Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 13:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Σεπ 2014, 13:48
Δημοσιεύσεις: 65
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα συνεχίσω με yacco μάλλον που είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον λειτουργούσε πιο ομαλά ο κινητήρας. Το θέμα είναι αν θα αλλάξω άμεσα τα total ή θα περιμένω να συμπληρώσω 10000km. Να πω ότι βρέθηκε λύση με τον Μάνθο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
nicolas έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα συνεχίσω με yacco μάλλον που είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον λειτουργούσε πιο ομαλά ο κινητήρας. Το θέμα είναι αν θα αλλάξω άμεσα τα total ή θα περιμένω να συμπληρώσω 10000km. Να πω ότι βρέθηκε λύση με τον Μάνθο.
Αν έχεις κόλλημα με τον θόρυβο (όπως κι εγώ), τα Valvoline είναι θα έλεγα 2 κλάσεις πάνω από ότι έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Κι εγώ Yacco έβαζα.

Προσωπικά θα έλεγα κράτα τα μέχρι 10.000 τα Total, δε θα πάθει τίποτα το αμάξι.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2018, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αν ειναι τα προ 2016 θα τα ειχα πεταξει ηδη!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2018, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Σεπ 2014, 13:48
Δημοσιεύσεις: 65
Σήμερα τα πέταξα και έβαλα πάλι τα yacco. Χωρίς ίχνος υπερβολής ο κινητήρας ακούγεται σα ραπτομηχανή singer και ανεβάζει πολύ πιο άνετα στροφές. Πραγματικά καμία σχέση με τα total.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2018, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σωστος! Καλοδουλευτα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μαρ 2019, 17:54
Δημοσιεύσεις: 35
Χαιρετω σας!
Ειμαι ο Βασιλης και εχω ενα C4 1.6 nfu του 2008 με lpg BRC, 74000 συνολικα χλμ εκ των οποιων 48000χλμ με αεριο. Εως τωρα εβαζα Castrol Magnatec 5W40 C3 και τα αλλαζα καθε 15000χλμ (κανω 23000χλμ το χρονο περιπου) αλλα διαβαζοντας παραπανω μαλλον τσαμπα ημουν ησυχος τοσον καιρο. Επισης δοκιμασα και motorkote σε σαζμαν και κινητηρα με εντυπωσιακα ομολογουμενως αποτελεσματα, με αλλαγμενες βαλβολινες στα 50000χλμ Motylgear 75W80. Μου καιει κανα λιτρο λαδι καθε 12-15000χλμ
Ποια θα ηταν καταλληλοτερα λαδια για το μοτερ μου?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Nfu κ λιτρο λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα δεν ταιριαζει. Δεν πιστευω πως ευθυνεται το λαδι για την αυξημενη καταναλωση του αλλα κατι αλλο οπως κακη εγκατασταση/προγραμματισμος που οδηγησε πχ σε γηρανση/καταστροφη του καταλυτη με αποτελεσμα να πιεζεται το μοτερ.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: C4VTRS
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Και το λαδάκι που βάζει, προσωπικά δεν μου αρέσει.
Όπως επίσης, αυτό που χρησιμοποιεί, είναι για μοτέρ VAG (προδιαγραφή C3).
Δοκίμασε κάτι με προδιαγραφή PSA B71 2290 σε ιξώδες 5W30 ή και PSA B71 2312 σε ιξώδες 0W30. Αυτά έχουν προδιαγραφή ACEA C2 ή και C1/C2.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Τελευταία επεξεργασία από bakevang και Παρ 08 Μαρ 2019, 23:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: C4VTRS
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2019, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παλι θα το καιει Βαγγελη. Κανεις δεν ασχολειται με το καλυτερο λαδι βασει πιστοποιησης κ θεωρουν οτι βαχουν το καλυτερο βασει ιξωδους.
Ναι μεν λαθος αλλα οχι για λιτρο ανα αλλαγη λαδιων.

Για σωστη αλλαγη σε ιξωδες παντως θελει καθαριστικο κ ρουφηγμα σε 2 απανωτα σερβις. Αν σταματησει να καιει, καλως.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μαρ 2019, 17:54
Δημοσιεύσεις: 35
Σε 5w40 καποιο πιστοποιημενο; Θα ηθελα να δοκιμασω καποιο που να μου κανει το μοτερ πιο ησυχο...και να μην θελω 50€ το 4λιτρο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εβαζα Gulf 10w40 κ Yacco 5w40, κ με τα 2 πολυ ευχαριστημενος σε nfu. Σε αλλο μοτερ PSA τωρα βαζω Valvoline. Ολα με πιστοποιηση.

Ισως θα επρεπε να δοκιμασεις να κανεις αλλαγη λαδιων οπως σου ειπα παραπανω κ να επελεγες ενα 10w40 για αρχη με αλλαγη ανα 10000χλμ.

Εκτος αν οπως προειπα συντρεχει (και;) αλλος λογος για τη καταναλωση λαδιου σου.



Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Επιμένω στο 0W30 - 5W30 με τις προδιαγραφές που προανέφερα.

Και αν δεν δει κάποια διαφορά, τότε βλέπουμε τι θα κάνουμε.

50 ευρώ λάδια, με προδιαγραφές και για 15Κ, είναι φθηνά και όχι ακριβά! Άποψή μου, βεβαίως.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δεν ειχα δοκιμασει ποτε αυτα τα ιξωδη σε nfu διοτι αυτα που εβαζα εκαναν το μοτερ να γυαλιζει εσωτερικα. Πχ στο Xsara με 165000 χλμ το μοτερ τραβουσε απιστευτα καλα χωρις να καιει τπτ, περιπου 100-200ml ανα 10000χλμ.

Δε χανει κατι να δοκιμασει αυτα που προτειναμε παντως.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
C4VTRS έγραψε:
Σε 5w40 καποιο πιστοποιημενο; Θα ηθελα να δοκιμασω καποιο που να μου κανει το μοτερ πιο ησυχο...και να μην θελω 50€ το 4λιτρο



Για να πάς με την Μόνικα ρε φίλε,δεν φτάνει μόνο η ομορφιά.

Θα βάλεις ένα πιστοποιημένο 5w40 C3,θα το πληρώσεις 13 ευρώ το λίτρο,αφού έχεις βάλει πρίν ένα καθαριστικό μοτέρ και τελείωσες.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μαρ 2019, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:
[

Θα βάλεις ένα πιστοποιημένο 5w40 C3,θα το πληρώσεις 13 ευρώ το λίτρο.


Και μετά λέει απορούν γιατί ακρίβυνε το σαρακοστιανο τραπέζι :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 36 από 40 [ 587 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική συζητηση Xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 675
Ερωτηση περι ice bucket challenge
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 4
Περι φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Γενική Συζήτηση DS4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1003
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ C1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια