να είναι στα 38 mm και στην JCW στα 40mm(αν θυμάμαι καλά). Η φτερωτή τουρμπίνας είναι νομίζω ίδιας διαμέτρου.
Δεν αναμένω κάποιο σημαντικό νούμερο και αν δεν υπάρξει τελικά ανάγκη επισκευής, θα την αφήσω ως έχει. Τ' αμάξι πάει εξαίρετα και τώρα δηλαδή.
Απλώς τι πιστευέτε; Αξίζει ή τα 2 χιλιοστά αυτά δεν θα έχουν κάποιο ουσιαστικό και ιδιαίτερο αντίκρυσμα και εν τέλει δεν αξίζει η υβριδιοποίηση για κάτι τόσο μικρό;;