Χρονια Πολλά!
Εχοντας οδηγησει αθυτ/τα του VAG group και οντας καλομαθημενος απο τον "βουτυρο συμπλεκτη" ο οποιος ειναι υδραυλικος (ισως να ναι και ηλεκτρολόγος , δεν ξερω
) εχω να σας πως πως συμπεριλαμβανω τον συμπλεκτη του ξαρα στους "αγωνιστικους".
Κυρια αιτία το ελατήριο που εχει στον συμπλεκτη μεσα στην καμπινα του οδηγου το οποιο νακαλυπτω πως αποφορτίζει σε δυο ταχυτητες , μια μαλακη οταν ειναι πιεσμενο τερμα και ειναι αρκετα μαλακο για ελατηριο και αλλη μια κοντα στην αρχη της διαδρομης , οπου εκει βρισκεται και το "ελλατωμα του" αφου τιναζει το ποδι σου προς τα πανω , οποτε και το αμαξι σε συνδυασμο με το σενσορα που εχει για να κραταει λιγο τις στροφες του αυτ/του ψηλα για την αλλαγη δειχνει να "κλωτσαει" προς τα μπρος, σαν να τον αφηνεις λιγο "αποτομα". Οι 4Τ ειπαν πως εκοψαν μια βαση μηχανης απο αυτα τα "τιναγματα" αλλα οι 4Τ τ αμαξι το εσκισαν μεσα σε 2 χρονια γραφοντας πανω απο 40χιλ χλμ.
Το θεωρω σχετικα αξιοπιστο και φτηνο να το συντηρεις για 1.8 πολυμορφικο, με λιγη προσοχη στα ανταλλακτικα του τωρα που η Βαλεο εχει και στην Κινα (εκτος τσεχιας(..?) και Τουρκιας) εργοστασιο.
Κοιταξε αμορτισερια, βασεις μηχανης, βαλτο σε εγκεφαλο , κοψε πολλα λεφτα του πωλητη απο τις κλασικες χαραγματιες στις ζαντες που ρχονται προσωπο με το πεζοδρομιο (αξια επισκευης 10