Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 06:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:agree Συμφωνω απολύτως με Drakonakis!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 08:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Προσωπική μου άποψη:
Oι ατμοσφαιρικοί EP3-ΕΡ6 έχουν πολλά θέματα και θεωρούνται αποτυχία για μένα συγκρίνοντάς τους ακόμα και με ET3J4 και φυσικά TU5JP4.
Δεν πιστεύω το ίδιο και για τον ΤΗΡ

Ψς κάτοχος ΕΡ6 ( ευτυχώς χωρις κανένα πρόβλημα μεχρι σημερα στα 65κχ)με προοπτική διακράτησης του για μια ακομη 5 ετια,δεν με χαροποιεί το παραπανω ,το οποιο ομως άκουσα και απο άλλον τεχνικό.
Αναρρωτιεμαι και αυτο θα ειχε αξία για τους συμμετέχοντες κατα την αποψιν σου ως ειδικός που είσαι ,αυτα τα « πολλα θεματα> μπορει κανεις να τα προλάβει δίνοντας προσοχή στα σερβις του ,σε κατι αλλο η να περιμένει το κισμέτ οταν συμβεί.?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Σίγουρα η τακτική συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές, το καλό καύσιμο, οι βόλτες σε ανοιχτό δρόμο με το ανάλογο ζέσταμα κλπ βοηθούν στην αξιοπιστία και στην μακροζωία του κινητήρα σε κάποια πράγματα αλλά υπάρχουν κι άλλες βλάβες που καλύτερα μη σε βρουν κι αν σε βρουν δεν υπάρχει λογική εξήγηση..

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Drakonakis έγραψε:
Προσωπική μου άποψη:
Oι ατμοσφαιρικοί EP3-ΕΡ6 έχουν πολλά θέματα και θεωρούνται αποτυχία για μένα συγκρίνοντάς τους ακόμα και με ET3J4 και φυσικά TU5JP4.
Δεν πιστεύω το ίδιο και για τον ΤΗΡ που είναι ένας ιδιαίτερος και προηγμένος τεχνολογικά τούρμπο κινητήρας ...


Μου ακούγεται λίγο περίεργο οτι ο THP 156HP να είναι πιο αξιόπιστος απο τον EP6 καθώς αρκετά ανταλλακτικά ιδιαίτερα στον χρονισμό είναι κοινά. Επιπλέον και στους δυο κινητήρες τέσσερα ανταλλακτικά που σχετίζονται με τον χρονισμό αντικατασταθηκαν με νέα θεωρητικά πιο αξιόπιστα. Αντίθετα στον THP η τουρμπίνα 1850 Ευρω, οι σωληνώσεις αυτής 140 Ευρω , η αντλία υψηλής 550 Ευρω αντικατασταθηκαν με καινούριους κωδικούς καθώς βγήκαν προβληματικά. Και άλλα πολλά αντικατασταθηκαν με καινούργιους κωδικούς στον THP άλλα δεν έχει νόημα να τα γράψω. Επομένως τον THP σίγουρα δεν τον λες και όχημα για καθημερινή μετακίνηση ή δεν τον παίρνεις αν είναι το ένα και μοναδικό όχημα στην οικογένεια.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Ο ένας είναι τούρμπο άμεσου ψεκασμού κι ο άλλος ατμοσφαιρικός έμμεσου άρα δεν υπάρχει σύγκριση..
Ο ΤΗΡ είναι ένας κινητήρας με πολύ τεχνολογία χωρίς ιδιαίτερες ζημιές πέρα από την κατανάλωση λαδιού που σε κάποιες περιπτώσεις ξεφεύγει όντως. Σαν κορμός-κεφαλή δεν έχει στο ιστορικό του τρύπια έμβολα, κομμένες μπιέλες, αρπαγμένα έδρανα κλπ όπως άλλοι πρωτοπόροι..
Στα ατμοσφαιρικά από τον εύκολο σε διαρροές KFU o 8FS σε βάθος χρόνου πιο ζημιάρης
Από NFU σε 5FW δεν μιλάω καν.
Η ίδια η PSA στα 301 και C elysee έβαλε πάλι την εξέλιξη του NFU με κεφαλή παρόμοια του KFU και 115 άτια.
Προφανώς ο THΡ έχοντας δύο αντλίες και τουρμπίνα έχει περισσότερα πράγματα να χαλάνε αλλά αυτός τουλάχιστον πάει και οι τουρμπίνα θέλει προσπάθεια για να την χαλάσεις..
Για τον λόγο αυτό οι ατμοσφαιρικοί ΕΡ είναι στην δύση ενώ ο THΡ όχι..

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τα λες ωραία Νικόλα, ευχαριστούμε.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Drakonakis έγραψε:
Σίγουρα η τακτική συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές, το καλό καύσιμο, οι βόλτες σε ανοιχτό δρόμο με το ανάλογο ζέσταμα κλπ βοηθούν στην αξιοπιστία και στην μακροζωία του κινητήρα σε κάποια πράγματα αλλά υπάρχουν κι άλλες βλάβες που καλύτερα μη σε βρουν κι αν σε βρουν δεν υπάρχει λογική εξήγηση..


Τα είπες σωςτα μιστερ dragon.. :clap Το θεμα εινςι ως προς τις < άλλες> τις χοντρές (που σίγουρα ειναι να μην σου τύχουν οπως τις περιγράφεις πιο κατω του στυλ ..μπιέλα,λαδια κλπ..) εαν
1 οφείλονται όντως σε προβληματικούς Εξ αρχής κινητήρεςς( το πουμε αστοχία υλικού) η σε κακή χρήση και συντήρηση τους
2.Γιατι μετα την επισκευη τους πλεον δεν εχουν κανένα παρομοια προβλημα αφού θα βάλουν τα ιδα με πριν ανταλλακτικα

Το λέω αυτο γιατι στο φουκαρά που υθα του τύχει τέτοια αβαρια η λυση αγορας ενος αλλου μεταχειρισμένου ΙΔΙΟΥ κινητηρα δεν του λύνει το πρόβλημα ,μια και θα κουβαλά και αυτος το..προπατορικό τους αμάρτημα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Orestis έγραψε:
Τα είπες σωςτα μιστερ dragon.. :clap Το θεμα εινςι ως προς τις < άλλες> τις χοντρές (που σίγουρα ειναι να μην σου τύχουν οπως τις περιγράφεις πιο κατω του στυλ ..μπιέλα,λαδια κλπ..) εαν
1 οφείλονται όντως σε προβληματικούς Εξ αρχής κινητήρεςς( το πουμε αστοχία υλικού) η σε κακή χρήση και συντήρηση τους
2.Γιατι μετα την επισκευη τους πλεον δεν εχουν κανένα παρομοια προβλημα αφού θα βάλουν τα ιδα με πριν ανταλλακτικα


Δεν θα βάλουν τα ιδια ανταλλακτικά γυρω στο 2014 τα αλλάξαν μια φορά και στο τέλος του 2018 τα ξανα άλλαξαν τα ανταλλακτικά. Αν βάλλεις τα δευτερα θεωρητικά τα προβληματα θα είναι λυμένα

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αντίθετα στον THP η τουρμπίνα 1850 Ευρω, οι σωληνώσεις αυτής 140 Ευρω , η αντλία υψηλής 550 Ευρω αντικατασταθηκαν με καινούριους κωδικούς καθώς βγήκαν προβληματικά. Και άλλα πολλά αντικατασταθηκαν με καινούργιους κωδικούς στον THP άλλα δεν έχει νόημα να τα γράψω


Καμιά σχέση οι τιμές που γράφεις με την πραγματικότητα.
Τέλειωνε με το θέμα,δεν τό χεις και διαβάζουν και ξένοι άνθρωποι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:54.
Αιτία: off topic, blame, προσβλητικοί χαρακτηρισμοί
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γενικά τον τελευταίο καιρό δεν ασχολούμαι, μόνο διαβάζω, γιατί δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο αλλά, θα σκάσω με την απορία μου...

Τι σχέση έχει το γεγονός ότι ο Μάνθος είναι εκπρόσωπος της Valvoline και τη συζήτηση που γίνεται για τον ΤΗΡ, και έχει πάμπολες γνώσεις πάνω σ'αυτόν;

Μάνθο, άρχισες να πουλάς και μοτέρ;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:53.
Αιτία: off topic
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ναι, κ ερχονται με Valvoline προτοποθετημενο!! Χαχαχα

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη καδενας σε 1.6 Thp (fai - swag - bga)???? τιιιι???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ 2019, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Κόσμιο είναι όμως οι πωλητές της Valvoline

Έλα τώρα που θα μου πείς εσύ για κόσμια και μη.

Πρώτον δεν είμαι πωλητής της Valvoline.
Εμπορεύομαι τα valvoline και είμαι εισαγωγέας της Yacco.

Για να μαθαίνεις ,γιατί ακόμη μια φορά εκτίθεσαι.

Δεύτερον οι τιμές που αναφέρεις είναι εκτός αγοράς.
Όταν αποκτήσεις τέτοιο αυτοκίνητο και βάλεις το χέρι στην τσέπη για να το πληρώνεις,τότε να το συζητήσουμε.
Μέχρι τότε καφενειακές, καναπεδάτες συζητήσεις ,όπως κάθε φορά άλλωστε.

Μάθε λοιπόν για να ξέρεις τι ισχύει,οτι η τουρμπίνα που φοράει το μοτέρ αυτό,έχει 900 ευρώ,780 η κινέζικη και 350 η ανακατασκευής.
Οι σωληνώσεις έχουν 75 ευρώ και 390 έχει η υψηλής.

Κακώς φυσικά που στα λέω,γιατί θα τα πουλήσεις και παραέξω και θα περνιέσαι και για γνώστης...το κάνω όμως γιατί υπάρχουν και άτομα σοβαρά εδώ μέσα που θέλουν να μάθουν.
Είπαμε κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Lohias^ στις Παρ 26 Απρ 2019, 14:53.
Αιτία: off topic
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή φίλτρων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Spiros_ne
Απαντήσεις: 3
Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
Δ. Συζήτηση: Επαγγελματικά μοντέλα
Συγγραφέας: john
Απαντήσεις: 12
Αλλαγή Contrast οθόνης
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 17
Αλλαγή αμορτισέρ πάντα αλλαγή και τα λεγόμενα πιάτα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Kostasss30
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή σελίδας...
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια