Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 VTS 2.0 KN POWER
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2007, 17:58 
Άβαταρ μέλους
xairetw paidia...an kai sas parakolouthw kairo molis simera graftika ..exw ena c4 2.0 kai an kai eyxaristimenos ithela ligo akoma....etsi paragila ena set eisagwgis tis kn airfilters.mporw na pw oti paei kapws kalitera alla oxi kati trello..ektos vevaia apo ton hxo pou dinei resta..twra ektos apo e3atmisi p tah valw apo papadopoulo psaxnw gia programa..polla akougontai genikws gia aloga ktl alla apo oti 3eroume oloi dne einai stragalia..opote tha ithela apopseis kai empeiries apo tixon project pane se 2000cc vts

No greeklish...
[tony78]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος 2007, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
φιλε μου καλησπερα καταρχην απαγορευονται τα greeklish καταδευτερον περνα μια βολτα απο τα πρωτα σας βηματα να συστηθεις και να σε γνωρισουμε..
και τωρα στο προβλημα σου..
αφου εβαλες εισαγωγη το επομενο βημα ειναι η εξαγωγη προτεινω μια εξατμιση απο το καταλυτη και πισω καταλυτη δεν χρειαζεται να αλλαξεις οσο για προγραμμα δεν εχω ακουσει κατι ακομα για διλιτρο μονο φτιαχτο επανω σε δυναμομετρο που ειναι και το ποιο σωστο.. λιγο υπομονη..

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
ειπαρχη προγραμμα για διλιτρο και οχι μονο
για ολα τα μοντελα ...........
για το διλιτρο συγκεκριμενα που εμαθα για μενα δινει 15 αλογα
2,5κιλα ροπης χαμηλοτερη καταναλωση και 5χρονια εγγυηση
απο καλο μαγαζι........LORINSER
αυτο ειναι πολυ καλο αποτι εχω μαθει
αλλα περιμενω πρωτα να αλαξω φιλτρο εξατμιση καταλυτη γιατι ολα αυτα τους τα δινεις με στοιχεια και κωδικους για να κερδισεις κιαλα αλογακια....

φιλε anubis welcome ειχα την απορια για το KN KIT και ημουν σιγουρος σχεδον πως δεν θα εκανε και τρελη δουλια.......
γιατι αυτο το ΚΙΤ ειναι ΚΙΤΣ...
μια φιλτροχοανη χυμα χωρις προστασια και με εναν σωληνα ο οπιος να φερνει αερα δροσερο στην φιλτροχωανη καθως τρεχει το αυτοκινητο .......
ε ειναι καπως χαζομαρα εκ μερους ΚΝ. περιμενω να βγαλει κανα πιο σοβαρο πραγμα αλλα μαλλον το βλεπω να βαζω GREEN η PIPERRCROSSη BMC βαρελακι.......

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
lefos πως γινετε με ενα προγραμμα να παρεις 15 αλογα με +2,5 ροπη και χαμηλη καταλαναλωση???????????

Μη σας παραμυθιαζουνε ρε παιδια.Τα αλογα δεν ειναι φυστικια.Υπαρχουν αυτοκινητα που βραζουν εκεντροφορους(νορμαλ σταδιο)με προγραμμα και εξατμιση απο την εισαγωγη και δεν βλεπουν 15 αλογα.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Στο 2 λίτρο μπορεί και να παίζει... Το έχω δει και εγω να γίνεται...
(λογο μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων...)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιουν 2007, 14:49 
Άβαταρ μέλους
διστυχωσ λογω ελειψεις χωρου και μονο το διλιτρο μονο χοανη η βαρελακι μπορει να παρει.θεωρω την kn πολυ σοβαρη εταιρια για να φτιαν=χνει κατι το οποιο δεν κανει δουλεια.απλα μονο με ενα φιλτρο δεν μπορεισ να πετυχεισ κατι καλυτερο.επειδη αυτο τον καιρο εχς σπασμενο ποδι διστυχωσ δεν μπορω να ανεβασω φοτο να το δειτε και μονοι σας.στο κιτ υπηρχε και μια σωληνα την οποια σκοπιμα δεν εβαλα διοτι βγαινει στο μπροστινο μεροσ του αυτοκινητου δηλαδη αν παρει νερα κατι που ειναι ευκολο σε αυτο το σημειο θα κλαιω μετα....αν βγαλετε τον παπα θα δειτε οτι υπαρχει μια σωλινα η οποια φερνει αερα στον παπα .στην ωμεγα (πρωην χανιαδακης) ενα απο τα παληκαρια εκει εχει ενα c4 vts 2.0 sto opoio φοραει το κιτ και το εχει αφησει χωρης σωληνα.
το θεμα ειναι οτι και εγω εχω ακουσει για ενα σωρο προγραματα αλλα θελω να το δω κιολας απο καποιον απο το club


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
SO CRAZY δεν αντιλεγω ειναι δυσκολο οντως να ανεβασεις αλογα σε ενα αυτοκινητο αλλα οχι και αδυνατο........
επισης οσο πιο πολλα κυβικα ειναι ενα αυτοκινητο τοσο πιο ευκολα περνει βελτιωση οχι οτι τα λιγοτερα κυβικα δεν περνουν καθολου απλα πιο πολα εξοδα.
ημουν σε μια κοντρα παιδια και ειδα το εξης ενα
saxo 1.6 VΤS να παταει αλυπητα ενα seat ibiza cupra :shock:
το saxo to εχει φτασει 165 αλογα περιπου με τρελη ροπη και χωρις προγραμμα ακομα το παλευει για το προγραμμα......

γιαυτο σας λεω ολα γινοντε
οσο για το προγραμμα με τα 15 αλογα που ειπα και την χαμηλωτερη καταναλωση αυτο γινετε γιατι το προγραμμα (επαναχαρτογραφηση)δεν εχει να κανει με επιπλεον ψεκασμο -αερα-τροφοδοσια,εχει να κανει μονο με το πως ο εγκεφαλος διαχηριζετε τα σημεια ελεγχου του κινητηρα(τους αισθητηρες δηλ.) το προγραμμα αυτο που ειναι γνωστο πετυχαινει γρηγοροτερους χρονους υπολογισμου και ετσι πετυχενετε η αυξηση των 15hp και των 2,5κιλων ροπης
οσοι το εχουν κανει σε 1,6 μου εχουν πει μεγαλη διαφορα ακομα και στο ξεκινημα (ηλεκτρογκαζο πιο αμεσο)

για μενα ειναι λιγα τα αλογα που δινει σε σχεση με κατι αλλα τουρμπατα που μερνουν απο 20 και πανω
το σημαντικο της ιστοριας αυτης ειναι οτι τα 5 χρονια εγγυηση ειναι στην διαθεση του καθενα να παει να κανει δυναμομετρηση και να δει αν οντως τα εχει κερδισει η οχι και να πραξει αναλογως
και αυτο δεν το λεω εγω το λενε οι τυποι εκει ....!!!

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
lefos Συμφωνω σε αυτα που λες αλλα εχω να κανω καποιες παρατηρησεις.

1.Σιγουρα ενα μοτερ οσο πιο πολα κυβικα ειναι ,ειναι και πιο ευκολη η μετατροπη αλλα παιζει μεγαλο ρολο και ο τυπος του μοτερ.Καποια φτιαχνονται καποια αλλα οχι.

2.Το saxo αποκλειεται να δουλευε χωρις προγραμμα.Η ειχε προγραμμα η ειχε εγκεφαλο peugeot sport.

3.Μηπως ξερεις ποσο εχει το προγραμμα που υποσχετε 15 αλογα?

4.Το μετρανε σε δικο του δυναμομετρο η μπορεις να το πας εσυ οπου θες?


Ρε παιδια αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα ολες η καθετες μοναδες θα εκαναν αυτη τη δουλεια και θα εβγαζαν τρελα χρηματα...

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
το saxo μαλλον εχει εγκεφαλο peugeut sport αλλα δεν ειμαι και σιγουρος
η τιμη για την αναβαθμιση ειναι 500 ευρα
δυναμομετρο δεν εχουν οπου θελεις το πας,

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από lefos και Τετ 06 Ιουν 2007, 09:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Το φανταστηκα.Την βρισκεις λογικη την τιμη?

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:44
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΘΗΝΑ
αν λες οτι ειναι ακριβα .........χμ
hmmm
για εναν ταλαιπωρο CITROENAKIA poy ψαχνει ψαχνει για βελτιωσεις
οχι δεν ειναι πολλα

προσωπικα για μενα ειναι λιγα τα 15 αλογα για 500 ευρα
γιαυτο και θα αλαξω πρωτα τα περιφερειακα /εξατμιση καταλυτη φιλτρο
και μετα θα παω για αναβαθμιση

_________________
C4 VTS 2.0
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2007, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Το σωστο ειναι αυτο που λες :thumbup

Κανονησε καμια μερα να πατησουμε να δουμε το αποτελεσμα χωρις τα πραγματα και μολις τα βαλεις παμε αλλη μια να δουμε και μετα τι διαφορες θα υπαρχουν :thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Εισαγωγη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 09:14 
Άβαταρ μέλους
Καλημερα.Καλωηρθες.Ειμαι ο γιαννης.Εχω και γω διλιτρο,και το παω για service στην ωμεγα.Επειδη ψαχνω για συστημα αερα,μπορεις να μου πεις απο που το πηρες,και τον κωδικο του;Γιατι οπου και αν ρωτησα ακομα δεν ειχαν κατι για c4 2.0.Στην ωμεγα ποιος αλλος,εκτος απο το σοφοκλη(μπορντω c4) στη ρεσεψιον εχει διλιτρο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 13:27 
Άβαταρ μέλους
c4 διλιτρο μονο αυτος εχει νομιζω john.oson aφορα το κιτακι μπορεις να το βρεις στην ιστιοσελιδα της kn-airfilters oπου βαζεις το μομτελο του αυτοκινητου και σου βγαζει οτι εχει για αυτο.εγω το αγορασα 230 ευρω μαζι με τοποθετηση που ειναι γελοια να τιν κανεις και μονος σου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιουν 2007, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
anubiss13 πες μας τη σιλεδα της ΚΝ

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 29 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κατάστημα ηχοσυστημάτων music power (Αθήνα)
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 6
Προσφορά Shell V-Power Diesel
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: gtzi
Απαντήσεις: 717
Το SAXO 0-400 στο max power
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 13
Power Steering Fault
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 2
POWER STEERING προβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PanosPap64
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια