Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 12:42 
Άβαταρ μέλους
πριν τα Χριστούγεννα πήραμε το C5 2.0 Hdi.Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και το αυτοκίνητο πραγματικά πετάει!!!Έχει φοβερές ροπές και ρεπρίζ που σε κάνουνε να κολλήσεις στο κάθισμα.
Αυτό που με πειράζει είναι η νοοτροπία που έχουμε στην Ελλάδα για τα πετρελαιοκίνητα που νομίζουμε ότι μόνο για ταξί είναι οι κινητήρες αυτοί,τη στιγμή που στην Ευρώπη οι εταιρείες κάνουνε τρομερή εξέλιξη για τους diesel μια που είναι η πρώτη επιλογή του γερμανού,γάλλου,ιταλού κτλ.
Είναι πολύ πιο ροπάτοι κινητήρες,έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση και είναι πιο αξιόπιστοι,με μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και χαμηλώτεη ρύπανση(δείτε τους τους ρύπους στους FAP πετρελαιοκινητήρες και θα με πιστέψετε).
Γιατί τα λέω αυτά;Γιατί απλά στην υπόλοιπη Ευρώπη-τουλάχιστον στις ανεπτυγμένες χώρες- υπάρχει για το C5 ένας από τους καλύτερους ντηζελοκινητήρες 2.2 HDi biturbo με 173 ίππους(είχε βγει καλύτερος στην κατηγορία του το 2005 ή '06 αν θυμάμαι καλά) ο οποίος κοστίζει -πάντα για εκτός Ελλάδος μιλάμε- γύρω στις 2000 ευρώ παραπάνω από την δίλιτρη έκδοση αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με τον κινητήρα αυτό...
Είχα κιόλας στείλει e-mail στην citroen για να τους ρωτήσω αν γίνεται με κάποιον τρόπο να παραγγελθεί αλλά δυστυχώς στην Ελλαδίτσα μας με τους ωραίους κανονισμούς μας δεν είναι εφικτό
περιμένω τα σχόλιά σας

Μεταφέρθηκε λογο γενικής φύσεως της σηζητισης.
crazywolf


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σε ποια περιοχή είσαι και έχετε το diesel? hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:19 
Άβαταρ μέλους
εκτός πόλης μένουμε,στην επαρχία αλλά δεν έχει σημασία.Εκτός του ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε σταματήσει αστυνομία μέσα στην πόλη γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχει μπλόκα,αλλά και να σε σταματήσουνε πρέπει να πετύχεις σε πολύ περίπτωση για να σου κάνει παρατήρηση για το πετρέλαιο.
Εκτός αυτού πρέπει να έχει ψηφιστεί τελευταία νόμος που επιτρέπει τα καινούριας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα,αλλά και από πριν ακόμα αν τυχόν σου κάνανε καμιά ιστορία,τους παρέπεμπες στο ευρωπαϊκό δίκαιο και δεν έληγε εκεί το θέμα καθώς στην Ελλαδίτσα κάνουμε πολλά που για το ευρωπαϊκό-κοινοτικό δίκαιο είναι παράνομα.
Οπότε μην σε ανησυχεί το που είναι κάποιος και αν μπορεί να έχει πετρέλαιο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το πρόβλημα ειναι οτι με το καθαρό μαζουτ... πετρέλαιο (σορρυ) που μας πουλάνε, θα καπνίζουμε σαν φουγάρο της ΔΕΗ στα καλα του... :rant

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 14:39 
Άβαταρ μέλους
ναι αυτό είναι κάτι που μου έχουνε πει αρκετοί μόνο που δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει από τη στιγμή που όσο ακάθαρτο μπορεί να είναι το πετρέλαιο που μας πουλάνε το ίδιο συμβαίνει και με την βενζίνη.
αν το πετρέλαιο είναι τόσο χάλια πια τότε όλοι οι ταξιτζήδες,με τα αμέτρητα χιλιόμετρα και την πλέον καταπονητική για την μηχανή του αυτοκινήτου οδήγηση σε πόλη,θα έπρεπε να βρίσκονται στο συνεργείο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ξέρω οτι δεν έχει ψηφιστεί νόμος ακόμα για να επιτραπούν τα πετρελαιοκίνητα σε μεγάλες πόλεις, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.
Οπότε για να αγοράσεις πετρελαιοκίνητο θα πρέπει να εχεις αποδεικτικό οτι ζεις στην επαρχία.
Τα καυσαέρια του πετρελαίου είναι πιο ακάθαρτα αλλά λιγότερο τοξικά σε σχέση με αυτά της βενζίνης.
Επίσης οι πετρελαιοκινητήρες είναι λιγότερο "ευαίσθητοι" λόγω της φύσης του πετρελαίου που είναι πολύ πιο ακάθαρτο από τη βενζίνη.
Όσο για τις επιδόσεις, πριν από λίγα χρόνια είχα διαβάσει ένα συγκριτικό τεστ για ένα Peugeot roadster προτότυπο, με ίδιου κυβισμού κινητήρα diesel και βενζίνα (μάλλον ήταν ο 2.2 που έγραψε ο Μάρκος παραπάνω) και από πλευράς επιδόσεων το πετρελαιοκίνητο ήταν λίγο πιο καλό από το βενζινικίνητο.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:51 
Άβαταρ μέλους
φίλε Γιώργο από τα περιοδικά κτλ δεν γίνεται να καταλάβεις την διαφορά...
μόνο αν έχεις προσωπική οδηγική εμπειρία θα το καταλάβεις για τι μεγάλη διαφορά σου μιλάω...
την ροπή συνήθως δεν την κοιτάμε όταν διαβάζουμε άρθρα για αυτοκίνητα γιατί το μάτι πάει κατευθείαν στους ίππους.το δίλιτρο C5 πετρέλαιο,έχει σχεδόν την ίδια ροπή με το τρίλιτρο βενζίνη με πολύ μικρή διαφορά.
το μόνο αρνητικό των πετρεαλαιοκινητήρων στις επιδόσεις είναι η τελική λόγω του ότι δεν ανεβάζουνε τόσες πολλές στροφές όσο οι βενζινοκινητήρες.στις ρεπρίζ είναι πάντα καλύτερα και στο 0-100 υστερούνε λίγο.αυτό όμως που καταλαβαίνεις στην οδήγηση είναι η εν κινήσει επιτάχυνση και όχι το πόσο γρήγορα θα φύγεις από το φανάρι νομίζω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Για ένα μοτέρ και εγώ ροπή κοιτάω.Χοντρικά μπορούμε να πούμε:
Ροπή-->Επιτάχυνση
Ισχύς-->Τελική ταχύτητα

Δυστυχώς δεν έχω προσωπική εμπειρία απο επιτάχυνση πετρελαιοκίνητου εκτός από κάτι ταξί Skoda Octavia που έχω δει να ανοίγουν και το τούρμπο να ακούγεται να ρουφάει σαν τρελό. ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων.
Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.

Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:35 
Άβαταρ μέλους
Goldfish έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.

Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...


+1000

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,έτσι ακριβώς είναι,μετά από μελέτες ειδικών το συμπέρασμα που βγήκε ήταν πως ακόμα δεν υπάρχει γόνιμο έδαφος για την απελευθέρωση των diesel στις 2 μεγάλες πόλεις...Θα υπάρξει μεγαλύτερη μόλυνση...

Πέρα απ'αυτό,αν γινόταν κι εγώ diesel θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.Στην Ευρώπη σε ένα μεγάλο ποσοστό (σε ορισμένες χώρες ξεπερνά το 60%...) αγοράζουν diesel.Σε σύγκριση με λίγα χρόνια πριν,έχουν εξελιχτεί α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α.Ροπή (ότι πιο σημαντικό),οικονομία,αραιότερα διαστήματα service και-τώρα πια-ησυχία+επιδόσεις.

Κατακαυμένη Ελλαδίτσα... :s :mad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
acpro έγραψε:
Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων.
Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.

+1 ....το φίλτρο...που μπορεί να φτάσει τα 1000ευρώ σαν ανταλλακτικό..Την ακούει όταν μπαίνει πετρέλαιο μπόμπα μέσα :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:42 
Άβαταρ μέλους
KarlBarks έγραψε:
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .


.....δυστυχώς για την Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο αυτό που σε όλους μας φαίνεται-και είναι-απλή λογική...Άστα να πάνε... :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
KarlBarks έγραψε:
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .



Δες πόσα συστήματα πρέπει να τροποποιηθουν και μετά θα καταλάβεις τι δείκτη δυσκολίας έχει αυτό.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Λάστιχα Πόρτας & Στεγανότητα (C3 Diesel).
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Silver
Απαντήσεις: 2
Hybrid - DIESEL το C4
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
C4 C-cross (Diesel ή Βενζίνη)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Pankon21
Απαντήσεις: 23
Citroen C3 diesel 75hp 2017 Αυξηση καταναλωσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anastasia
Απαντήσεις: 2
Φιλτρο πετρελαιου C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: dias
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ