Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Νοέμ 2020, 18:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1854
|
kostask έγραψε: Τι απατεώνες είναι αυτοί....στην αγγελία 180.000 και στις φωτό έχει σέρβις στα 320000χλμ.... Και επειδή το είχα ξαναδεί πριν κάνα μήνα, τότε το έδιναν 5500 ευρώ..... https://www.car.gr/21182710-renault-r-19-baccara-150και με αλλαγές λαδιών κάθε 2.500 χλμ παρακαλώ
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2020, 23:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Και το μπαλάκι του τένις στον κοτσαδόρο, που το βάζεις; Και το μπάλωμα αριστερά στο κάθισμα του οδηγού αλά Τεντόπανα-Πέργκολες "Ο Ρούλης"; Και τα χιλιόμετρα, που λέει 190000 η αγγελία, αλλά στις φωτογραφίες είναι 239404 στο τελευταίο service που έχει γραμμένο στο βιβλίο και είναι από το 2016 (...) και 335866 στο ΚΤΕΟ που πέρασε 17/01/2019; Και οι 150 "εργοστασιακοί" ίπποι στα στοιχεία που είναι 170 στη σύνοψη πάνω δεξιά όταν 135 max το έφτασε η Renault με καταλύτη αυτό το μοτέρ στο 19; Μερακλίδικο και "πειραγμένο", από ιδιοκτήτη μέχρι έμπορα, που φαίνονται top gear και από το "AKOYTE SKAI" στο ταλαίπωρο Kenwood...
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ 2020, 23:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Βαρέθηκα να τα γράψω..... Εν τω μεταξύ άλλαξε τις φωτογραφίες, λες και μας διαβάζει.... Επειδή είχα το συγκεκριμένο μοντέλο για 170.000χλμ....το κάθισμα στο συγκεκριμένο σημείο χαλούσε συνέχεια γιατί έβρισκες όταν πήγαινες να καθίσεις. Βέβαια ήταν τέλειο σε πλευρική στήριξη. Ο κινητήρας αυτός έβγαζε 137 άλογα ενώ η έκδοση Baccara που λέει αυτός υπήρξε μόνο στο πρώτο Κλιό. Τα σημαντικότερα θέματα που είχε ήταν: α) γέμιζε το αντιψυκτικό σκουριά από τα χιτώνια, ήθελε τακτικά αλλαγή. Να βλέπεις να επιπλέουν φλούδες ολόκληρες. β) Πολύπλοκη σχετικά συντήρηση. Για να αλλάξεις ιμάντες έπρεπε να κατεβάσεις κινητήρα και ψυγείο πχ. Ακόμα και για να αλλάξεις φούσκα ήθελε ειδικό εργαλείο. Τότε του είχα βάλει ανάρτηση de carbon και λάστιχα michelin pilot, τα πρώτα που βγήκαν με το πέλμα μπακλαβά. Δεν μπορώ να περιγράψω πως συμπεριφέρονταν σε καλά στροφιλίκια...κυριολεκτικά βεντούζα. Σε autostrada είδα 233 στο κοντέρ, η εταιρεία έλεγε 215 τελική.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2020, 12:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Ο συγκεκριμένος επειδή έχει τύχει να πέσω πάνω σε άλλες αγγελίες του είναι Παναγία βοηθά.... Το συγκεκριμένο ,επειδή τα χαζευω , είναι 2 χρόνια αγγελία... Κατά τ' αλλά μιλάμε για εξαιρετικό αυτοκίνητο. Ένα κλασσικό μπλε πρώτης σειράς με 300.000km πριν 10 χρόνια που το οδήγησα. Τα πρώτης σειράς όλα είχαν εσωτερικό που ποιοτικά και εμφανισιακά θύμιζαν περισσότερο '80s πάρα '90s. Εντωμεταξυ τα 19αρια όλα ηταν πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα και τα δεύτερης σειράς πιο γρήγορα από τα πρώτα megane 1.4 75 αλόγων. Με το megane του πατέρα του Μπιλλαρα που παίζαμε πολύ κάποτε, έτρωγε χαρακτηριστικά αρκετές καροτσες είτε ρεπριζ είτε από στάση από τη zx που ονομαστικά έχουν ίδια ιπποδυναμη. Επίσης μου είχε κάνει εντύπωση πόσο θύμιζε τη zx στη συμπεριφορά του γενικότερα το πρωτο megane ενώ είχε και καλύτερο σασσι.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2020, 16:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Νομίζω το έχω αναφέρει και εδώ, αν όχι το γράφω επιγραμματικά: είχα(με) αγοράσει ένα 1.4TSE το 1991, βελούδινο σαλόνι, ωραία bucket καθίσματα, ζαντούλα, (extra) Blaupunkt ραδιοCD, πολύ ωραίο και σβέλτο αυτοκινητάκι. Δυστυχώς για όσους δεν θυμούνται οι πρώτες γενιές είχαν θέμα με το ABS, μπλόκαραν πανεύκολα τους μπροστινούς τροχούς, με αποτέλεσμα να έχουν φύγει πολλά από δαύτα σε παραδρόμους, πεζοδρόμια, χαντάκια κλπ. Το δικό μου έφυγε ευθεία σε μια στροφή από Ξυλόκαστρο προς Καμάρι και έφερε μερικές τούμπες στο παρακείμενο χωράφι
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2020, 17:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Καλά ο "μεγάλος" πήρε μετά σιβικ για να πηγαίνει μια και καλή ευθεία και τώρα έχει το χοτ χατς Φορντ Κούγκα άμεσος ανταγωνιστής του Μέγκαν rs, οπότε γενικά μη δίνεις και πολύ σημασία....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2020, 18:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
nonos έγραψε: Καλά ο "μεγάλος" πήρε μετά σιβικ για να πηγαίνει μια και καλή ευθεία και τώρα έχει το χοτ χατς Φορντ Κούγκα άμεσος ανταγωνιστής του Μέγκαν rs, οπότε γενικά μη δίνεις και πολύ σημασία.... ρε συ..."μικρέ" Το R19 ήταν αυτό που προηγήθηκε της ZX, μετά ήρθε το πρώτο Civic. Τώρα που τα θυμάμαι....αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση από το 19 στη ZX ήταν το πόσο "λίγο" μου φαινόταν το σαλόνι της ZX. Ειδικά τα καθίσματα του 19 ήταν super, όχι τόσο στην άνεση όσο ήταν πολύ καλά, σταθερά και υποστηρικτικά, χωρίς να είναι τίποτα εξεζητημένα καθίσματα. Και η ZX MonteCarlo δεν ήταν και τόσο άδεια από εξοπλισμό. Α και θυμάμαι το επίσης περίεργο, ότι η 5θυρη ZX είχε τα "καλά" ψευτομπάκετ καθίσματα, ενώ η 3θυρη ήταν με τα επίπεδα πολυθρονάτα, ενώ θα περίμενε κανείς το ανάποδο... Εκείνο το review στους 4Τ για το R19 16V πρέπει να το είχα διαβάσει τριψήφιο αριθμό....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2020, 19:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Αυτό που λες για τα καθίσματα της zx μεταξύ 3θ και 5θ κι εμένα μου είχε κάνει εντυπώση Υποθέτω ο Γάλλος νόμισε ότι πουλάει GT με το 3θ και το έδινε με λιγότερο μπακετ Το ίδιο εντύπωση μου είχε κάνει Και η σχεδόν ανύπαρκτη πλευρική στήριξη στα 170αρια Giulietta... Πιο λιτό το εσωτερικό της zx ( προτιμώ εύκολα της bx mk2) από του 19 fl αλλά πιο καλαίσθητο στο μάτια μου. Γενικά ωραίο εσωτερικό σε renault μετά το παρανοϊκό R25 mk1 που είχε και τις φωνητικές εντολες δύσκολα έβρισκες μ'εξαίρεση συγκεκριμένα μοντέλα ( 11, laguna mk2, clio mk1 κτλπ)
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Αύγ 2021, 15:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Την έχει "βιάσει" τη συγκεκριμένη δυστυχώς σε διάφορα επίπεδα .. πολύ μεγάλη προσωπική αξία και μικρή εμπορική.. το κάνεις έτσι αν θέλεις για τη πάρτη σου, για πάντα κτλπ και δε μπορείς να πάρεις πίσω αυτά που έριξες . Εννοείται ότι είναι υπέροχο αυτοκίνητο.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
swstost
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2021, 12:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2020, 20:31 Δημοσιεύσεις: 5
|
Ψάχνω για C4 Picasso, και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα η παρακάτω αγγελία: https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... c4-picassoΈχω διαβάσει διάφορα εδώ για τους THP, και καταλαβαίνω ότι χρειάζονται κάποια παραπάνω προσοχή. Στις φωτο υπάρχουν και 3-4 τιμολόγια από εργασίες σε συνεργεία (αλλαγή αμορτισέρ, αντλίας βενζίνης, κλπ). Επίσης πρόσεξα ότι η γραμμή στο πορτ μπαγκάζ κάτω από το σήμα δεν είναι ευθυγραμμισμένη με τη "συνέχεια" της γραμμής στα φτερά. Πως σας φαίνεται σαν περίπτωση? Κάποια γνώμη/σχόλιο?
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2021, 12:40 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
swstost έγραψε: Ψάχνω για C4 Picasso, και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα η παρακάτω αγγελία: https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... c4-picassoΈχω διαβάσει διάφορα εδώ για τους THP, και καταλαβαίνω ότι χρειάζονται κάποια παραπάνω προσοχή. Στις φωτο υπάρχουν και 3-4 τιμολόγια από εργασίες σε συνεργεία (αλλαγή αμορτισέρ, αντλίας βενζίνης, κλπ). Επίσης πρόσεξα ότι η γραμμή στο πορτ μπαγκάζ κάτω από το σήμα δεν είναι ευθυγραμμισμένη με τη "συνέχεια" της γραμμής στα φτερά. Πως σας φαίνεται σαν περίπτωση? Κάποια γνώμη/σχόλιο? Καλησπέρα. Θεωρώ πολύ λανθασμένη την επιλογή του αυτοκινήτου με αυτό τον κινητήρα. Πέρα από το γεγονός ότι έχουν θέματα αξιοπιστίας, νομίζω είναι ακριβό. Με μια μικρή αναζήτηση, είδα ότι τα αντίστοιχα μοντέλα με τον diesel 1.6 HDI κοστίζουν μόνο 1000€ παραπάνω. Χρήματα που θα αποσβέσεις σε 10.000χλμ. Όσον αφορά λοιπόν το κόστος χρήσης και συντήρησης, θα είσαι πάρα πολύ πάνω. Με τον 1.6thp και με αυτό το βάρος θα είσαι στα 9-10λτ/100, όταν με τον ντίζελ θα είσαι με το ζόρι στα 6-6.5/100. Στο θέμα συντήρησης; Δεν υπάρχει σύγκριση. Μια γενική επισκευή του χρονισμού του THP (κάτι που δε το αποφεύγει κανείς κινητήρας όσο προσεγμένος και να είναι -τουλαχιστον από τον κύκλο μου-) κοστίζει γύρω στα 1500€. Και αν θέλεις να είσαι σίγουρος ότι από το ταξίδι σου δε θα γυρίσεις με την οδική, θα πρέπει να το κάνεις με την αγορά του αυτοκινήτου. Τα βάζεις κάτω και επιλέγεις. Αλλά γενικά θεωρώ ότι στον χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (οικογενειακό, συχνή κίνηση στην πόλη, ταξίδια κλπ) δεν έχει λόγο ύπαρξης ο THP. Αν έψαχνες DS3 θα σου έλεγα "βούτα". Εδώ όχι. Sent from my LG V40 using Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|