Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
τα citroen απο psa εξαγορας και μετα εχουν ενα χαρακτιρηστικο ο πισω αξονας κοπαναει (κανει αναπηδησης) το προβλημα αυτο δεν λυνεται μαθαινεις να ζεις με αυτο...βεβαια δεν εμποδισε κανεναν το προβλημα αυτο να κανει καλητερους χρονους ακομα και απο evo σε αναβασεις ανα την Ελλαδα...και οσο ποιο σκληρο τοσο μεγαλυτερες οι πιρουετες....

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Οειμέ τι πάθαμε. Αν είναι έτσι πάμε για 2η αντιστρεπτική με τη διαδικάσια που είπα πριν ή κάτι από ds3 αν πατάει.

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
vpafi έγραψε:
Πολλοί Βαγγέληδες νομίζω έχουμε μαζευτεί........για μαζευτειτε.....όλο χιούμορ και αστειάκια......!

From Inside C4 White Airbus

:laugh :laugh :laugh

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Όπου μιλούν πολλοί Βαγγέληδες κάτσε και άκου. Όλο και κάτι θα μάθεις.

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Πράκτορας στις Τρί 16 Φεβ 2016, 09:35.
Αιτία: 2πλό ποστ.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 09:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Να πούμε μερικές αλήθειες, ιστορικές αλλά και με γεγονότα:

α) Από το 2002 που παρουσιάστηκε το 1ης γενιάς C3, μπήκε ημιάκαμπτος πίσω στα της PSA, αντικαθιστώντας τους υστερούντες βραχίονες που έστριβαν εξαιρετικά, πλην όμως είχαν κάποια συντήρηση και ήταν πιο ακριβή λύση,
β) Ο ημιάκαμπτος προσφέρει αξιοπιστία (μηδενική συντήρηση), οικονομία στην κατασκευή-στον κατασκευαστή, εξοικονομεί χώρο για περισσότερο όγκο αποσκευών,
γ) Τα Punto κουδουνίζουν από τα πρώτα χλμ, πλην όμως -και ειδικά το Grande με τα 95ps- μου αρέσει ακόμη και σήμερα, αρκετά αξιόλογο,
δ) Το νέο C3 έχει πολύ μαλακή ανάρτηση, συμφωνώ. Πλην όμως, με ένα σετ αμορτισέρ διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Αν βάλεις δε και ελατήρια χαμηλώματος, κάτι σε 2,5-3 πόντους με άλλα αμορτισέρ, το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Θέλεις και άλλη ευθυγράμμιση, δυστυχώς, ώστε να αποκτήσει αίσθηση το τιμόνι και το σωστό κράτημα,
ε) Μπορεί να αναπήδησε ο πίσω άξονας σε στροφή, αλλά περισσότερο τρόμαξες παρά άλλαξε πορεία το αυτοκίνητο. Εκείνο έμεινε στην πορεία του, είμαι σίγουρος, και
στ) Πριν επιλέξεις αυτοκίνητο, κάνεις ένα test drive. Αν δεν κάνατε ή ήταν ελλιπές από την πλευρά σας στο πως στρίβει/φρενάρει, κάνατε χαλαρή βολτίτσα και τώρα δε σας αρέσει, ας προσέχατε καλύτερα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
Εχουμε και το 207 στην οικογενεια το οποιο ειναι καταπληκτικα στημενο και ταυτοχρονα περναει τοσο ανετα λακουβες σαμαρακια κτλ (1.4 90 αλογα σπορτ).
Απο την αλλη, το C3 επιεικως με απογοητευσε. Τοσο μαλακο κ τετοιο κοπανημα.
Ιδιο σασι, διαταξη αναρτησεων και τοσο μεγαλη διαφορα. Με το 207 νιωθεις οτι εισαι σε 307/308 σε ποιοτητα κυλισης και στις λακουβες, με το C3 νιωθεις οτι κατι εναι λαθος.
Ελατηρια, αναρτησεις, σινεμπλοκ απο 207 στο C3 ισως ειναι μια λυση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
barracuda έγραψε:
τα citroen απο psa εξαγορας και μετα εχουν ενα χαρακτιρηστικο ο πισω αξονας κοπαναει (κανει αναπηδησης)


pardon :hmm

Το xsara δεν αναπηδάει...το 407 c5 μεταλικο δεν αναπηδάει...το c8 ομοίως...
Η νέα γενιά με τους ακαμπτους έχει αυτό το θέμα...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
μιλαω για αυτα που αγορασα και οδηγησα...το ξαρα που ειχα δεν αναπηδουσε αλλα κοπαναγε και αυτο, ενα ραλακι και αναπηδουσε και κοπαναγε,το ds που εχω τωρα κοπαναει...αλλα εμενα δεν με ενοχλει,τωρα τα c6 c5 δεν ξερω τι κανουν...
πρεπει να αποδεχτουμε ομως οτι διαχρονικα ο πισω αξονας εχει τα θεματακια του...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Το δικό μου Xsara όχι μόνο δεν αναπηδούσε/κοπάναγε, ήταν εξαιρετικό αλλά και εξαιρετικά συντηρημένο.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2015, 21:06
Δημοσιεύσεις: 56
Τοποθεσία: Καστοριά
Πράκτορας έγραψε:
Να πούμε μερικές αλήθειες, ιστορικές αλλά και με γεγονότα:

α) Από το 2002 που παρουσιάστηκε το 1ης γενιάς C3, μπήκε ημιάκαμπτος πίσω στα της PSA, αντικαθιστώντας τους υστερούντες βραχίονες που έστριβαν εξαιρετικά, πλην όμως είχαν κάποια συντήρηση και ήταν πιο ακριβή λύση,
β) Ο ημιάκαμπτος προσφέρει αξιοπιστία (μηδενική συντήρηση), οικονομία στην κατασκευή-στον κατασκευαστή, εξοικονομεί χώρο για περισσότερο όγκο αποσκευών,
γ) Τα Punto κουδουνίζουν από τα πρώτα χλμ, πλην όμως -και ειδικά το Grande με τα 95ps- μου αρέσει ακόμη και σήμερα, αρκετά αξιόλογο,
δ) Το νέο C3 έχει πολύ μαλακή ανάρτηση, συμφωνώ. Πλην όμως, με ένα σετ αμορτισέρ διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Αν βάλεις δε και ελατήρια χαμηλώματος, κάτι σε 2,5-3 πόντους με άλλα αμορτισέρ, το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Θέλεις και άλλη ευθυγράμμιση, δυστυχώς, ώστε να αποκτήσει αίσθηση το τιμόνι και το σωστό κράτημα,
ε) Μπορεί να αναπήδησε ο πίσω άξονας σε στροφή, αλλά περισσότερο τρόμαξες παρά άλλαξε πορεία το αυτοκίνητο. Εκείνο έμεινε στην πορεία του, είμαι σίγουρος, και
στ) Πριν επιλέξεις αυτοκίνητο, κάνεις ένα test drive. Αν δεν κάνατε ή ήταν ελλιπές από την πλευρά σας στο πως στρίβει/φρενάρει, κάνατε χαλαρή βολτίτσα και τώρα δε σας αρέσει, ας προσέχατε καλύτερα.


Δεν τρομάζω. Απαγρεύεται λόγω επαγγέλματος. Στα test drive δυστυχώς δεν τα σκίζεις για να δεις τι σου τσιριάζει εκτός και αν ο πωλητής είναι κολλητός. Το συγκεκριμένο αμάξι επείδη θα ήταν της συζύγου δεν την ζόρισα, εγώ ήθελα το Grande, γιατί θα εβάζε τα παδιά μέσα και. δεν ήθελα να αγχώνεται. Αλλώστε ότσν το οδήγησε της φάνηκε πολύ οικείο, οδηγούσε Getzακι για 13 χρόνια οπότε το c3 της ήρθε κουτί. Τώρα εγώ που έχω "οδηγικές ανησυχίες" είναι άλλο θέμα.

_________________
1.4 diesel intercooled c3 eco shic για τη μαμά
1.6 diesel altea xl style Revo stage1 για το μπαμπά (άτιμο VAG group μας τσατάλιασες τα νεύρα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Στο test drive ερχετε και ο πωλητής;

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Προσωπικά σε τεστ ντράιβ κάνω ότι θέλω. Ήμουν από τους πρώτους που έκανε τεστ ντράιβ το DS3 THP και χτύπησα κόφτες μέχρι να φτάσω τα 160+ πριν πλακώσω το φρένα και φτάσω τα 50χαω.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Σε όσα τεστ ντράιβ έκανα τον τελευταίο καιρό δεν άφηναν να κάνω "τρέλες". Μόνο στην Πεζώ μου έγινε επίδειξη δυνατοτήτων με κόφτες,esp και abs. Όταν μου το έδωσε να το οδηγήσω η προτροπή ήταν "σκίστο"...

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μου έδωσε τα κλειδιά του c4 και έφυγα. Τόσο απλά. Αφού και εγώ έμεινα έκπληκτος. Από εκεί και μετά γίναμε φίλοι.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 6 [ 83 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αμορτισέρ σε c3 2006 μοντελο 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 5
Ειμαστε Πολυ Πισω.. (Ακομα?)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 8
Xsara Picasso γνώμη για monroe oespectrum αμορτισέρ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: grekpek
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια