Γειά σας, είμαι κάτοχος c3 -1.1 -2008
mod το οποίο φροντίζω πολύ καλά. Το αυτοκίνητο έχει 125.000 χιλ.
Πέρισυ μου παρουσίασε λαδάκια στο παραφλού. Ανοίχτηκε για φλάντζα καπακιού και αποκαλύφθηκε πως ένα χιτώνιο ήταν ελαφρώς "καθισμένο".
Η μηχανή πήγε σε αξιόπιστο ρεκτιφιέ και έγινε αποκατάσταση του προβλήματος μαζί με ελατήρια και κουζινέτα. Τα πιστόνια και τα υπόλοιπα μέρη της μηχανής-στρόφαλος- ήταν σε άψογη κατάσταση,αλλαγές λαδιών στην ώρα τους 10/40 Castrol Magnatech. Tο ίδιο και η κεφαλή που τρίφτικαν βαλβίδες και πλανιαρίστηκε ελαφρώς. Η μηχανή ουδέποτε έκαιγε λάδια και πέραν της φλάντζας κανένα πρόβλημα. Μετά λοιπόν το πέρας των εργασιών και μετά από περίπου 10.000 χιλ. η μηχανή δουλεύει άριστα, χωρίς ίχνος καψίματος λαδιού, χωρίς απολύτως καμμία διαρροή, τουλάχιστον λαδιού. Το θέμα λοιπόν είναι στο παραφλού,συνήθως σε ταξιδάκια, το οποίο δείχνει να εξαφανίζει μυστηριωδώς από την αρχή, χωρίς να παρουσιάζει άλλο πρόβλημα τουλάχιστον για την ώρα, και μου λένε πως είναι φυσιολογικό. Ούτε ρεταρίσματα, ούτε άσπροι καπνοί, ούτε στα λάδια τίποτε....Συμπληρώνω μέχρι το max κρύο 100-150 ml κάθε 300-400 χιλ. Σε πρόσφατο ταξιδάκι 500χιλ. το παραφλού από το max που ήταν κρύο στο δοχείο έπεσε στο min πάλι κρύο. Και πριν την εργασία αυτήν συμλήρωνα λίγο παραφλού. Ελέχθηκε σχολαστικά το όλο σύστημα για διαρροές, αλλάχθηκε το πώμα του πλαστικού υπερπλήρωσης, πίεση αέρα στο σύστημα με όργανο στο 1.5 +, θερμοκρασία ψυκτικού-liqui Molly ready mix- άριστη, δεν είδαμε κάτι ορατό, εγώ όμως συμπληρώνω...........
Από την εμπειρία σας πείτε μου την γνώμη σας για όλα αυτά. Στα δικά σας αυτοκίνητα συμπληρώνετε και αν ναι κάθε πότε........υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό ή κάτι ξέφυγε στο ρεκτιφιέ ;
Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια.