Συγγραφέας |
Μήνυμα |
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 02:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Έτσι πρέπει πάντα. Έμαθα να βάζω ζώνη μόλις κλείσω την πόρτα, είτε οδηγώ εγώ είτε όχι. Δε νομίζω οτι πρόκειται περί bug. Είναι πολλά τα οποία συμβαίνουν και δεν παίρνουμε είδηση. Για παράδειγμα εγώ παρατήρησα οτι Αν είμαι σε ευθεία ακίνητος και πατήσω φρένο πέφτουν οι στροφές του ρελαντί. Αν αφήσω το πεντάλ ανεβαίνουν. Το ίδιο ακριβώς και αν τραβήξω χειρόφρενο. Επίσης αν είμαι σε κατηφόρα και πατάω φρένο(έχει μπει το hill assist) αν βάλω όπισθεν για να ανέβω με το που κουμπώνει η ταχύτητα ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί. Αυτά τα διαπίστωσα ακούγοντας τον ήχο του μοτέρ. Προφανώς μιλάμε για μικρές μεταβολές δύσκολα αντιληπτές.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Φεβ 2017, 05:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Skotis έγραψε: vpafi έγραψε: xireland έγραψε: Λοιπον βρήκα τι έφταιγε με το Stop & Start
δεν θα το πιστέψετε , Λοιπόν επειδή βαρίεμαι αυτό το ντιν ντιν που κάνει άμα δεν βάλεις την Ζωνη την είχα συνέχεια συνδεδεμένη και πίσω απο το κάθισμα. Λοιπόν το cactus για κάποιο λόγο μετά απο 2-3 μέρες μπλόκαριζε και ενώ η ζώνη ήτανε συνδεδεμένη το σ΄στημα σταματαγε να λειτουργεί αν βγάλω την ζώνη και την ξανακουμπώσω τότε λειτουργει και πάλι
οπότε καθε 2-3 μέρες απλώς βγαζω και βάζω ζώνη λειτουργεί παντα
ευχαριστώ για τις συμβουλες πάντος δεν ήτανε η μπαταρία ευτυχώς ! Αυτά είναι τα κουφά. Έχουν όμως την λύση τους. Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ τώρα αν και είναι δικό σου θέμα..... Πως ακριβώς θα κάνει την δουλειά που είναι προορισμένη η ζώνη να κάνει αν εσύ την έχεις πίσω από το κάθισμα...; Εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει να δεις αν ο μη γένοιτο συμβεί κάτι,αν κάνει καλά την δουλειά της..... From Inside C4 White Airbus +1000 Στον Μάνθο Βαγγελάκο δεν είναι δικό του θέμα. Αν κάνουμε ένα χαζό τσούγκρισμα και τσατσαλιαστεί και σπάσει τα πάντα όπως θα ανοίξει ο αερόσακος και κλείσει ένα σπίτι εγώ θα γεμίσω τύψεις και ας μην φταίω. Όπως και τα μαλακισμένα με τα μηχανάκια και τις σφήνες. Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το είπα ευγενικά μην το πάρει κάπως και αρχίσει τα τι σε νοιάζει εσένα και τέτοια και ξέρεις ότι εγώ δεν τα μπορώ αυτά...!! Κατά τα άλλα όλοι έχουμε την ίδια άποψη επάνω στο θεμα!!! From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Ckalan
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2017, 23:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37 Δημοσιεύσεις: 17
|
Καλησπέρα παίδες, Αγόρασα 2 εβδομάδες πριν ένα cactus 1.6 diesel. ξερει κανένας αν απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο το start stop? ακόμα και 2-3 λεπτά που έχεις ξεκινήσει το αμάξι και ενώ είναι ακόμη κρύο, αυτό ενεργοποιείται αν σταματήσεις (κάτι που φυσικά δεν είναι και ότι καλύτερο για τον κινητήρα και ειδικά σε diesel)? Αν τυχον έχει ξανασυζητηθεί με ενημερώνετε
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 00:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Ckalan έγραψε: Καλησπέρα παίδες, Αγόρασα 2 εβδομάδες πριν ένα cactus 1.6 diesel. ξερει κανένας αν απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο το start stop? ακόμα και 2-3 λεπτά που έχεις ξεκινήσει το αμάξι και ενώ είναι ακόμη κρύο, αυτό ενεργοποιείται αν σταματήσεις (κάτι που φυσικά δεν είναι και ότι καλύτερο για τον κινητήρα και ειδικά σε diesel)? Αν τυχον έχει ξανασυζητηθεί με ενημερώνετε Λογικά θα έχεις ένα πλήκτρο στα αριστερά του ταμπλό που γράφει eco. Αυτό το απενεργοποιεί. Αν και δε νομίζω να έχεις κάποιο θέμα. Προσωπικά δε το βγάζω ποτέ. Έχω 85.000χλμ σε 3,5 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Λειτουργεί σα την πρώτη μέρα. Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Ckalan
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 08:46 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37 Δημοσιεύσεις: 17
|
Καλημέρα Lohias, Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. ίσως δεν όρισα καλά το θέμα. Απενεργοποιείται με το σχετικό κουμπάκι αλλά όταν το αυτοκίνητο σβήσει και ανάψει ξανά, παίρνει μπροστά και το start stop bυ default. Ήθελα να το βγάλω εντελώς και γι αυτό ρωτησα αν το έχει κάνει κανείς. Ειδικά τώρα που το αμάξι είναι στο στρώσιμο θεωρώ δεν είναι και ότι καλυτερο, αν το ξεχνάς και σου σβήνει καθε τρεις και λίγο.
|
|
|
|
|
nikos333
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 09:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34 Δημοσιεύσεις: 1186
|
Ckalan έγραψε: Καλημέρα Lohias, Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. ίσως δεν όρισα καλά το θέμα. Απενεργοποιείται με το σχετικό κουμπάκι αλλά όταν το αυτοκίνητο σβήσει και ανάψει ξανά, παίρνει μπροστά και το start stop bυ default. Ήθελα να το βγάλω εντελώς και γι αυτό ρωτησα αν το έχει κάνει κανείς. Ειδικά τώρα που το αμάξι είναι στο στρώσιμο θεωρώ δεν είναι και ότι καλυτερο, αν το ξεχνάς και σου σβήνει καθε τρεις και λίγο. Αυτό που θελεις δεν γίνεται, απλά κάθε φορά που θα ξεκινάς θα το απενεργοποιείς χειροκίνητα. Μην το φοβάσαι ρε φίλε Δεν πρόκειται να πάθει τίποτα Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Ckalan
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2017, 19:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37 Δημοσιεύσεις: 17
|
Ευχαριστώ φίλε nikos333. Αν δεν έκανα 35-40000 χλμ το χρόνο δε θα με ένοιαζε, το αμάξι όμως το κινώ συνέχεια και από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες διατηρείται ή βγάζει προβλήματα μερικά από κάποια χρόνια. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 15:04 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Ckalan έγραψε: Ευχαριστώ φίλε nikos333. Αν δεν έκανα 35-40000 χλμ το χρόνο δε θα με ένοιαζε, το αμάξι όμως το κινώ συνέχεια και από κάτι τέτοιες λεπτομέρειες διατηρείται ή βγάζει προβλήματα μερικά από κάποια χρόνια. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ Πρόβλημα να σου βγάλει δε νομίζω. Καθότι έχει ανεξάρτητο σύστημα εκκίνησης με όριο το 1.000.000 εκκινήσεις, το πολύ πολύ όταν θα πιάσεις το όριο, να μη θέλεις να αλλάξεις την μίζα του SS έτσι να είσαι συμβατικός χωρίς S&S. Από την άλλη το κόστος δεν είναι σημαντικό (περί τα 180€ μου είπαν). Το μόνο που δεν ξέρουμε είναι η καταπόνηση της μπαταρίας, που μάλιστα κοστίζει παραπάνω απ τις συμβατικές. Θα δείξει όμως. Εγώ βλέπω να κλείνω εύκολα τον 4ο χρόνο και αυτό είναι καλό. Και μάλιστα έχοντας σταθερά follow me home + welcome τα φώτα στα 60s. Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Ckalan
|
|
|
|
|
Ckalan
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 19:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Οκτ 2017, 00:37 Δημοσιεύσεις: 17
|
Καλησπέρα φίλε Lohias, Πολύ καλή πληροφορηση. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Καλό απόγευμα
|
|
|
|
|
Vagkyr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01 Δημοσιεύσεις: 5
|
καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μοιραστώ κάποια στοιχεία με όλους αλλά και κάποιο πρόβλημα.
είμαι κάτοχος citroen c4 e-hdi 1.6 115 mcp stt (αυτόματο) μηνός 8/12 έχει 109.110 χλμ. Δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής κανένα θέμα ούτε με άφησε ποτέ ξεκρέμαστο. Στο πρόσφατο σέρβις που έκανα πριν 2 εβδομάδες βρήκαν χαμηλή τάση μπαταρίας. Η μπαταρία άλλαξε κανονικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο citroen όμως μετά την αλλαγή μου βρήκαν αυξημένη τάση σε σχέση με τη φυσιολογική (1520 συγκεκριμένα μου είπαν) έτσι μου είπαν ό,τι έχει θέμα το δυναμό το οποίο μετά απο έλεγχό τους σε ηλεκτρολόγο είχε καμμένα πηνία(να προσθέσω ότι το αμάξι δούλευε κανονικά και έπαιρνε μπρος κανονικά, μόνο το σταρτ στοπ δεν δούλευε περίπου για ένα χρόνο) αφού έγινε και η αλλαγή δυναμό με ανακατασκευασμένο, παρατηρώ ότι δεν δουλεύει το σταρτ στοπ και συγκεκριμένα το λαμπάκι του είναι αναμμένο συνέχεια (δλδ απενεργοποιημένο) αλλά και όταν το πατάω για ενεργοποίηση το αυτοκίνητο σβήνει και δεν παίρνει μπρος παρά μόνο αν γυρίσω πάλι το κλειδί-μίζα και βάλω (Ν) δηλαδή νεκρά. (να προσθέσω ότι πριν αλλάξουν το δυναμό αλλά με την καινούρια μπαταρία το σταρτ στοπ δούλευε κανονικά) ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?
συγνώμη για το μεγάλο κείμενο! ευχαριστώ εκ των προτέρων!
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 01:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Τα τινά έχουν ως εξής: 1) Θέλει δήλωση στον εγκέφαλο και η καινούρια μπαταρία αλλά και το καινούριο δυναμό. 2) Κάποια χαζομάρα στη σύνδεση του εξαρτήματος και γι' αυτό δεν δουλεύει το S&S. 3) Το καινούριο δυναμό, είναι ελαττωματικό.
Πας, τους το αφήνεις και λες... θα'ρθω να το πάρω όταν θα είναι έτοιμο!
Υ.Γ.: Το 15,2 από τα 14,8 που είναι η κανονική τάση μπαταρίας δεν είναι μεγάλη διαφορά. Το είδαν μέσω υπολογιστή ή μέτρησαν το δυναμό με όργανο; SOS ερώτηση!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Vagkyr
|
|
|
|
|
Vagkyr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 01:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01 Δημοσιεύσεις: 5
|
Vagkyr έγραψε: καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μοιραστώ κάποια στοιχεία με όλους αλλά και κάποιο πρόβλημα.
είμαι κάτοχος citroen c4 e-hdi 1.6 115 mcp stt (αυτόματο) μηνός 8/12 έχει 109.110 χλμ. Δεν μου έχει βγάλει μέχρι στιγμής κανένα θέμα ούτε με άφησε ποτέ ξεκρέμαστο. Στο πρόσφατο σέρβις που έκανα πριν 2 εβδομάδες βρήκαν χαμηλή τάση μπαταρίας. Η μπαταρία άλλαξε κανονικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο citroen όμως μετά την αλλαγή μου βρήκαν αυξημένη τάση σε σχέση με τη φυσιολογική (1520 συγκεκριμένα μου είπαν) έτσι μου είπαν ό,τι έχει θέμα το δυναμό το οποίο μετά απο έλεγχό τους σε ηλεκτρολόγο είχε καμμένα πηνία(να προσθέσω ότι το αμάξι δούλευε κανονικά και έπαιρνε μπρος κανονικά, μόνο το σταρτ στοπ δεν δούλευε περίπου για ένα χρόνο) αφού έγινε και η αλλαγή δυναμό με ανακατασκευασμένο, παρατηρώ ότι δεν δουλεύει το σταρτ στοπ και συγκεκριμένα το λαμπάκι του είναι αναμμένο συνέχεια (δλδ απενεργοποιημένο) αλλά και όταν το πατάω για ενεργοποίηση το αυτοκίνητο σβήνει και δεν παίρνει μπρος παρά μόνο αν γυρίσω πάλι το κλειδί-μίζα και βάλω (Ν) δηλαδή νεκρά. (να προσθέσω ότι πριν αλλάξουν το δυναμό αλλά με την καινούρια μπαταρία το σταρτ στοπ δούλευε κανονικά) ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?
συγνώμη για το μεγάλο κείμενο! ευχαριστώ εκ των προτέρων! Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση! Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??).
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 10:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Vagkyr έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!
Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??). Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό... Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά. Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Vagkyr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 10:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01 Δημοσιεύσεις: 5
|
bakevang έγραψε: Vagkyr έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!
Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??). Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό... Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά. Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα.
|
|
|
|
|
Vagkyr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ START-STOP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιαν 2020, 11:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2020, 21:01 Δημοσιεύσεις: 5
|
Vagkyr έγραψε: bakevang έγραψε: Vagkyr έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ bakevang για την άμεση απόκριση!
Η μέτρηση έγινε με αμπερόμετρο πανω στην μπαταρία απευθείας με αναμμένη μηχανή και φώτα. Επίσης το δυναμό (υποτίθεται) πήγε σε ηλεκτρολόγο απο ότι μ ειπαν και εχει καμμένα πηνία, έτσι μ είπαν τουλάχιστον...(η απορία μ όταν το άκουσα αυτό ήταν-- γίνεται να δουλεύει το δυναμό με καμμένα πηνία??). Η μέτρηση του δυναμό, γίνεται πάνω στο δυναμό και όχι πάνω στη μπαταρία. Πρώτη φορά το ακούω αυτό... Έλα ντε, γίνεται; Ακριβώς αυτό! Να υποθέσω το λαμπάκι μπαταρίας, δεν άναβε καθόλου στον πίνακα οργάνων. Αν όχι, τότε φόρτιζε σωστά. Να ζητήσεις το παλιό σου δυναμό πίσω.... και να πάει για έλεγχο σε ηλεκτρολόγο σωστό, να δούμε αν υπάρχει κοροϊδία ή όντως πρόβλημα. Προφανώς θέλαν να μετρήσουν με τη νέα μπαταρία αν όλα είναι οκ. Βρήκαν αυξημένη τάση και κινήθηκαν προς δυναμό. Με το νέο δυναμό η τάση ήταν οκ.Επίσημα μου ανέφεραν οτι το δυναμό υπερλειτουργούσε για να φορτίζει την παλια μου μπαταρία (7 χρονών και 6μηνών) γιαυτό κάηκαν τα πηνία (πόρισμα ηλεκτρολόγου) και μου άλλαξαν το δυναμό με ανακατασκευασμένο αφού το δικό μου θα πάει για ανακατασκευή και αν φτιάχνεται. Υ.Γ: Δεν άναψε ποτέ κανένα λαμπάκι ούτε δυσκολεύτηκε ποτε το αυτοκίνητο να πάρει μπρος παρόλο που η μπαταρία ήταν τόσων χρόνων.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|