Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Τελευταία, όταν παρκάρω ανηφόρα, το άλλο πρωί παίρνει λίγο μπρος και σβήνει αμέσως. Σε κατηφόρα ή σε δρόμο χωρίς κλίση δεν έχει πρόβλημα. Κανένα άλλο πρόβλημα. Κανονική κατανλαλωση, και απόκριση κινητήρα κανένα κόμπιασμα κατα την κανονική λειτουργία. CITROEN PICASSO C3 2012 MANUAL 6 GEAR, HDI 1.6 112 αλογα. Ιδέες;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Μαρ 2019, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Αύγ 2010, 20:20
Δημοσιεύσεις: 211
Τοποθεσία: Αθήνα
δεν ξερω πώς ειναι στο picasso και ρωτάω: παλιότερα, πριν το πρόβλημα, όταν άνοιγες τον διακόπτη (χωρίς να πατήσεις μίζα) ακουγόταν η λειτουργία της αντλίας καυσίμου για 2-3 sec?
Αν ναι, τώρα ακούγεται?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε demkat1 για την δημοσίευση του/της: PanosPap64
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Μαρ 2019, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Το πιο πιθανο ειναι θεμα τροφοδοσιας. Ξεκινας απο φιλτρο πετρελαιου, μετρας αντλια υψηλης κ συνεχιζεις το ψαξιμο. Το φιλτρο μονο μαμα.

Απο την αλλη, ψαχτηκες για καθαριστικο; Κυριως ενα για μυκητα στην αρχη, ειδικα αν δεν χρησιμοποιεις συχνα ή ποτε. Μπορεις να δοκιμασεις κ ενα καθαριστικο κυκλωματος καυσιμου που απομακρυνει τις βρωμιες, καθαριζοντας καπως κ τα μπεκ.
Νομιζω κυκλοφορει ενα που συνδυαζει κ τα 2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Γενικως τα καθαριστικα ειναι ο φθηνοτερος τροπος σε τετοιου ειδους ζητηματα κ ειδικα σε πετρελαια κανουν θαυματα. Ακομη κ ως προληψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: PanosPap64
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μαρ 2019, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
demkat1 έγραψε:
δεν ξερω πώς ειναι στο picasso και ρωτάω: παλιότερα, πριν το πρόβλημα, όταν άνοιγες τον διακόπτη (χωρίς να πατήσεις μίζα) ακουγόταν η λειτουργία της αντλίας καυσίμου για 2-3 sec?
Αν ναι, τώρα ακούγεται?



Το φαινόμενο είναι νέο. και συμβαίνει μόνο ανηφόρα. Τα μπεκ στην υψηλή είναι ελεγμένα. Το προβλημα είναι μάλλον στο κύκλωμα χαμηλής. Βάλαμε μαμίσιο φίλτρο πετρελαίου, και κάποια στιγμή θα εξομοιώσω τις συνθήκες του προβλήματος και θα δω τι κάναμε.

Παντως το σημαντικό είναι ότι βρήκαμε τις συνθήκες που εμφανίζεται το πρόβλημα. Ανηφόρα, και κάποιες ώρες εκτος λειτουργίας. Μετά γυρνώντας μίζα, γύριζε λίγο ο κινητήρας και σε δύο δεύτερα έσβηνε. Στη Δευτερη, τρίτη προσπάθεια, γύριζε μόνο η μίζα. Προσωρινή λύση ήταν επαναλαμβανόμενο πάτημα στο τρομπάκι του φίλτρου.

Σε κατηφόρα και ίσιο, ποτέ δεν εμφανίστηκε το φαινόμενο.

Τώρα βάλαμε μαμίσιο φίλτρο, γιατί ενδεχομένως το άλλο να μην λειτουργούσε σωστά, και να μην διατηρούσε το καύσιμο εκεί που έπρεπε, στην ανηφόρα.

Σε πρώτη ευκαιρία θα δούμε τι κάναμε. Κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα είναι στο κύκλωμα χαμηλής και ίσως το λύσαμε ήδη. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Μαρ 2019, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Πράκτορας έγραψε:
Το πιο πιθανο ειναι θεμα τροφοδοσιας. Ξεκινας απο φιλτρο πετρελαιου, μετρας αντλια υψηλης κ συνεχιζεις το ψαξιμο. Το φιλτρο μονο μαμα.

Απο την αλλη, ψαχτηκες για καθαριστικο; Κυριως ενα για μυκητα στην αρχη, ειδικα αν δεν χρησιμοποιεις συχνα ή ποτε. Μπορεις να δοκιμασεις κ ενα καθαριστικο κυκλωματος καυσιμου που απομακρυνει τις βρωμιες, καθαριζοντας καπως κ τα μπεκ.
Νομιζω κυκλοφορει ενα που συνδυαζει κ τα 2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Γενικως τα καθαριστικα ειναι ο φθηνοτερος τροπος σε τετοιου ειδους ζητηματα κ ειδικα σε πετρελαια κανουν θαυματα. Ακομη κ ως προληψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ο μάστορας ακολούθησε τη συμβουλή σου (τηλεπάθεια :) ). Πέταξε το φίλτρο και έβαλε μαμίσιο. Εν τω μεταξύ πριν την αλλαγή εξομοιώσαμε το πρόβλημα στο συνεργείο. Ανηφορική κλίση. Νύκτα. Πρωί χωρίς κρύο, και εμφάνιζε το ίδιο πρόβλημα. Πάτημα μπουτόν (χειροκίνητη τρομπιτσα) με επανάληψη, και πήρε μπρος. Μπεκ εχουν ελεγχθεί οτι επιστρέφουν το καυσιμο συμμετρικά και εντος ορίων. Δεν είχαμε χρόνο να επαναλάβουμε τις συνθηκες του προβλήματος. Συντομα θα το επαναλάβουμε, (σε συνθήκες συνεργείου όμως, γιατί δεν θέλω να ταλαιπωρώ το σύστημα με εκινήσεις χωρίς καύσιμο στο κύκλωμα χαμηλής). Ισως να έχουμε λύσει το πρόβλημα. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη.
Ενα σημαντικό θεμα είναι η απόφαση να βαζουμε πλεον μονο μαμισιο φιλτρο. Οποιο προβλημα στη χαμηλή, επηρεάζει και τις σωστες πιεσεις στην υψηλή πιεση, και υποθετω αυτό δεν βοηθα την μακροημερευση του συστηματος. Εμαθα για τα καλά πως αν αρχισουν τα προβληματα στην υψηλη αστα να πάνε. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Σχετικα με καθαριστικα. Ως τωρα βαζω καύσιμο σε δύο μόνο εταιρείες και πάντα το ακριβότερο που υποτιθεται έχει κάποια πρόσθετα. Δεν ξέρω αν αυτο επαρκει.


Τελευταία επεξεργασία από PanosPap64 και Κυρ 03 Μαρ 2019, 15:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2019, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δυστυχως δεν επαρκει, ακομη κ αν εισαι ιδιοκτητης πρατηριου. Θελει σιγουρα καθαριστικο κ για τις 2 δουλειες, αυτη ομως ειναι η προσωπικη μου αποψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2019, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Πράκτορας έγραψε:
Δυστυχως δεν επαρκει, ακομη κ αν εισαι ιδιοκτητης πρατηριου. Θελει σιγουρα καθαριστικο κ για τις 2 δουλειες, αυτη ομως ειναι η προσωπικη μου αποψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αν δεν κάνει κακο, θα το αναζητήσω και θα το βάλω. Είδα μπροστά από τα μάτια μου να περνά η πιθανότητα μεγάλου κόστους. Αν κάνει έστω και λίγη δουλειά αξίζει, αρκεί να μην κάνει κακο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2019, 17:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
[quote="Πράκτορας"
Γνωρίζεις στο κύκλωμα της χαμηλής πίεσης ποια εναι η τελευταια βαλβίδα που κρατα την πιεση, όταν σβήνουμε κινητήρα, ωστε να μη επιστρεφει πετρελαιο στη δεξαμενή;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2019, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αν με ρωτας, δε γνωριζω.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιουν 2019, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Για την ιστορία, μετα την αλλαγή του φίλτρουωκαυσιμου με μαμισιο το προβλημα δεν εμφανιστηκε ξανα. Παμε για αλλα τωρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Πράκτορας έγραψε:
Το πιο πιθανο ειναι θεμα τροφοδοσιας. Ξεκινας απο φιλτρο πετρελαιου, μετρας αντλια υψηλης κ συνεχιζεις το ψαξιμο. Το φιλτρο μονο μαμα.

Απο την αλλη, ψαχτηκες για καθαριστικο; Κυριως ενα για μυκητα στην αρχη, ειδικα αν δεν χρησιμοποιεις συχνα ή ποτε. Μπορεις να δοκιμασεις κ ενα καθαριστικο κυκλωματος καυσιμου που απομακρυνει τις βρωμιες, καθαριζοντας καπως κ τα μπεκ.
Νομιζω κυκλοφορει ενα που συνδυαζει κ τα 2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Γενικως τα καθαριστικα ειναι ο φθηνοτερος τροπος σε τετοιου ειδους ζητηματα κ ειδικα σε πετρελαια κανουν θαυματα. Ακομη κ ως προληψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Οριστικό.
Το φίλτρο "μονο μαμά" που είπες έχει δώσει τη λύση. Πέρασαν μ΄νες και δεν παρουσιάστηκε ξανά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:31
Δημοσιεύσεις: 36
Πράκτορας έγραψε:
Το πιο πιθανο ειναι θεμα τροφοδοσιας. Ξεκινας απο φιλτρο πετρελαιου, μετρας αντλια υψηλης κ συνεχιζεις το ψαξιμο. Το φιλτρο μονο μαμα.

Απο την αλλη, ψαχτηκες για καθαριστικο; Κυριως ενα για μυκητα στην αρχη, ειδικα αν δεν χρησιμοποιεις συχνα ή ποτε. Μπορεις να δοκιμασεις κ ενα καθαριστικο κυκλωματος καυσιμου που απομακρυνει τις βρωμιες, καθαριζοντας καπως κ τα μπεκ.
Νομιζω κυκλοφορει ενα που συνδυαζει κ τα 2 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Γενικως τα καθαριστικα ειναι ο φθηνοτερος τροπος σε τετοιου ειδους ζητηματα κ ειδικα σε πετρελαια κανουν θαυματα. Ακομη κ ως προληψη.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Οριστικό.
Το φίλτρο "μονο μαμά" που είπες έχει δώσει τη λύση. Πέρασαν μ΄νες και δεν παρουσιάστηκε ξανά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Χαίρομαι που ήταν κάτι τόσο απλό κ σχετικά οικονομικό. Καλά χλμ!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Τι μάρκα φορούσες πριν βάλεις το γνήσιο και είχες προβλήματα?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2019, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
grekoulis έγραψε:
Τι μάρκα φορούσες πριν βάλεις το γνήσιο και είχες προβλήματα?
Και ποσα χλμ είχες κανει πριν του βάλεις το μαμά;

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Hλεκτρικό πρόβλημα σε XANTIA 1600cc του 1997
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: abk55
Απαντήσεις: 29
πρόβλημα με αντικατάσταση oθόνης c
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: mutunas
Απαντήσεις: 8
πρόβλημα με εγκέφαλο σε c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα Air Condition - Χάνει το φρεον
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα με τον εγκέφαλο?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ