Καλησπέρα,
Πριν λίγο καιρό ξεκίνησε το αμάξι να ρετάρει για 2-5sec οταν το εβαζα μπροστά κρύο και μετά όλα καλά μέχρι που μια μέρα μου άναψε και λαμπάκι με ένδειξη Engine management system faulty.
Η διάγνωση έδειξε βλάβη στην Συμπληρωματική αντλία νερού. Έγινε αλλαγή και για 2 μέρες ολα καλά μέχρι που έκανε τα ίδια.
Η επόμενη διάγνωση έδειξε βλάβες P1336, P1337 ,P1339, δλδ Βλάβη διακοπών καύσης σε απροσδιόριστους κυλίνδρους και βλάβη σε κυλίνδους 1 & 3 . Αλλάξαμε την φλάτζα πολλαπλής εξαγωγής που είχε θέμα και μπουζί προληπτικά και το πρόβλημα παραμένει με ακριβως τις ίδιες βλάβες...
Χθες αλλάξαμε και πολλαπλασιαστές αλλα η βλαβη παραμένει...
1)Το πρόβλημα το κάνει
ΜΟΝΟ οταν είναι το αμάξι τελείως κρύο. Στον δρόμο όλα είναι κανονικά και το turbo δουλεύει πλήρως.
2)H αντλία υψηλής πίεσης του turbo έχει σωστές τιμές πίεσης (οπότε λογικά δεν έχει βλάβη)
3)Εχω δει αντιστοιχο Post οπου εφταιγε η αντλια υψηλης πίεσης
viewtopic.php?f=158&t=11799 αλλά εμένα το μήνυμα είναι engine management system faulty και όχι antipollution system faulty ..??...