Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PCDOCTOR
|
Θέμα δημοσίευσης: ερωτηση για το πισω μπεκ του υαλοκαθαριστηρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 10:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Οκτ 2007, 16:41 Δημοσιεύσεις: 148 Τοποθεσία: FLORINA
|
Καλημέρα φίλοι μου , θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικο να έχει τοσο μικρή ροη το πίσω μπεκ , το νερο δεν φτάνει ούτε στο μισό του τζαμιού με αποτέλεσμα να μην είναι αρκετό το νερό για να καθαρισει καλά το τζάμι. Βασικά δεν βγαίνει με πίεση όπως τα μπροστινα μπεκ , να πάω να το κοιτάξω ή ετσι ειναι σε όλους ?
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 14:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Κι εγώ είμαι δυσαρεστημένος με το πίσω μπεκ, γιατί δεν ψεκάζει όπως τα μπροστινά. Εν αντιθέση "κατουράει" σε ένα συγκεκριμένο σημείο, και μόνο όσο νερό παρασύρει ο υαλοκαθαριστήρας φτάνει στο άλλο άκρο του τζαμιού.
Και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας πάντως δεν είναι πολύ καλός. Δεν έχει αρκετή τάση (πίεση) για να καθαρίσει το τζάμι, πάντα σε κάποιο σημείο θα πασαλείψει τη λάσπη. Ακόμα κι αν είναι πεντακάθαρη η λεπίδα του... Μάλλον επειδή είναι μικρούλης...
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 23:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Εμένα στις ταχύτητες, όταν βρέχει, επειδή στροβιλίζεται ο αέρας πολύ πίσω από την ουρά, το πίσω τζάμι λερώνεται αρκετά, σχεδόν όσο το μπροστινό... Και τότε είναι λίγο κουραστικό που δεν καθαρίζει πολύ καλά...
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 11:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
στο 5πορτο δεν εχω τετοιο φαινόμενο
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 18:25 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
gr_diver έγραψε: Κι εγώ είμαι δυσαρεστημένος με το πίσω μπεκ, γιατί δεν ψεκάζει όπως τα μπροστινά. Εν αντιθέση "κατουράει" σε ένα συγκεκριμένο σημείο, και μόνο όσο νερό παρασύρει ο υαλοκαθαριστήρας φτάνει στο άλλο άκρο του τζαμιού.
Και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας πάντως δεν είναι πολύ καλός. Δεν έχει αρκετή τάση (πίεση) για να καθαρίσει το τζάμι, πάντα σε κάποιο σημείο θα πασαλείψει τη λάσπη. Ακόμα κι αν είναι πεντακάθαρη η λεπίδα του... Μάλλον επειδή είναι μικρούλης...
Παντως και στο 5πορτο, το νερο βγαινει στα αριστερα του μεσου του τζαμιου με μεγαλη ταχυτητα/πιεση, με αποτελεσμα, τα 3/4 να καταληγουν στον δρομο (καθως ο υαλοκαθαριστηρας δεν προλαβαινει να τα "χρησιμοποιησει") και το υπολοιπο 1/4 να διαμοιραζεται σε ολοκληρο το τζαμι.
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιαν 2008, 18:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
KarlBarks: Όσο πιο κατακόρυφη είναι πίσω επιφάνεια ενός οχήματος, τόσο μεγαλύτερη υποπίεση (vacuum) δημιουργείται πίσω τους κατά την κίνηση, ιδιαίτερα δε στις υψηλές ταχύτητες. Έτσι, τα σταγονίδια που πέρασαν σύριζα από τα πλαινά και το πάνω μέρος του οχήματος, παρασύρονται προς τα εμπρός όταν πλέον βρεθούν πίσω από το αυτοκίνητο. Το εξαιρετικά μικρό βάρος τους, που τους προσδίδει αντίστοιχα μικρή αδράνεια, τα κάνει να αλλάξουν φορά κίνησης ταχύτατα, και ένας μέρος τους επιταχύνεται ακόμα και σε ταχύτητες γρηγορότερες από αυτήν του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα: λερωμένο πίσω τζάμι.
Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ορατό στα τετραγωνισμένα αυτοκίνητα. Τα Hyundai Atos για παράδειγμα, που είναι πίσω σαν κουτιά. Αν τα παρατηρήσεις μετά από βροχή, το πίσω μέρος γίνεται χάλια, από πάνω μέχρι κάτω.
Στα 5πορτα C4, η κλίση του πίσω τζαμιού διεκολύνει τον αέρα που έρχεται κατά μήκος της οροφής να πληρώσει το κενό, κάνοντας πιο ομαλή την ροή στο πίσω μέρος. Γι' αυτό το τζάμι στα 5 πορτα δεν λερώνεται τόσο πολύ...
YpΝοs: Σκέψου εμάς τους "καημένους" με το μπεκάκι να προσπαθεί να στείλει το νερό σχεδόν κατακόρυφα προς τα πάνω, από μια αντλία που βρίσκεται 3,5 μέτρα πιο μπροστά!
Τελευταία επεξεργασία από gr_diver και Κυρ 06 Ιαν 2008, 23:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 19:10 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
gr_diver έγραψε: KarlBarks: Όσο πιο κατακόρυφη είναι πίσω επιφάνεια ενός οχήματος, τόσο μεγαλύτερη υποπίεση (vacuum) δημιουργείται πίσω τους κατά την κίνηση, ιδιαίτερα δε στις υψηλές ταχύτητες. Έτσι, τα σταγονίδια που πέρασαν σύριζα από τα πλαινά και το πάνω μέρος του οχήματος, παρασύρονται προς τα εμπρός όταν πλέον βρεθούν πίσω από το αυτοκίνητο. Το εξαιρετικά μικρό βάρος τους, που τους δίνει προσδίδει αντίστοιχα μικρή αδράνεια, τα κάνει να αλλάξουν φορά κίνησης ταχύτατα, και ένας μέρος τους επιταχύνεται ακόμα και σε ταχύτητες γρηγορότερες από αυτήν του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα: λερωμένο πίσω τζάμι. Το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ορατό στα τετραγωνισμένα αυτοκίνητα. Τα Hyundai Atos για παράδειγμα, που είναι πίσω σαν κουτιά. Αν τα παρατηρήσεις μετά από βροχή, το πίσω μέρος γίνεται χάλια, από πάνω μέχρι κάτω. Στα 5πορτα C4, η κλίση του πίσω τζαμιού διεκολύνει τον αέρα που έρχεται κατά μήκος της οροφής να πληρώσει το κενό, κάνοντας πιο ομαλή την ροή στο πίσω μέρος. Γι' αυτό το τζάμι στα 5 πορτα δεν λερώνεται τόσο πολύ... YpΝοs: Σκέψου εμάς τους "καημένους" με το μπεκάκι να προσπαθεί να στείλει το νερό σχεδόν κατακόρυφα προς τα πάνω, από μια αντλία που βρίσκεται 3,5 μέτρα πιο μπροστά!
Ευχαριστω για την επεξηγηση! Αρα στα 3θυρα η κατασταση ειναι ακομα χειροτερη απο οτι σε μενα (ερρ στα 5θυρα γενικως). Κριμα. Φανταζομαι οτι η "εργονομια" ή η καλυτερη -πρακτικα- σχεδιαση πιθανως του πισω τμηματος να εχει θυσιαστει για χαρη της ομορφιας.
Παντως αυτο που λες το εχω δει σε συνθηκες πραγματικης μπορας. Αθηνα - Θεσσαλονικη πριν απο λιγες εβδομαδες, μεχρι την Λαρισσα με πηγε γ@...ντας οσον αφορα την πολυ δυνατη βροχη, χαμηλη ορατοτητα (χρησιμοποιηση των φωτων ομιχλης ηταν πραγματικα αναγκαια για να σε βλεπουν) και πολυ νερο στο δρομο. Ενω μπροστα οι υαλοκαθαριστηρες αγκομαχουσαν (τα καταφεραν μια χαρα ομως) να καθαρισουν τα νερα του μπροστινου τζιπ πανω στο οποιο πατουσα στα 160χλμ/ω, το πισω τζαμι ηταν σχετικα αρκετα καθαρο!
Βεβαιως ο πισω μου πρεπει να ειχε αγανακτισει καθως παρατηρησα οτι η C4 πεταγε πολυ νερο προς τα πισω.
Τι να πεις τωρα.. απο την μια λες μπραβο στους Γαλλους για την ασφαλεια και τον σχεδιασμο (γιατι οχι..) απο την αλλη θες να τους χαστουκισεις για τις μικρες αυτες ατελειες που εχει το αμαξακι μας.
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|