Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 04 Ιουν 2020, 05:46 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με διχτι βενζινης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 09:31 
Άβαταρ μέλους
καταρχας το τουτου ειναι του 97.
οταν το γεμιζω ειναι ολα καλα αλλα οταν κατεβενει και εχω καταναλωσει μονο το 1/3 πεφτει ο διχτης στο 0 και αναβει λαμπακι.
Μεσα εχει βενζινη και διχνει αδειο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με διχτι βενζινης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
SR20DE έγραψε:
καταρχας το τουτου ειναι του 97.
οταν το γεμιζω ειναι ολα καλα αλλα οταν κατεβενει και εχω καταναλωσει μονο το 1/3 πεφτει ο διχτης στο 0 και αναβει λαμπακι.
Μεσα εχει βενζινη και διχνει αδειο.


Κλασσικό πρόβλημα στα ξάντια το φλοτέρ. Και το δικό μου το έχει και μου είχαν πει ότι δεν αξίζει να το φτιάξω.
Μηδένιζε το χιλιομετρητή και κάθε 400κμ γέμιζέ το.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 13:44 
Άβαταρ μέλους
Έπαθα μια μεγάλη ήττα με τον δείκτη του φλοτέρ.
Είχα πάει τον Νοέμβριο ταξίδι στις Σέρρες.
Έχω γεμίσει από Αθήνα, πήγαινα σχετικά νορμάλ (μέχρι 160 και συνήθως 130-140) φτάνω Σέρρες και το ντεπόζιτο έδειχνε σχεδόν μισό ρεζερβουάρ.
Σκέφτομαι ΟΚ θα το σβήσω που θα το σβήσω αύριο θα δείξει κανονικά την στάθμη.
Πράγματι την άλλη έδειξε λίγο πιο κάτω άλλα πάνω από το 1/4. Ησυχάζω ότι δεν έκαψα πολύ βενζίνη.
Μην τα πολυλογό έκανα κάποιες διαδρομές εκεί και ο χιλιομετρητής δείχνει 840 χλμ από το γέμισμα και έχω μείνει βλάκας αφού λαμπάκι δεν είχε ανάψει και ταυτόχρονα δεν πλησίαζε ούτε καθ' υποψια για να ανάψει.
Ξαφνικά και ενώ κινούμε νοιώθω ότι το γκάζι δεν έχει την απόκριση που πρέπει και αμέσως πάει το μυαλό μου στην βενζίνη κοιτάω γύρω μου και βλέπω ένα βενζινάδικο 500-600 παρακάτω βάζω 3η κάνω δεξιά και αφήνω το γκάζι για μέγιστη οικονομία. Μπαίνω στο βενζινάδικο και λέω γέμισε το.

Ε! πήρε 68 λίτρα (κάλά όλα τα βενζινάδικα κλέβουν το εργοστάσιο λέει 65 λίτρα ρεζερβουάρ και μου έχουν βάλει μέχρι και 75 λίτρα βενζίνη σε γέμισμα). Από τότε ό δείκτης λειτουργεί μια χάρα και πάλι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Κ εγώ έχω ένα Xantia II και έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Απλά δείχνει ότι νά'ναι. Έχω κάνει όμως μία ερώτηση σε κάποιον που έιχε ένα Opel Vectra και μου είπε ότι και εκείνο κάνει κάπου κάπου τις βλακείες του. Δική μου άποψη είναι πως όλλα τα καινούργια λίγο ή πολύ λόγο το ότι το φλοτέρ και ο δείκτεις δουλεύουν με 100% ηλεκτρονικό τρόπο έχουν τα ίδια αποτελέσματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιαν 2008, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το κανει και η γιαγια κατι παρομοιο...
Μεχρι το 1/4 πεφτει πολυ γρηγορα, και μετα το 1/4 κρατα μια αιωνιοτητα... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Εδώ η σούπερ λύση.
Το είδα που το έκανε ένας σήμερα στο συνεργείο που πήγα για σέρβις το C5.

1. Ανοίγετε το πίσω κάθισμα
2. Βγάζετε ελαφρά την μοκέτα
3. Ανοίγετε ένα στρογγυλό πλαστικό
4. Από κάτω έχει τις επαφές του φλοτέρ. Με κλειστό το διακόπτη, τραβήξτε τα φισάκια και καθαρίστε τα / φυσήξτε τα. Ξανατοποθετήστε τα και ανοίχτε το διακόπτη. Αν δεν έχει γίνει τίποτα, με τον κώλο ενός κατσαβιδιού, χτυπάτε το ελαφρά να δείτε αν θα ξεκουνηθεί το φλοτέρ.

Αύριο θα το δοκιμάσω και στη δικιά μου!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

πρόβλημα εκκίνησης στην ανηφόρα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PanosPap64
Απαντήσεις: 30
Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Πρόβλημα στη αναγραφόμενη στιγμιαία κατανάλωση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Μ. Κωνσταντίνος
Απαντήσεις: 10
C3 1.1 2012 πρόβλημα στην εκκίνηση κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 27
αντλια βενζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: gmenelau
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια