Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:37 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μαρ 2017, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Έχεις χρήματα για πέταμα προφανώς... Ότι περιγράφεις γίνεται χωρίς όλα αυτά, με τα μισά και λιγότερα χρήματα... Χώρια ότι με μαμά μπεκ αέρα θα ψεκάζει οπότε θα αρχίσουν προβλήματα... Τεσπα... Δικό σου αμάξι... Δικά σου χρήματα... Όπως σου είπα είναι απλά θέμα νοοτροπίας... Δεν ψάχνεις άλογα αλλά ροπή...
Στη τελική αφού θες τόσο χαμηλά δύναμη γιατί να βάλεις τούρμπο και όχι κομπρεσορα???
Δεν σε είδα πουθενά να υπολογίζεις κιβώτιο και ημιαξόνια που δεν είναι φτιαγμένα για τόση δύναμη από στάση...
Αυτά τα λίγα...

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μαρ 2017, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιατί μήπως υπολόγισε φρένα?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: costasc4vts
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 01:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Το αυτοκίνητο ειναι 110 άλογα (υποτίθεται) καθώς και τα φρένα του φτιαγμένα γι'αυτό...!
Βάζετε χίλιες δυο μαλακίες για να το ακούτε να στροφάρει και φτάνει 140-145 άλογα που για να τα βγάλει πρέπει να παίζεις συνέχεια στα κόκκινα! :rtfm
Πολλοι απο εσας εχετε σκάσει περιουσίες σε μπρίκια (σαξόραλα) και με συμβουλεύετε για 450Ε που σκοπεύω να δώσω;; :angr
Όλα τα υπόλοιπα τα εχω (τουρμπίνα, intercooler, κλπ) και χταπόδι - σωληνώσεις τα φτιάχνω μονος μου..
Και οχι τιποτα αλλο, μετα λετε εβγαλα εκκεντρα, ρυθμ. πίεσης, σκούπες, κλπ και ησύχασα...!!
Κάποιοι αλλοι εχετε πιάσει τα κέρατα απο το άλογο της Ferrari...και δεν ξερετε ποιος ειναι πιο καγκουρας! (αυτος που εχει τη Ferrari ή αυτος που δουλευει οικοδομή και εχει δώσει 20000Ε στο σαξοραλλο..)
Για 130 άλογα μιλάω - οχι για 200!!!!!!! ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑΝ????? :? :? :!
Αλλά, σε φάσμα στροφών που θα τα χρησιμοποιώ και θα πάω ποιο ευκολα ταξίδι με τα παιδιά μου και την γυναίκα μου...
Πες μου "costasc4vts" πως υπολογίζεις σε ενα πειραγμένο κινητήρα τις απαιτήσεις σε καυσιμο (μπεκ) και μετα το κουβεντιάζουμε..! :scratch
Εγώ εχω ενα YZ250 και ο αδερφος μου ενα CRF450! Πρακτικά την ίδια δύναμη εχουν! To ΥΖ για 3Κ rpm και το CRF για 6Κ! Αυτο θέλω να κάνω που στην τελική ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτο κανουν πλέον.. Μικρος κυβισμος, σαλιγκάρι,δυναμη απο χαμηλά και διατήρηση της για περισσότερες στροφές!
Απαντήστε μου με επιχειρήματα και οχι μπακαλίστικα, γιατι απο αποψη ηλικίας και εμπειρίας δεν θα με χορτάσουν τα άλογα απο το Xsara, αλλα ο τρόπος που δουλεύει και η χρηστικότητα του!
Δεν ειναι δυνατον να το παίζετε γνώστες και να μην ξερετε αν χρειάζεται ο map για χαρτογράφηση ή οχι! Πήρα το παλικαράκι αυτο για το πρόγραμμα σημερα και τον ρώτησα αν μπορούμε να κάνουμε χαρτογράφηση με αρνητικό map (υποπίεσης) για turbo και μου λεει ειναι σα να αρμέγεις γελάδα χωρίς βυζια! Τι να του πώ μετά; Το ήξερα - πλακα σου κάνω ή οτι, να κατι παιδια στο forum μου ειπαν οτι δεν χρειάζεται...! :spank
Αυτά τα λίγα! Ευχαριστώ για την προθυμία αν και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που κατεβάζετε τα αυτιά σε κάποιον που δεν ακολουθεί την περπατημένη την δική σας* και θελει να φτιάξει κατι διαφορετικό με άλλα κριτήρια που τα δικαιολογεί κ όλας..
Πανε οι εποχες που η τουρμπίνα έκανε 1200Ε καθώς και μοτερ αντικατάστασης (TU5- μπλοκ/κεφαλή) αν σπάσει βρίσκεις με 150Ε και με 100000Km οχι 190000Km που εχει το δικό μου!

περπατημένη την δική σας*: Πες μου εναν φιλε "costasc4vts" που πήρε 100ps στις 3000rpm "χωρίς όλα αυτά, με τα μισά και λιγότερα χρήματα..."

Προφανώς και δεν εχεις καταλάβει τι λέω!! :(

Molis to teliwsw tha sas parathesw tin ebiria mou kai to apotelesma thetiko h arnitiko...! :thumb
Mexri tote ta leme.. :greeklish

The wrong turn is up to :adm ! :salute


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω geormpal στις Παρ 31 Μαρ 2017, 01:26.
Αιτία: Επαναλληψη
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 05:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
1. Απαγορευονται οι βρισιες,
2. Απαγορευονται τα greeklish,

Ευχομαι καλη επιτυχια στο project σου οπως επισης κ τακτικη ενημερωση για την πορεια αξιοπιστιας του.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Αν δεν κάνω λάθος... Εσύ ρώτησες... Αν δεν ήθελες να ρωτήσεις και τα ήξερες όλα ποιος ο λόγος για όλο αυτό... Προσωπικά όπως ήδη είπα εκφράζω τη δική μου άποψη μέσα από πολύ πόνο και χρήμα...
Δεν είμαι μηχανικός... Δεν ξέρω από προγράμματα... Δόξα το Θεό έχω βρει και εγώ άτομα που κάνουν τα πάντα και έφαγα παπάδες... Και άτομα που δεν είπαν λέξη και μου έφτιαξαν το αμάξι...
Σου απάντησα ήδη... Δικό σου το αμάξι... Κάνε ότι καταλαβαίνεις...
Δεν είχα ούτε έχω σαξοραλο... Ίσως από τους ελάχιστους... Σε αυτά όμως μεγάλωσαν γενιές... Η μία πολύ μεγάλη πλειοψηφία...
Είναι διαφορά νοοτροπίας σου ανέφερα... Υποβοηθουμενη δύναμη ή απλά ατμοσφαιρική... Δεν μπορείς προφανώς να το καταλάβεις... Μεγάλωσες με το βάζω τουρμπίνα, βγάζω άλογα... Με εγκεφάλους που πουλάνε σε περίπτερα...
Πάμε πιο πρακτικά... Με 150 ευρώ σου δίνω το δικό μου μπλοκ κινητήρα... Δεν βρίσκεις τίποτα αξιόπιστο με εγγύηση σε τόσα χρήματα...
Για να μην αφήσω κάτι χωρίς απάντηση... Τα μαμά μπεκ είναι για το μαμά πρόγραμμα... Ψεκαζουν αέρα κοπανιστό όταν αλλάζουν οι απαιτήσεις και σε υψηλές στροφές στεγνώνουν τα πιστόνια...

Ειλικρινά καλή επιτυχία σε ότι φτιάξεις... Μακάρι ότι θες να δουλεύει ασταμάτητα... Όπως είπα στην αρχή... Εσύ ρώτησες... Αν τα ήξερες η έχεις τόσο γάτες μηχανικούς, η άποψη μας περισσεύει... Καλή τύχη...

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Καλά άσε το πως μεγάλωσα..
Μονο να σε προσβάλω δεν ήθελα ουτε εσένα ουτε κανενα!
Απλά ρωτάω κατι πολύ συγκεκριμένο με σκοπό να μάθω απο κάποιον που ξέρει και μου απαντάτε αλλαντι άλλων!
Και εχω και 2-3 μαστόρια που δουλεύουν αυτα τα μοτερ (φτιάξαν σπίτια και σπίτια απο αυτά τα μοτερ) και μου λεν τα αντίθετα!
Αντε τωρα βγάλε άκρη!
Ολο το θέμα μου ηταν στη διαχειρηση καυσίμου.. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ ευκολα!

Αυτό τον πίνακα θελουμε να φτιάξουμε..

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:02
Δημοσιεύσεις: 482
Τοποθεσία: ΑΛΜΥΡΌΣ ΒΌΛΟΣ
Εικόνες: 0
Ότι ρώτησες σου απάντησαν και απάντησα... Δεν ξέρω τι λένε οι δικοί σου μηχανικοί... Οι δικοί μου λένε άλλα, προφανώς κάποιου άλλου θα λένε άλλα... Ο καθένας την άποψή του λέει απλά... Η τελική επιλογή είναι πάντα δική σου...
Σαφέστατα θα χαρώ να δω κάτι τέτοιο να δουλεύει...
Δεν ξέρω αν θα ανέβει το αρχείο, αλλά με το διάγραμμα που έδειξες έχω καλύτερο πριν πάρα πολλά χρόνια με τα μισά πράγματα από όσα έχω κάνει μέχρι τώρα... Αν δεν βαριέσαι υπάρχει παρουσίαση με το αμάξι μου...
Αυτά και πάλι ειλικρινά καλή τύχη σε ότι και να θέλεις να κάνεις

_________________
400.000 + χλμ - 350.000 + tuned :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Λοιπόν αδερφέ,κάτι πάει στραβά.
Το 2015 ανοίγεις το εν λόγω θέμα,ρωτάς πέντε πράγματα και επειδή γνωρίζω μόνο το ένα σου απαντάω σε αυτό.

Μετά δύο χρόνια επανέρχεσαι και ξαναρωτάς,τα ίδια πάνω κάτω πράγματα.
Δλδ μέσα σε δύο χρόνια,δεν μπόρεσες να βρείς άκρη και ξαναρωτάς εδώ?
Δικαίωμά σου όμως και όλα καλά μέχρι εδώ.

Απο εδώ και πέρα όμως αρχίζουν τα παρατράγουδα.
Ποιός είναι αυτός που σου είπε οτι τα φρένα θα επαρκούν,σε αυτό που θα κάνεις?Και μίλησα για φρένα γιατί εσύ ο ίδιος είπες οτι έχεις δύο παιδιά.

Ποιός σου είπε οτι βάζουμε μαλακίες για να στροφάρουμε στα κόκκινα με 140-150 άλογα?
Καταρχάς τι έκφραση είναι αυτή και ποιός σου είπε οτι θα ζητήσω την γνώμη σου για να το κάνω?

Ναί έχω δώσει περιουσίες σε αγώνες,γιατί ήταν-είναι το μεράκι μου,αλλά δεν σου ζήτησα δανεικά.
Ναί μέσα στα 10 αυτκίνητα που έτρεχα,ήταν και σαξόραλλα.
Επειδή όμως ήταν πάντα διεκδικητές με μένα στο βολάν και επειδή έβαζαν τα γυαλιά σε πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς,δεν σου επιτρέπω να τα αποκαλείς "μπρίκια".

Όχι 450 ευρώ,αλλά και 1450 να ρίξεις,δικαίωμά σου,δεν μου καίγεται καρφί.

Δεν το παίζω γνώστης,δεν είμαι γνώστης,αλλά όσον αφορά τον map,εννοούσα οτι αυτό θα πρέπει να είναι το τελευταίο σου πρόβλημα,γιατί τις ρυθμίσεις σου δεν θα τις κάνεις στο ρελαντί.

Δεν κατέβασα σε κανέναν τα αυτιά,δεν έχω καμία πεπατημένη.
Λέω απλά την γνώμη μου,σου αρέσει καλώς,δεν σου αρέσει μεγιά σου με χαρά σου.

Οπότε σε παρακαλώ,επειδή εμείς εδώ μέσα είμαστε μια οικογένεια που συνομιλούμε σε καθημερινή βάση και σε πολλά θέματα και δε γφάφουμε κάθε δυό χρόνια,σε παρακαλώ λοιπόν να μην είσαι τόσο ευέξαπτος.να μην χρησιμοποιείς εκφράσεις και λέξεις που προσβάλουν κάποιους και αν νομίζεις οτι οι εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μας δεν σου επαρκούν,υπάρχουν και άλλα φόρα που θα σε βοηθήσουν σίγουρα.
Άντε στο καλό λοιπόν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Tzakos στις Παρ 31 Μαρ 2017, 16:20.
Αιτία: Διπλό πόστ
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Tzakos έγραψε:
Ναί έχω δώσει περιουσίες σε αγώνες,γιατί ήταν-είναι το μεράκι μου,αλλά δεν σου ζήτησα δανεικά.
Ναί μέσα στα 10 αυτκίνητα που έτρεχα,ήταν και σαξόραλλα.
Επειδή όμως ήταν πάντα διεκδικητές με μένα στο βολάν και επειδή έβαζαν τα γυαλιά σε πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς,δεν σου επιτρέπω να τα αποκαλείς "μπρίκια".

Την κάτσαμε! :)
Κολοσυμπτώσεις.. "Tzakos" ουτε σε ξερω προσωπικά, ουτε ηξερα οτι τρέχεις με σαξοραλα, ουτε για σενα ηταν οι σπόντες...!! :)
Και διασημος να εισαι δεν ειμαι στο χώρο και δεν σε ξερω γενικά!
Το ύφος της συζητησης ήθελα να αλλάξω, αλλα προφανώς με λάθος υφος δικό μου..
Οταν ακούω μετατροπές για διλιτρα, εξατμησεις, προγράμματα ενω το θεμα απο την αρχή ειχε 6 σημεια συζήτησης και λέγεται "Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo", στεναχωριέμαι!
Τα περισσότερα απαντήθηκαν απο καποιους και ευχαριστώ για αυτό!
Και σε άλλα φορουμ που συμμετέχω ειναι κανόνας μου να απαντώ σε οτι ξερω και οτι μπορει να βοηθήσει σε αυτό που ζητάει ο άλλος!
Δεν θελω να με βοηθήσεις στα φρένα!
Σε αλλα τοπικ με εχεις βοηθήσει και ακουσες χιλια ευχαριστώ..!
Δεν ασχολήθηκα τωρα 2 χρόνια για προσωπικούς λογους και δεν θα απολογηθώ σε εσένα!
Θα το φτιάξω ομως και θα τα ξαναπούμε..!
Γεια σου..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Καλή επιτυχία να έχεις λοιπόν στο ενχείρημά σου. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
αντε να πετυχει να στειλουμε τον μαστορα που θα το μονταρει στη nasa..ειναι κριμα να πανε χαμενα τετοια ''μυαλα''.. :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Ερώτηση για light υβρίδιο
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: AndreasYf
Απαντήσεις: 4
Turbo η Ατμοσφαιρα??
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: MikiC2
Απαντήσεις: 62
Μπαταρία Κλειδιού Xsara '98
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: efmi13
Απαντήσεις: 9
ΑΠΟ XSARA 1 ΣΕ XSARA 2...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΜΠαταρια Xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ