Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 12:42 |
|
|
πριν τα Χριστούγεννα πήραμε το C5 2.0 Hdi.Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και το αυτοκίνητο πραγματικά πετάει!!!Έχει φοβερές ροπές και ρεπρίζ που σε κάνουνε να κολλήσεις στο κάθισμα.
Αυτό που με πειράζει είναι η νοοτροπία που έχουμε στην Ελλάδα για τα πετρελαιοκίνητα που νομίζουμε ότι μόνο για ταξί είναι οι κινητήρες αυτοί,τη στιγμή που στην Ευρώπη οι εταιρείες κάνουνε τρομερή εξέλιξη για τους diesel μια που είναι η πρώτη επιλογή του γερμανού,γάλλου,ιταλού κτλ.
Είναι πολύ πιο ροπάτοι κινητήρες,έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση και είναι πιο αξιόπιστοι,με μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και χαμηλώτεη ρύπανση(δείτε τους τους ρύπους στους FAP πετρελαιοκινητήρες και θα με πιστέψετε).
Γιατί τα λέω αυτά;Γιατί απλά στην υπόλοιπη Ευρώπη-τουλάχιστον στις ανεπτυγμένες χώρες- υπάρχει για το C5 ένας από τους καλύτερους ντηζελοκινητήρες 2.2 HDi biturbo με 173 ίππους(είχε βγει καλύτερος στην κατηγορία του το 2005 ή '06 αν θυμάμαι καλά) ο οποίος κοστίζει -πάντα για εκτός Ελλάδος μιλάμε- γύρω στις 2000 ευρώ παραπάνω από την δίλιτρη έκδοση αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με τον κινητήρα αυτό...
Είχα κιόλας στείλει e-mail στην citroen για να τους ρωτήσω αν γίνεται με κάποιον τρόπο να παραγγελθεί αλλά δυστυχώς στην Ελλαδίτσα μας με τους ωραίους κανονισμούς μας δεν είναι εφικτό
περιμένω τα σχόλιά σας
Μεταφέρθηκε λογο γενικής φύσεως της σηζητισης. crazywolf
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:19 |
|
|
εκτός πόλης μένουμε,στην επαρχία αλλά δεν έχει σημασία.Εκτός του ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε σταματήσει αστυνομία μέσα στην πόλη γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχει μπλόκα,αλλά και να σε σταματήσουνε πρέπει να πετύχεις σε πολύ περίπτωση για να σου κάνει παρατήρηση για το πετρέλαιο.
Εκτός αυτού πρέπει να έχει ψηφιστεί τελευταία νόμος που επιτρέπει τα καινούριας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα,αλλά και από πριν ακόμα αν τυχόν σου κάνανε καμιά ιστορία,τους παρέπεμπες στο ευρωπαϊκό δίκαιο και δεν έληγε εκεί το θέμα καθώς στην Ελλαδίτσα κάνουμε πολλά που για το ευρωπαϊκό-κοινοτικό δίκαιο είναι παράνομα.
Οπότε μην σε ανησυχεί το που είναι κάποιος και αν μπορεί να έχει πετρέλαιο.
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 14:39 |
|
|
ναι αυτό είναι κάτι που μου έχουνε πει αρκετοί μόνο που δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει από τη στιγμή που όσο ακάθαρτο μπορεί να είναι το πετρέλαιο που μας πουλάνε το ίδιο συμβαίνει και με την βενζίνη.
αν το πετρέλαιο είναι τόσο χάλια πια τότε όλοι οι ταξιτζήδες,με τα αμέτρητα χιλιόμετρα και την πλέον καταπονητική για την μηχανή του αυτοκινήτου οδήγηση σε πόλη,θα έπρεπε να βρίσκονται στο συνεργείο
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:51 |
|
|
φίλε Γιώργο από τα περιοδικά κτλ δεν γίνεται να καταλάβεις την διαφορά...
μόνο αν έχεις προσωπική οδηγική εμπειρία θα το καταλάβεις για τι μεγάλη διαφορά σου μιλάω...
την ροπή συνήθως δεν την κοιτάμε όταν διαβάζουμε άρθρα για αυτοκίνητα γιατί το μάτι πάει κατευθείαν στους ίππους.το δίλιτρο C5 πετρέλαιο,έχει σχεδόν την ίδια ροπή με το τρίλιτρο βενζίνη με πολύ μικρή διαφορά.
το μόνο αρνητικό των πετρεαλαιοκινητήρων στις επιδόσεις είναι η τελική λόγω του ότι δεν ανεβάζουνε τόσες πολλές στροφές όσο οι βενζινοκινητήρες.στις ρεπρίζ είναι πάντα καλύτερα και στο 0-100 υστερούνε λίγο.αυτό όμως που καταλαβαίνεις στην οδήγηση είναι η εν κινήσει επιτάχυνση και όχι το πόσο γρήγορα θα φύγεις από το φανάρι νομίζω.
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 16:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Για ένα μοτέρ και εγώ ροπή κοιτάω.Χοντρικά μπορούμε να πούμε:
Ροπή-->Επιτάχυνση
Ισχύς-->Τελική ταχύτητα
Δυστυχώς δεν έχω προσωπική εμπειρία απο επιτάχυνση πετρελαιοκίνητου εκτός από κάτι ταξί Skoda Octavia που έχω δει να ανοίγουν και το τούρμπο να ακούγεται να ρουφάει σαν τρελό.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 18:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων.
Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.
Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.
Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..
Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...
|
|
|
|
|
Stomu Yamashta
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:35 |
|
|
Goldfish έγραψε: Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.
Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.
Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..
Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...
+1000
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,έτσι ακριβώς είναι,μετά από μελέτες ειδικών το συμπέρασμα που βγήκε ήταν πως ακόμα δεν υπάρχει γόνιμο έδαφος για την απελευθέρωση των diesel στις 2 μεγάλες πόλεις...Θα υπάρξει μεγαλύτερη μόλυνση...
Πέρα απ'αυτό,αν γινόταν κι εγώ diesel θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.Στην Ευρώπη σε ένα μεγάλο ποσοστό (σε ορισμένες χώρες ξεπερνά το 60%...) αγοράζουν diesel.Σε σύγκριση με λίγα χρόνια πριν,έχουν εξελιχτεί α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α.Ροπή (ότι πιο σημαντικό),οικονομία,αραιότερα διαστήματα service και-τώρα πια-ησυχία+επιδόσεις.
Κατακαυμένη Ελλαδίτσα...
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
acpro έγραψε: Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων. Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.
+1 ....το φίλτρο...που μπορεί να φτάσει τα 1000ευρώ σαν ανταλλακτικό..Την ακούει όταν μπαίνει πετρέλαιο μπόμπα μέσα
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Goldfish έγραψε: Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..
Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...
ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Stomu Yamashta
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:42 |
|
|
KarlBarks έγραψε: Goldfish έγραψε: Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..
Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...
ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .
.....δυστυχώς για την Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο αυτό που σε όλους μας φαίνεται-και είναι-απλή λογική...Άστα να πάνε...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 15:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
KarlBarks έγραψε: Goldfish έγραψε: Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..
Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...
ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .
Δες πόσα συστήματα πρέπει να τροποποιηθουν και μετά θα καταλάβεις τι δείκτη δυσκολίας έχει αυτό.....
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|