Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:59 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2020, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Ιουν 2019, 23:58
Δημοσιεύσεις: 7
καλησπερα παληκαρια εχω ενα c3 1100 -2002
εχω προβλημα με το AC κομπλάρει και ξεκομπλάρει o κομπρεσορας
καμια ιδεα ???
σας ευχαριστω ... :nos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2020, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το κάνει συχνά δλδ κάθε 30sec να ακούσουμε το κλακ του συμπιεστή?
Επίσης είχες κάνει κάποια συντήρηση πρόσφατα στο aircondition?

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 01:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Πολυ πιθανό να αυξάνεται η πίεση στο κλυκλωμα. Μπορεί να φταίει η βαλβίδα της πίεσης ή να έχεις πολύ φρέον ή να μην ψύχεται σωστα το ψυγειο του air condition Τσέκαρε εαν παίρνει η δεύτερη σκάλα του βιντιλατερ

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εκεί το πήγαινα αλλά με πρόλαβες.. :clap
Γι αυτό τον ρώτησα μήπως έκανε συντήρηση προσφατα. Μήπως τιγκαραν φρεον.. "Μυριζει" θέμα πίεσης 100%

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Κάποια συστήματα κλιματισμού, έτσι δουλεύουν. Κυρίως σε ιαπωνικά αυτοκίνητα. Και στα καινούρια μικρά γαλλικά αμάξια. Εάν κάνει σωστή ψύξη εντός, δεν θα με απασχολούσε.

Στα C4 μου πάντως και στο Picasso που είχα, δούλευε συνεχώς.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δεν είναι σωστό να δουλεύει έτσι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και καλώς τον απασχολεί..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nonos έγραψε:
Εκεί το πήγαινα αλλά με πρόλαβες.. :clap


Ε ναι ρε φίλε, τσάμπα σε σπούδαζαν στα πολυτεχνεία :)

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
bakevang έγραψε:

Στα C4 μου πάντως και στο Picasso που είχα, δούλευε συνεχώς.


Xμ.....χμ..... Πάντως το Picasso πρέπει να είχε σύστημα "inverter" (variable capacity λεει h citroen) και ανάλογα την ανάγκη ανεβοκατεβάζει στροφές χμ :hmm :hmm
Ε στο C4 μπορει να ειναι και το ίδιο προχωρά η τεχνολογία
Variable speed compressors work differently. In order to maintain an indoor temperature that matches the setting on your thermostat, they operate continuously at less than 100% capacity - often as low as 25% or 30% capacity. As a result, they run for much longer cycles than single stage AC units. In summertime, they might run for all or most of the day!

Here's one way to get your head around the difference:

Single stage compressors blast your home with cold air and turn themselves off when when the desired temperature is reached.
Variable speed compressors blow a smooth, steady stream of cold air into your home to maintain the desired indoor temperature, rarely turning themselves off.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2020, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ακριβώς αυτό συμβαίνει.
Και στα 2 μου C4, έχω συνεχόμενη λειτουργία του κομπρέσορα.
Στο καινούριο C3 της φίλης μου, ακούω σε τακτά χρονικά διαστήματα on-off τον συμπιεστή.

Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τέτοια ήδη συμπιεστών. Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.

Περιμένω την έκβαση του θέματος του φίλου μας! :scratch

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Αύγ 2020, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Το ίδιο ίσχυε στα C2/3 και στο C3 MK2 (Α51). Κλείνει κ ανοίγει ο κομπρεσσορας ενώ στα C4 κ πάνω δουλεύει συνεχόμενα (τουλάχιστον στις εκδόσεις με κλιμα).

Ίσως οφείλεται στη διαφορετική λειτουργία χειροκίνητου A/C και clima Στάμο τρέλα του γκρουπ.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Αύγ 2020, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τα C2/3 έχουν το κλασσικό non-inverter στο οποίο ο συμπιεστής είτε δουλεύει στο φούλ είτε καθόλου. Γι αυτό ακούγεται το κλακ κλακ. Όταν η θερμοκρασία του ψυγείου ανεβαίνει πάνω απο το όριο κομπλάρει και ξεκινάει τη λειτουργία του και όταν πέσει κάτω απο ενα χαμηλότερο όριο σταματάει. Τεχνολογία του 1950.

Αντιθέτως στα inverter ο συμπιεστής αλλάζει τις στροφές του ανάλογα με την απαιτούμενη απόδοση. Έτσι διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του ψυγείου (και άρα και του αέρα), αποφεύγει τη φθορά του άναψε/σβήσε, τις πτώσεις τάσης (στα οικιακά τουλάχιστον) κλπ. Δεν ήξερα οτι επιτέλους το βάζουν και σε αυτοκίνητα. Πάντα μου έκανε εντύπωση γιατί δεν το είχαν καθώς ακόμα και στην Ελλάδα τα inverter ξεκίνησαν να κυκλοφορούν πριν το 2000. Υποθέτω οτι ο λόγος είναι το κόστος/πολυπλοκότητα καθώς τα non-inverter έχουν μηχανικό συμπιεστή (λειτουργεί με λουρί) ενώ τα inverter ηλεκτρικό με το απαραίτητο κύκλωμα μετατροπής της τάσης.


Τελευταία επεξεργασία από aiolos και Τρί 04 Αύγ 2020, 15:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Αύγ 2020, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αν δεν απαντήσει γενικώς ο ενδιαφερόμενος και ιδίως στη πρώτη μου ερώτηση άκρη δε θα βγει..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπλάρει και ξεκομπλάρει - ac
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2021, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Ιουν 2019, 23:58
Δημοσιεύσεις: 7
Καλησπέρα ευχαριστώ για της απάντηση σας …
όντος κάθε 30 δευτέρα κόμπλαρε και κόμπλαρε
τελικά το πρόβλημα ήταν απλό μόλις πλύθηκε καλά
το κομπλερ δουλεύει κανονικά σωστά
τρεχαν λάδια από την κεφαλη από την φλάντζα κεφαλης πήγαιναν πάνω στο κομπλερ και δεν μπορούσε να δούλεψη σωστά


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

a/c δε κομπλαρει
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: teo50
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια