acmr έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, για εκεί με κόβω προς βενζίνη. Εαν εξαιρέσεις τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα, εν τέλει το 1.1 βενζίνη έχει τόσο σημαντική διαφορά στη κατανάλωση σε σχέση με το 1.4 βενζίνη? Αρχισά να σκέφτομαι μήπως πάω για την έκδοση 1.4 εάν δεν υπάρχει τρομερή αύξηση στην κατανάλωση.
Ναι, να πας καλύτερα για τον μεγαλύτερο κινητήρα βενζίνης που λες, και μη το σκέφτεσαι καθόλου για τον diesel.
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, κινδυνεύεις να φορτωθείς προβλήματα, ακόμη και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν είναι εισαγωγής αλλά ελληνικής πρώτης κυκλοφορίας. Οι έμποροι αλλάζουν χιλιόμετρα και στα ελληνικά, συν ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος που-τι καύσιμα έβαζε μέχρι τώρα με δεδομένο ότι στην Ελλάδα έχουμε θέματα και με νοθείες και με την κατάσταση των δεξαμενών των πρατηρίων.
Η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι τρομερή, αντιθέτως μικρή είναι! Είναι τόση που αξίζει, γιατί κάθε φορά που θα το κυκλοφορείς με μεγάλο φορτίο θα ανταποκρίνεται πιο άνετα και σε κάθε περίπτωση θα μπορείς να κάνεις τις όποιες διαδρομές σου εκτός και πέριξ της πόλης με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Αν δεν σε νοιάζουν κιόλας τέλη κλπ, μη πας με τίποτα στον μικρό.
Κοίτα μόνο να βρεις καλή περίπτωση πρώτης ελληνικής κυκλοφορίας, ει δυνατόν από χέρι και όχι από μάντρα, και από όπου κι αν το πάρεις να είναι πιστοποιημένο με όλα τα χαρτιά του και με το βιβλίο συντήρησης πλήρως συμπληρωμένο. Και να το ελέγξεις πρώτα με δικό σου έμπιστο μηχανικό.
Καλωσήρθες στην παρέα του GCC, και με το καλό να βρεις να αποκτήσεις το καλύτερο και να το χαρείς!