NickNT έγραψε:
Το 550 ευρώ για καθαρισμό μπεκ είναι εκτός πραγματικότητας. Μήπως η διαδικασία περιλαμβάνει κάτι περισσότερο (π.χ. λύνουμε και καθαρίζουμε βαλβίδες εισαγωγής;). Πόσα χλμ έχεις;
Σε κάθε περίπτωση, εγώ το πρώτο που θα έκανα είναι να του βάλω καλή βενζίνη, καθαριστικό, και να του "τινάξω τα μπουριά" στην εθνική. Πάντως, έχω την εντύπωση ότι οι αντιπροσωπείες δεν τα πάνε πολύ καλά στο να δίνουν λύσεις σε τέτοιου είδους προβλήματα...
Edit: Για χρονισμό δε θα πει κανείς τίποτα δηλαδή;
x2
Καθαρισμός μπεκ με υπερήχους και ογκομέτρηση πριν και μετά πάει 20 με 30 ευρώ το τεμάχιο (με αποδείξεις, ΦΠΑδες και σέα μέα όλα μέσα) άρα τα 550€ όχι απλά δεν παίζουν, ούτε και καινούρια μπεκ δεν κάνουν τόσο. Πάει αυτό.
Αν σου κάνει πολύ-πολύ μικρά κοψιματάκια, τότε όντως το πιθανότερο είναι κάτι στο σύστημα ανάφλεξης και ψεκασμού (αντλία, μπεκ, μπουζί, μπορεί και χρονισμός). Άρα θέλει έλεγχο σε όλα αυτά. Δυστυχώς, πλην μπουζί και χρονισμού, τα άλλα θέλουν δουλίτσα για να τα ελέγξεις. Οπότε βλέπεις μπουζί και χρονισμό, τσεκάρεις και βαλβίδες, κάνεις τα παραπάνω που λέει ο Nick, και μετά πας για έλεγχο/καθαρισμό μπεκ και αντλίας....