Συγγραφέας |
Μήνυμα |
apotolis1985
|
Θέμα δημοσίευσης: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 19:42 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Οκτ 2016, 20:34 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Αθήνα - Καλαμάτα
|
Καλησπέρας σας,
Αν και έχω καιρό να γράψω σας παρακολουθώ καθημερινώς καθώς είστε εύχαριστη παρέα και μπορεί να ενημρωθεί κάποιος για αρκετά πράγματα για το αυτοκινητό του. Μετά την πώληση της αγαπημένης μου Citroen C4 1.6 exclusive πέρσι αν θυμάστε κόκκινο σκούρο είμαι στην αναζήτηση για αγορά ενός αυτοκινήτου και κατά προτίμηση Citroen Xsara Picasso που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ταξίδια με την οικογένεια καθώς με ευχαριστούν οι άπλετοι χώροι που έχει. Με ενδιαφέρει και το 1.6 καθώς οι ταχυτητές μου στην εθνική δεν ξεπερνούν τα 120-130 χλμ. Τι πρέπει να προσέξω στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ;
_________________ Citroen C4 1.6 Exclusive
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 19:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
οχι με το μοτερ μετα 90 αλογα αλλα το 16ν στα 110 αλογα οποτε μοντελο2005 2006 και μετα εχει ογκο το αμαξι και βαρος μαζι με ολο τον οικιακο εξοπλισμο..... στα υπολοιπα θα σου που οι κατοχοι που ξερουν λεπτομερειες
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 19:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Σαν κάτοχος / οδηγός Picasso για 375.000 χλμ., είχα γράψει πριν 2 χρόνια, ένα μεγάλο κείμενο προς έναν υποψήφιο αγοραστή Picasso. Το παραθέτω ολόκληρο παρακάτω και ελπίζω να βοηθήσει. Όσον αφορά το μοτέρ, προτείνω το 1,8 (θα κοιτάς λίγο τα λαδάκια του αν έχει χιλιόμετρα) και όχι το 1,6 το οποίο θεωρώ και πιο αδύναμο. Και τα δύο, είναι αλεξίσφαιρα.
{ Θα σου πω κάποια πράγματα να μάθεις για το αμάξι που θα αγοράσεις και μετά, αν μου επιτρέπεις, θα σου δώσω κάποιες συμβουλές για να εξασφαλίσεις την μακροζωία του αυτοκινήτου σου.
Οδηγική άνεση: Σε αυτόν τον τομέα, δεν θα απογοητευτείς ποτέ. Καταπίνει όλες τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να κοπανάει. Αν έχεις μικρά παιδάκια, θα κοιμούνται πίσω τόσο εύκολα που θα τα βγάζεις βόλτα μόνο γι'αυτό το λόγο.
Επιδόσεις: Δεν θα σου πω πως βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά κινείσαι αξιοπρεπώς μιας και θα διαπιστώσεις από μόνο σου πως το αμάξι τραβάει αρκετά καλά από χαμηλά μέχρι αρκετά ψηλά. Αν είσαι φουλ φορτωμένος, όταν προσπερνάς άφηνε την ταχύτητα λίγο παραπάνω (ανάλογα με τις συνθήκες εγώ την αφήνω μέχρι και στις 5.500 στρ.) ή αν είναι καλοκαίρι και έχεις A/C, να το απενεργοποιείς προσωρινά και σε προσπεράσεις και σε πολύ μεγάλες ανηφόρες του αυτοκινητόδρομου. Στα 140 χαω είσαι στις 4000 στρ.
Αξιοπιστία: "Αν το προσέχεις, θα έχεις", είναι το ρητό μου και δεν έχω διαψευστεί ποτέ. Όλα μου τα σέρβις πάντα στην ώρα τους και δεν ακολουθώ το πρόγραμμα συντήρησης της Citroen. Τις περισσότερες φορές, δεν ξέρουν τι λένε. Θα σου γράψω παρακάτω αναλυτικά τι προϊόντα χρησιμοποιώ και ποιο είναι το πρόγραμμά μου. Τέλος, το γεγονός ότι έκανες σέρβις σε αντιπροσωπεία, δεν μου λέει απολύτως τίποτα. Υπάρχουν ανεξάρτητα συνεργεία 1.000.000 φορές καλύτερα από αντιπροσωπείες και αντιπροσωπείες της Citroen, παράδειγμα προς μίμηση (είναι ελάχιστα).
Κόστος συντήρησης: Αν στο προσέχει αντιπροσωπεία, τότε για μία αλλαγή λαδιών θα θέλεις 90 ευρώ και για λάδια - φίλτρα 110 ευρώ. Αλλά, εδώ, αυτή η ανόητη φιλοσοφία με βρίσκει παντελώς αντίθετο σε αυτά που λέει η Citroen. Τα λάδια, ψυκτικά μέσα, βαλβολίνες που χρησιμοποιεί η Citroen θεωρώ ότι δεν είναι καλής ποιότητας.
Προσωπικά, - Λίπανση: Χρησιμοποιώ αποκλειστικά λάδι 5W40 (όχι 10W40/15W50 που βάζει η Citroen) και μάλιστα όχι οτιδήποτε. Αναλυτικότερα, σε αυτόν τον κινητήρα ταιριάζει γάντι το Yacco Lube FR 5W40 για 15.000-20.000 προς αλλαγή. Θα δεις τεράστια διαφορά τα κρύα πρωινά, στον ήχο του κινητήρα σου στα 160 χαω και προφανώς, κάτι που δεν βλέπεις, λιπαίνει το μοτέρ σου τόσο καλά που το συντηρεί άριστα μέχρι τις 364.000+ χλμ που έχω εγώ. - Φίλτρα: Αλλάζω όλα τα φίλτρα σε κάθε σέρβις, απαραιτήτως. - Ιμάντες: Αλλάζω κάθε 60.000 (όπως λέει η Citroen) μαζί με αντλία νερού, απαραιτήτως. Εάν εσύ δεν γράφεις χιλιόμετρα, τότε αλλαγή στα 6 έτη. - Βαλβολίνες: Το μεγάλο πρόβλημα που κανένας δεν καταλαβαίνει και αγνοεί. Αλλαγή πάντα στις 30.000-40.000 και ποτέ στις 60.000. Η βαλβολίνη καταπονείται πολύ στις μεγάλες θερμοκρασίες που αναπτύσσει το κιβώτιό μας οπότε χρειάζεται αλλαγή αρκετά νωρίτερα. Χρησιμοποιώ Yacco BVX R200. - Ψυκτικά μέσα: Ανάλογα με αυτά που φοράς, υπάρχει διαφορετικό πρόγραμμα συντήρησης. Εάν χρησιμοποιείς παραφλού τότε αλλαγή οπωσδήποτε κάθε 30.000 χλμ. ή στα 2 χρόνια. Εάν χρησιμοποιείς οργανικά αντιψυκτικά προτείνω αλλαγή στις 60.000 χλμ. μαζί με την αντλία. Εγώ όμως, χρησιμοποιώ οργανικό παραφλού της Yacco με σημείο βρασμού τους 148 βαθμούς όταν τα υπόλοιπα ψυκτικά μέσα φτάνουν μέχρι τους 108-110 βαθμούς. Αυτά τα αλλάζω εντελώς προληπτικά στις 60.000 που αλλάζω και αντλία. - Μπουζί: Εάν χρησιμοποιείς απλά μπουζί ( η Citroen βάζει EYQUEM και είμαι ευχαριστημένος) τότε τα αλλάζουμε ανάμεσα στις 20.000 χλμ., όχι αργότερα. Αν χρησιμοποιείς ιριδίου, τότε κάθε 60.000 χλμ., αλλά γι'αυτό το μοτέρ, τα ιριδίου τα θεωρώ περιττά. - Υγρά φρένων: DOT4 κάθε 3 χρόνια ή στο μεγάλο σέρβις. Χρησιμοποιώ Yacco και πάλι.
Το συγκεκριμένο μοντέλο της Citroen "πονάει" στα εξής: - Συμπλέκτης: Προσέχουμε πως το χρησιμοποιούμε. Είναι αρκετά ευαίσθητος μπορώ να πω και τρώγεται εύκολα. Εγώ στις 364.000 είμαι στο 4ο σετ συμπλέκτη. Θα τον βρεις και σπορ τον συμπλέκτη λόγω της ύπαρξης του ελατηρίου υποβοήθησης εντός της καμπίνας. Πιάνει σχετικά ψηλά και απότομα. Μέχρι να τον συνηθίσεις, προσοχή να μην κόψεις καμία βάση μηχανής. - Top Mounts: Ή στα ελληνικά βάσεις αμορτισέρ. Λόγω του αυξημένου βάρους στο εμπρός σύστημα, τρώγονται εύκολα και συνήθως είναι για αλλαγή. Φυσική φθορά το ονομάζεις και τέλος. Όταν θα έρθει η ώρα για αλλαγή, πες μου να σου πω τι πρέπει να βάλεις. - Πρωινό ζέσταμα: Αφήνουμε 1-2 λεπτά το πρωί (ειδικά όταν έχω κάτω από 5 βαθμούς) να ζεσταθεί το μοτέρ και μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία οδηγούμε απολύτως συντηρητικά. - Ρουλεμάν εξωτερικού ιμάντα: Όταν έρχεται η ώρα για ιμάντες, να αλλάζεις και τον τεντωτήρα αλλά και την τροχαλία αδρανείας. - Ελέγχεις τακτικά λάδια, αντιψυκτικά, υγρά φρένων. Ο κινητήρας μας φοράει λίγο λεπτότερα ελλατήρια και μία ελάχιστη κατανάλωση λαδιού, την έχει. Επομένως, προσοχή! - Ψυγείο καλοριφέρ: Συνήθως μετά από τόσα χρόνια, τα λαστιχάκια που ενώνουν τους πλαστικούς σωλήνες του ψυγείου με τα κολάρα του συστήματος, ξεραίνονται και αρχίζει και στάζει παραφλού στα πόδια του οδηγού. Προσοχή, ύπουλη βλάβη! Αποφεύγεται με άριστης ποιότητας παραφλού. - Δεν καβαλάμε πεζοδρόμια για παρκάρισμα, ποτέ! Δεν αναφέρομαι στα λάστιχα αλλά στα ρουλεμάν τροχών μαζί με τη φωλιά τους, είναι αρκετά ευαίσθητα.
Προσωπικές συμβουλές: - Οικονομία στην τσέπη μας: Αν κινείσαι με τα όρια που έχει θεσπίσει το ελληνικό κράτος στους δρόμους μας, θα'σαι πολύ καλά! Στα 90 χαω θα'σαι 4,7-9 l/100km., στα 120 χαω 6,4-11 l/100km, στα 140 χαω 7,5-13l/100km, στα παραπάνω χαω δεν θα σε νοιάζει γιατί θα βιάζεσαι να φτάσεις στον προορισμό σου. - Που και που, θέλει ένα γερό ξεμπούκωμα με γκάζια (να'σαι μόνος σου) καθώς έχω δει αρκετά Picasso που οδηγούνταν συντηρητικά να έχουν βουλωμένους καταλύτες. Το δικό μου με 364.000 χλμ. μπορώ και βλέπω στο κοντέρ τα 210 χαω.
Τι θα έκανα στην θέση σου, τώρα: - Κινητήρας: Με καθαριστικό Yacco Vidange, ξέπλυμα του κινητήρα από βρωμιές και παλιά λάδια ώστε να μπουν καινούρια, καθαρά και μάλιστα 5W40. - Σύστημα βενζίνης: Ένα καλό καθαριστικό (Yacco, Gunk, Tunap, Redex) και 100άρα της BP ώστε να φύγουν κάθε λογής σκουπιδάκια και κτλ. από τις βενζίνες που χρησιμοποιούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. - Έλεγχος σε όλα τα σωληνάκια αναθυμιάσεων (αν έχουν σπάσει, κάνουν μεγάλη ζημιά) του κινητήρα και πάσης φύσεως σωληνάκι. - Θα ελέγξεις πότε άλλαξε τελευταία φορά ιμάντες και θα κινηθείς αναλόγως. - Θα κόψεις το τιμόνι αριστερά - δεξιά σε ανηφόρες - κατηφόρες. Αν ακούς από μπροστά ήχους τύπου κρατς - κρουτς λογικά θα θέλεις Top Mounts.
Σε οποιαδήποτε απορία σου ή εάν χρειαστείς κάτι παραπάνω, πολύ ευχαρίστως να σε βοηθήσω. }
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: apotolis1985
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 20:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Μπράβο Βαγγέλη! Εξαιρετικός και πολύ ψαγμένος συντηρητής! Μακάρι να σου εμοιαζα στη νοοτροπια συντηρησης...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 20:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
το ιδιο ειχε ο αδερφος μου με τον κινητηρα !,6 8V(πεθαμενο) με τον ιδιο εξοπλησμο.....απεχτο για την δουλεια που το θελεις....το μοτερ των 1,8 λιτρων ειναι αρκουδι και δεν καταλαβαινει τιποτα οπως και το σασμαν του, και ειναι αυτο που κινει το πικασσο αξιοπρεπεστατα προσεχε την οροφη ή οποια ειναι ολα τα λεφτα στο συγκεκριμενο οχημα.....κανε το τεστ με το λαστιχο (ασε το λαστιχο να τρεχει νερο στην μεση της οροφης για να δεις αν μπάζει νερα μεσα, αν και δεν νομίζω....πρεπει να ειναι πολυ κακομεταχειρισμενο για να μπαζει)
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
apotolis1985
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 20:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Οκτ 2016, 20:34 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Αθήνα - Καλαμάτα
|
vil έγραψε: το ιδιο ειχε ο αδερφος μου με τον κινητηρα !,6 8V(πεθαμενο) με τον ιδιο εξοπλησμο.....απεχτο για την δουλεια που το θελεις....το μοτερ των 1,8 λιτρων ειναι αρκουδι και δεν καταλαβαινει τιποτα οπως και το σασμαν του, και ειναι αυτο που κινει το πικασσο αξιοπρεπεστατα προσεχε την οροφη ή οποια ειναι ολα τα λεφτα στο συγκεκριμενο οχημα.....κανε το τεστ με το λαστιχο (ασε το λαστιχο να τρεχει νερο στην μεση της οροφης για να δεις αν μπάζει νερα μεσα, αν και δεν νομίζω....πρεπει να ειναι πολυ κακομεταχειρισμενο για να μπαζει) Επίσης χρήσιμη συμβουλή. Ευχαριστώ πολύ. Το αέριο υπάρχει τρόπος να καταλάβω εάν λειτυοργεί σωστά ; Παιδιά από τιμές που παίζουν τα συγκρεκριμένα αυτοκίνητα, γιατί βλέπω και κάτι σκοτωμένες τιμές γύρω στα 2000 ευρώ. Γενικά έχουν χαμηλή μεταπώληση ; Αν και δεν με πολυενδιαφέρει απλά για να πετύχω καλύτερο παζάρι ίσως..
_________________ Citroen C4 1.6 Exclusive
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 20:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
το 2015 ο αδερφος μου το εδωσε σε χερι 4850€ το 16αρι αλλα με 68000χλμ. στα παντα υπαρχει ο νομος της αγορας, με λιγη προσοχη οτι πληρωσεις αυτο θα παρεις, με ελαχιστες εξεραισεις!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 20:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
grekoulis έγραψε: γιατί να έχει ντίζα? το αμάξι είναι του 2005.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 21:03 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αν στο επιτρεπουν τα οικονομικα σου να πας σε ενα 2008 κ επειτα μοντελο με το 16αρι nfu.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 21:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
vil έγραψε: γιατί να έχει ντίζα? το αμάξι είναι του 2005.
Δεν γνωρίζω, αλλά πολλά μοντέλα c5, 308 έχω δεν να έχουν κατασκευαστεί ας πουμε 2001 ή 2007 και να πινακιδωθηκαν 2004 ή 2009...οπότε το έτος δεν είναι και πολύ εγγύηση (για το xsara cruise)
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 21:15 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
σύμφωνα με τις φωτογραφίες τις αγγελίας, που δεν νομίζω να είναι ψεύτικες, το αυτοκίνητο είναι facelift και είναι του 2005 και μετά!!!! επισης όλες οι c5 μετά το 03 είχαν cruise, όπως και κανένα 308 δεν έχει ντιζογκαζο!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιαν 2018, 21:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Βασιλη όσα c5 είχαν παραγωγη μπορεί ναι, (Αν και επιφυλάσσομαι'οπως ειπα) αλλά πολλά στην ελλάδα ταξινομήθηκαν το 03 αλλά ειναι παραγωγης 01 και 02 Για το 308 το είπα συμφωνώ.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|