Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:10 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση για light υβρίδιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Μιας και βλέπω να έχει αναζωογονηθεί το θέμα DS3 και ιδιαίτερα μετά και την ανακοίνωση του νέου μοντέλου από την DS, θα ήθελα να ρίξω μια ερώτηση σχετικά με την προοπτική για την υβριδιοποίηση της τουρμπίνας που έχω τώρα σε JCW.

Το background έχει ως εξής. Με το παρόν σεταπ είμαστε σε χαλαρά 220 άλογα γιατί τα 230 παραήταν ζόρικα και αδηφάγα ενώ υπήρξε και ένα μικρό προβληματάκι αφού ένας ποντικός μασούλησε το σωληνάκι της υποπίεσης της μηχανικής σκάστρας όσο ήμουν στην Σπάρτη :P :P
Γι' αυτό σκέφτηκα την περίπτωση του υβριδίου μιας και θα βγεί το τούρμπο για ενα σερβις, ούτως ώστε να γίνει μια και καλή επισκευή-βελτίωση.

Η διαφορά των φτερωτών συμπιεστή στο μέρος του inducer είναι στα 2 χιλιοστά περίπου, με την RC να είναι στα 38 mm και στην JCW στα 40mm(αν θυμάμαι καλά). Η φτερωτή τουρμπίνας είναι νομίζω ίδιας διαμέτρου.
Δεν αναμένω κάποιο σημαντικό νούμερο και αν δεν υπάρξει τελικά ανάγκη επισκευής, θα την αφήσω ως έχει. Τ' αμάξι πάει εξαίρετα και τώρα δηλαδή.
Απλώς τι πιστευέτε; Αξίζει ή τα 2 χιλιοστά αυτά δεν θα έχουν κάποιο ουσιαστικό και ιδιαίτερο αντίκρυσμα και εν τέλει δεν αξίζει η υβριδιοποίηση για κάτι τόσο μικρό;;

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για light υβρίδιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αν σκέφτεσαι κάποια στιγμή να ανέβεις,πιστεύω πως αξίζει.
Αν δεν σκέφτεσαι να ανέβεις,αλλά να αρχίσεις μπλοκέ, αναρτήσεις,αντιστρεπτικές για να του τινάζεις τα μπουριά,άστο όπως είναι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για light υβρίδιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ανδρεα ειμαι τον γεροντα σε αυτο! Ριξτα στο μπλοκε! Μην το κανεις το αμαξι γι ευθειες!

Βολταδικο πυροβολο να το χεις ειναι το ιδανικο!

240 δεν πανε με την τουρμπινα του rc? I


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για light υβρίδιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις σας.

Να πω την αλήθεια μου δεν με γοητεύει η ευθεια και μ' ειλικρίνεια αν θες κάτι σε "καθαρόαιμο" κοντράμαξο-ευθειάμαξο, δίνεις 1000 ευρώ και παίρνεις ένα σάξο και μ' όσα έχω βάλει μέχρι τώρα για να κάνω 230 αυτό, θα έκανα το σάξο 180-200 κοντράδικα άλογα. Ή και ενα Cupra 20VT για να έχεις το τουρμπομοτέρ έτοιμο στρωμένο και θα το πήγαινα 280-300.

Απλώς προέκυψε ένα ζήτημα σχετικά με το αν η φτερωτή παρουσίασε κάποια ζητήματα, για τα οποία οι απόψεις διίστανται.
Το δε παράδοξο είναι πως κρατάει το 1,3 μέχρι τις 5000 περίπου και στον κόφτη, λόγω safe ρυθμίσεων, έχει 1,05 με προοπτική για μάξιμουμ 1,15 που είναι τ' όριο της. Ισχυς στα 220 άλογα, σχετικά χαλαρά αφού όντως η τουρμπίνα λένε πάει 230-240 με κάποιο τσίτωμα.
Τέλος πάντων, θα δώ εν ευθέτω χρόνω τι θα κάνω, γιατί σ' αυτό το επίπεδο τ' αμάξι μ' αρέσει!

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για light υβρίδιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ναι εχεις ποιντ! Αφου προεκυψε το θεμα με τη φτερωτη! Απλα εμενα με κουραζει ηδη στα κλειστα κομματια που σπινιαρει σαν τρελο!

Αφου θα προχωρησεις σε αλλαγες καντο! Και αν δεν ειναι μεγαλη η διαφορα κοστους! Να δουμε ποτε θα γινουμε και εμεις rc!! Χαχα


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ερώτηση για πόρτπαγκάζ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
ερωτηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: ksenia75
Απαντήσεις: 49
ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: mutunas
Απαντήσεις: 11
ΕΡΩΤΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
3rd stop light
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ