Σχετικα με την ειρωνια που μου καταλογιστηκε απο καποιους,ας μας εξηγησουν εκεινοι την λογικη κατα την οποια μονο με φιλτρο-εξατμιση το μοτερ κοντευει να φτασει το ++50% της αρχικης του ιπποδυναμης...
Εναλλακτικα,αν δεν μπορουν να επεξηγησουν βαση τεχνικης ορολογιας,ας περιμενουν να ακουσουν και τιποτα και μετα ας σχολιασουν...
Οπως μπορειτε να δειτε και απο αλλο topic,το C2 R2 Max αποδιδει 195 αλογα...
Μονοπεταλουδο μεν,με ενα σκασμο πραγματα δε,και μαλιστα με ενα χταποδι το οποιο σε απλο C2 δεν μπαινει λογο χωρου...
Για το Challenge οπως αποδειχτηκε,χταποδι δεν βγαινει καθολου και το μονο που αλλαζει ειναι ενα dummy cat στην θεση του εργοστασιακου και απλως αλλαζει ολη η εξατμιση απο εκει και πισω.
Θυμιζω οτι το Challenge αποδιδει περι τα 155 αλογα με αν μη τι αλλο,αισθητα αγριους εκκεντροφορους οι οποιοι μονο καρτα καυσαεριων δεν βγαζουν(συνεργασια με το μαμα προγραμμα,ουτε καν να το σκεφτεστε...).
Οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση αντιμετωπιζουμε μια μετατροπη η οποια αυξανει μονο απο πληρωση και εκκενωση θαλαμων.
Συμφωνα με τα νουμερα,η αποδοση ανεβαινει κατα 20%...
Δεν λεω,εγω σεβομαι απολυτα οτι μπορει να εχει βρεθει το εν λογο super duper τεχνολογικο ευρημα που να ανεβαζει τοσο πολυ την παροχη
αερα στην εισαγωγη.
Μεχρι στιγμης εστω οτι το δεχομαστε αυτο...
Περναμε στην εξαγωγη...
Μια απο τα ιδια,βρηκαμε "την κοτα που κανει τα χρυσα αυγα" και βγαζουμε δυναμη...
Και βεβαιως και το "συμπληρωμα"...
Εστω οτι απο εξατμιση ειμαστε jet και η παροχη του αερα εχει μεγαλωσει τοσο πολυ ωστε η πληρωση γινεται υπο ρυθμους "τουρμπινας να πρεσσαρει".
Το καυσιμο ποιος/πως το συμπληρωνει ρε παιδια;
Και για να το "τραβηξω" ακομα περισσοτερο,η πιεση στην εισαγωγη απο το 0,εστω 0,1 bar που μπορει να ειναι με ενα ελευθερο φιλτρο στο μαμα κουτι,εστω με την σκουπα να γινει 0,2(απιθανο απλα για να γινεται συζητηση).
Για να βγαλουμε 20% επιπλεον αλογα μιλαμε οτι στην εισαγωγη πρεπει να εχουμε τουλαχιστον 0,3-0,4 bar
σε ολο το φασμα.
Για να γινει κατι τετοιο πανω σε δυναμομετρο ωστε να δειξει τα αλογα που λεμε,απλα ξεχαστε το...
Κανενα δυναμομετρο δεν "πιανει" καν ταχυτητες αερα πανω απο 60-70 χιλιομετρα.
Οποτε οχι 0,2 bar δεν προκειται να εχουμε αλλα ουτε καν 0,1.
Αφηνουμε το δυναμομετρο και περναμε στον δρομο...
Για να "πιασουμε" πιεσεις της ταξης των 0,3 bar,το αυτοκινητο μας πρεπει να κινειται πολυ πανω απο 150 χιλιομετρα και μαλιστα να εχουμε μια σκουπα με διαστασεις
και δομη αυτοκινητου DTM ή αναλογης κατασκευης.
Κοινως η σκουπα θα πρεπει να εχει μετωπικη επιφανεια σχεδον 1 μετρο,καθετο-στην ροη του αερα-φιλτρο και να κανει ενα "βεντουρι" συνολικου μεγεθους πανω απο μισο τετραγωνικο μετρο...
Υποψιν οτι μιλαμε για C2,κοινως ολα αυτα πρεπει να χωρεσουν κατω απο το καπο του,ε...
Σχετικα με το μοτερ του C2 τωρα,δεν προκειται να το αναλυσω...Λιγο-πολυ ολοι ξερουμε τις διαφορες του με αυτα του 106/Saxo(αυλοι κεφαλης,βαλβιδες εισαγωγης,πιστονια-μπιελες).
Το γνωστο "φρενο αλογων" ειναι τα ηλεκτρικα-εγκεφαλικα.
Και αν ειναι να το φτασουμε αλλου το πραγμα,σε αγωνιστικη μορφη,το μοτερ του 206 με aftermarket πραγματα εχει φτασει καπου στα 200 αλογα.
Φημες λενε για παραπανω αν και αυτο δεν φαινεται στον δρομο...
Με live παραδειγματα,απο τα πιο δυνατα μοτερ TU5JP4 που κυκλοφορουν στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι του Περακη(Κρητη) και του Κωνσταντινου(Θεσσαλονικη).
Οι ιδιοκτητες λενε για 210 αλογα,πολυ "φιλοδοξη" εκτιμηση μαλλον καθως του Παραδειση με τα 215-220 κυριολεκτικα πεταει μπροστα στα δικα τους.
Εγω βεβαια θελω να ειμαι καλοπιστος,οποτε λεω οτι εβγαλαν 200.
Και πως βγηκαν ομως αυτα τα 200;
Εκτος απο μπιελες,πιστονια,εκκεντροφορους τερατα,αγραφους εγκεφαλους,μπεκ,κλπ,κλπ,τα συγκεκριμενα μοτερ φορανε και μια πολυ εξελιγμενη εισαγωγη αλλα και εξαγωγη.
Η εισαγωγη ειναι η γνωστη αλουμινενια των 206 XS που ειναι διπλασια σε λιτρα απο αυτην των C2 και μαλιστα εχει και το γνωστο χταποδι της Devil με το περιεργο κουρμπαρισμα και τις διατομες-τερατα..."Κερασακι" στην τουρτα η πεταλουδα-τερας...
Υποψιν οτι τα παραπανω πραγματα στο σετακι που εδινε η
PS απεδιδε περι τα 165-170 αλογα...
Τωρα πως καποιος μπορει να βγαλει μονο με φιλτρο-εξατμιση μονο 150 αλογα,το αφηνω στην κριση σας...