Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα με τα BX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να συζητήσουμε τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα ΒΧ.

Και ξεκινώ με το δικό μου πρόβλημα που παρουσιάστηκε σήμερα το απόγευμα.
Επιστρέφοντας από Λουτράκι, στην απίστευτη κίνηση που είχε, ανέβασε θερμοκρασία, επειδή σταμάτησε το βεντιλατερ. Με ένα φίλο το βραχυκυκλώσαμε και δούλεψε. Μάλλον το πρόβλημα είναι οι επαφές. Έχει κανείς αλλος το ίδιο πρόβλημα? Επίσης μου κάνει και αρκετό θόρυβο όταν δουλεύει.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 00:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν ξερω για τα 1.6, αλλα τα 1.4 το κανουν συνεχεια. πειδι εχουν μικρο ψυγειο, "σκανε"...
Εμενα μου εμφανιστικε ενας τρυγμος στο ταμπλο (μετα απο κλοτσια που εφαγε...), και "βραχικυκλωσα το ρουμπινετο του καλοριφερ, και χανω υγρα ψυγειου... :s

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Αγαπητέ Γιώργο,

Αυτό ήταν ένα ευπαθές σημείο του ΒΧ 1.6 που το ξέραμε από την αρχή ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ. Παρόλα αυτά έχω διακόπτη για να ενεργοποιώ manual το βεντιλατέρ μέσα από την καμπίνα σε περιπτώσεις που χρειάζεται. Το αστείο είναι ότι ο διακόπτης αυτός είναι ο διακόπτης των προβολέων ομίχλης (που δεν έχω). Σου συστείνω να κάνεις το ίδιο σ' έναν ηλεκτρολόγο για να είσαι ήσυχος. Μόλις δεις λαμπάκι, τσουπ το κουμπάκι! :iconcool

Πάντως εμένα θερμοκρασία δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ λόγω τέτοιου θέματος. Μια φορά που μου ανέβασε πριν κανα εξάμηνο, ήταν λόγω ενός τρύπιου κολάρου που έχανε νερά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Μάλλον θα κάνω την πατέντα αυτή.
Δεν ήξερα οτι υπήρχε τέτοιο πρόβλημα.Δηλαδή έχει μόνιμο πρόβλημα ο θερμοστάτης για να δώσει εντολή στο βεντιλατέρ να ανοίξει?

Λύκε αφαίρεσες τελείως το ρουμπινέτο?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 11:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οχι, απλα το εκανα by pass... Αλλα δεν εβαλα σωστο σωληνα και χανει... :rant :tong:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Μόνος σου το έκανες?

Θυμάμαι μου είχες πει πως όταν ζεσταίνονται τα φρένα μειώνεται πολύ η απόδοσή τους.
Το παρατήρησα και εγώ στο δικό μου όταν άλλαξα δισκοπλακες τον πρωτο καιρό. Μου το παρουσίασε 2 φορές μετά από παρατεταμένο φρενάρισμα, όταν πάτησα απότομα φρένο... hmmm
Αλλά από δε μου ξανασυνέβη.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Όχι δεν έχει μόνιμο πρόβλημα ο θερμοστάτης. Κάποια κομμάτια τότε απλώς είχαν βγει ελαττωματικά και η Citroen αντιμετώπιζε το πρόβλημα με αυτό τον τρόπο προληπτικά. Σου είπα εμένα δεν μου χρειάστηκε ποτέ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Κοιτα σχετικα με το φρεναρισμα απο τοτε δεν το εχω σκισει και πολλες φορες...
Αλλα το αριστερο τακακι ηταν πιτα σε σχεση με το δεξι, αρα κατι τρεχει... hmmm
Αυτο με τον θερμοσταση ειναι προβλημα γενικο, και εγω το λυνω... αλλαζωντας θερμοστατες... :tong:

Για το By pass ειναι πανευκολο. Θα σου δειξω στο meeting... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:34 
Άβαταρ μέλους
πιστευω πως ενα προβλημα ειναι ο πολλαπλασιαστης η η πλακετα....εκει που πας μενεις με την μια... :mad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Πολλαπλασιαστής? Σε ποιο μοτερ?!?!?!??! hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:50 
Άβαταρ μέλους
στο 1.4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
190000κμ τωρς δεν μου εχει κάνει κατι...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Ούτε εγώ είχα ποτέ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Μια φορά μας είχε αφήσει στο δρόμο όμως από καρβουνάκια δυναμό το καλοκαίρι του 1999. ΒΧ-power θέλω φωτό του εργαλείου σου!

Α και για να μην ξεχνιόμαστε...

Πριν 2 εβδομάδες παρατήρησα ότι κατά το παρκάρισμα δημιουργούσα μια λωρίδα LHM στο δρόμο. Πήγα στο μηχανικό μου και ανακαλύψαμε ότι έφταιγε η βοηθητική μπουκάλα της κρεμαγιέρας του υδραυλικού τιμονιού, η οποία είχε χαλάσει και είχε κόψει και τα σωληνάκια που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
1) Ο πολλαπλασιαστής μου είχε παρουσιάσει πρόβλημα στην παλιά ΒΧ. Στην πορεία ξαφνικά έκανε διακοπές και άν έσβηνε δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά για λίγη ώρα. Κάποια στιγμή έπαιρνε κανονικά μπροστά σα να μη συνέβαινε τίποτα. Δυστυχώς δεν έμαθα ποτέ ποια ήταν η αιτία... :s

2)
thundermaster έγραψε:
που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.


Έχει το υδραυλικό τιμόνι τρόμπα? hmmm
Αφού λειτουργεί με LHM.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
ΣΑΦΩΣ και έχει. Την έχω αλλάξει. Και που λειτουργεί με LHM, δεν χρειάζεται και μια τρόμπα για να το τροφοδοτεί με LHM; Εκτός από την αντλία υψηλής, το υδραυλικό τιμόνι έχει μια τρόμπα κι αυτό.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 25 [ 375 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλήματα Εργαστασιακό infotainment C4 Grand
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: AndreasK
Απαντήσεις: 6
προβλήματα - προτάσεις SOS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1195
Προβλήματα με C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
διαρροή λαδιου - προβλήματα εκκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: sv8iik
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια