aiolos έγραψε:
Δε νομίζω οτι είναι θέμα immobilizer. Όταν το δικό μου είχε μείνει απο μπαταρία και χάθηκε ο προγραμματισμός όταν γύριζα το κλειδί δεν έκανε τίποτα. Μόλις έκανα τη διαδικασία προγραμματισμού δούλεψε η μίζα. Οπότε κάτι άλλο πρέπει να κοιτάξεις. 2 χρόνια παρατημένο, θα έλεγα να ξεκινήσεις απο τη μπαταρία.
Μην το αποκλείεις!
Φέτος το καλοκαίρι, μια Παρασκευή του Αυγούστου άρχισε να κάνει κόλπα η C5 και να μην παίρνει μπροστά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά, η αντλία βενζίνης ακουγόταν πως δούλευε πριν γυρίσει τελείως το κλειδί, η μπαταρία ήταν καινούργια (ενός μήνα), το αυτοκίνητο είχε κάνει πολύ πρόσφατα σέρβις, όλα ήταν φυσιολογικά.
Πήρε με την 5η-6η προσπάθεια, δεν έδωσα σημασία, ξεκίνησα για Χαλκιδική, έφτασα, όλα ΟΚ.
Την επόμενη ημέρα που χρειάστηκα το αυτοκίνητο, δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα! Κάποια στιγμή στην 10η μιζιά βγήκε φευγαλέα στην οθόνη ένα μήνυμα λάθους με ένα κλειδί και την λέξη immobilizer. Κυριακή τα ίδια, πήρε μπροστά με χίλια ζόρια, ούτε αυτή τη φορά πρόλαβα να δώ το μήνυμα με το κλειδί στην οθόνη. Με το που έφτασα πίσω Θεσσαλονίκη, δοκίμασα το 2ο κλειδί και όλα καλά!
Το 1ο κλειδί (με τον τηλεχειρισμό για την κλειδαριά) δε δούλευε, το 2ο και άθικτο κλειδί (χωρίς έξτρα κουμπιά) δούλευε χωρίς κανένα θέμα.
Πέρασε και ο Σεπτέμβριος χρησιμοποιώντας το 2ο κλειδί και πολλές δουλειές, και νά'μαι τον Οκτώβριο στον ηλεκτρολόγο για να το ψάξω. Αυτό που φοβόμουν ήταν μη σταματήσει να δουλεύει και το 2ο κλειδί και μείνω να καμαρώνω μια C5 που δεν παίρνει μπροστά.
Υπάρχει μεγάλη διαδικασία να βγάλεις νέο κλειδί και να προγραμματιστεί με τον κωδικό του immobilizer, από ότι μου εξήγησε:
- Πρέπει να γίνει μια βόλτα σε εξουδιοδοτημένο με ταυτότητα και άδεια κυκλοφορίας για να πάρεις τον κωδικού του immobilizer. Στη C4 μου είχαν δώσει κάρτα με τον κωδικό, στη C5 όχι. Κάνεις λέει αίτηση και σου το στέλνουν με μέηλ μετά από λίγες μέρες (!)
- Πρέπει να προγραμματιστεί ένα νέο κλειδί με αυτόν τον κωδικό. Εδώ σημειώστε πως είναι διαφορετικός ο κωδικός του immobilizer στο κλειδί για να ξεκινάει το αυτοκίνητο, σε σχέση με τον "κωδικό" για το τηλεκοντρόλ στις πόρτες. Το τελευταίο προγραμματίζεται πολύ απλά μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς να απαιτείται κάποιο μηχάνημα.
Τελικά δε χρειάστηκε τίποτα απολύτως, όταν ο ηλεκτρολόγος άνοιξε το καβούκι από το πλαστικό κλειδί για να το κοιτάξει, αυτό έστρωσε από μόνο του!!!
Απλά διάβασα την περιγραφή του προβλήματος και το μυαλό μου πήγε κατευθείαν εκεί.
Εννοείται πως μπορεί να είναι από ασφαλειοθήκη μέχρι πολλαπλασιαστές ή οτιδήποτε άλλο ηλεκτρικό ή ηλεκτρονικό. Αν όμως υπήρχει πρόχειρο το 2ο κλειδί, θα έβγαινε άκρη στο πεντάλεπτο...