Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Spyrious
|
Θέμα δημοσίευσης: Αναρτηση Saxo 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 18:53 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Ιωάννινα
|
Καλησπερα.
Όπου να ναι φθάνει η ώρα για αλλαγή αμορτισερ στο Saxo 1.1 του 99 (5πορτο).
Επειδή κάθεται κάπως ψηλά και ατσούμπαλα απο την μάνα του θα ήθελα να ρωτησω αν ταιριάζουν τα αμορτισερ και ελατήρια του 1,6vts,ώστε να κάτσει πιο χαμηλα.
_________________ Xantia 2.1td12 VSX | Xenon Kit | Osram Nightbreaker | RaidHP Tuning Chip | Hydractive 2 Chip | Led Bulbs | Clear side Repeaters | K&N Replacement Filter | Tinted Windows | I/RAYS Voltage Stabilizer | De-Cat | EGR removed
|
|
|
|
|
Spyrious
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 14:32 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Ιωάννινα
|
Εννοείται ότι δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά.Αμορτισερ μαμήσια όμως με ελατήρια κοντύτερα δεν θα τερματίζουν σε καμμια λακούβα πιο εύκολα;
Η καλύτερη λύση μάλλον είναι ελατηριο 3 ποντο vogland και αμορτισερ sachs που είπε ο SoCrazy.Απο τιμή ξέρετε πόσο θα πάει;
Βρήκα ένα κιτ της vogtland απο γερμανία ελατήρια - αμορτισερ χαμηλώματος 35 με 60mm, στα 260ευρώ.
_________________ Xantia 2.1td12 VSX | Xenon Kit | Osram Nightbreaker | RaidHP Tuning Chip | Hydractive 2 Chip | Led Bulbs | Clear side Repeaters | K&N Replacement Filter | Tinted Windows | I/RAYS Voltage Stabilizer | De-Cat | EGR removed
|
|
|
|
|
Spyrious
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 17:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Ιωάννινα
|
Κατάστημα είναι,μεγάλη αλυσίδα.Είχα πάρει το τσιπακι και το φίλτρο για το xantia απο εκεί.
http://www.duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1112441
_________________ Xantia 2.1td12 VSX | Xenon Kit | Osram Nightbreaker | RaidHP Tuning Chip | Hydractive 2 Chip | Led Bulbs | Clear side Repeaters | K&N Replacement Filter | Tinted Windows | I/RAYS Voltage Stabilizer | De-Cat | EGR removed
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 09:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Bilstein Group N και ελατηρια 3ποντα HR και το κορδισμα στον πισω αξονα. Γενικοτερα οπως θα ειδες λιγο πολυ στανταρ ειναι οι λυσεις.
|
|
|
|
|
blaze ocean
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση Saxo 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 12:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 02 Σεπ 2008, 18:01 Δημοσιεύσεις: 54 Τοποθεσία: αθηνα
|
epanaferw to thema gia na min anoigw kainourgio,episis sorry gia ta greeklish alla einai texniko to provlima! exo ena saxo 1.1 toy 2000(mk2) me 93.000xlm kai yparxei stin oikogeneia apo kainourgio. epeidh xtipaei arketa kana xrono tora,thelo na allakso amortiser(den exei allaksei pote) kai na do ti mporo na kanw me a)ta empros psalidia kai b) tin kremariera.tha ithela idees gia amortiser,i odigisi einai apli kathimerini kai sinithos dikavalos. o mixanikos moy eipe pos ta sinemplok einai kommena (ta eida) kai pos ta psalidia theloun allagi.60-65 to ena an thimamai kala.ti proteinete eseis? moy eipe episis pos to sovaro gkap gkoup einai apo tin kremariera kai poli ligotero apo amortiser kai psalidia.metaxeirismeni de thelo,opote skeftomai anakataskevi.ti gnorizetai?
_________________ βουταει αριστερα σε κλειστη 2 δεξια μεινε στο κεντρο φρενα 3 αριστερη μεσα απο πυλη αλμα 3 δεξια κεντρο και φρενα για 4 αριστερη
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση Saxo 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 16:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να καταλάβει εύκολα το νόημα αυτών που θες να πεις λόγο greekleech τα οποία και απαγορεύονται από τον κανονισμό τον οποίο δυστυχώς ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει τον κόπο να ρίξει μια ματιά έστω και επιγραμματικά να δει το λέει βρε αδελφέ πριν αρχίσει να ποστάρει σε κάποια κοινότητα σε κάποιο club κλπ.
From inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση Saxo 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 18:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Καλό είναι καταρχάς να βρεις τρόπο να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Είδα και τα άλλα post σου, κατανοώ το θέμα αλλά υπάρχουν και οι ρημαδοκανόνες...
Στο θέμα μας: όσο καλό και να είναι, από καινούριο στην οικογένεια κλπ, το θέμα κρεμαγιέρα στα saxo δυστυχώς δεν είναι παλιό. Με όλα όσα έχω διαβάσει (ανάρτηση, κρεμαγιέρα, θερμοκρασίες κλπ), οι επισκευές/αλλαγές τους υπερβαίνουν τη συνολική αξία του αυτοκινήτου. Ειλικρινά, δε ξέρω κατά πόσο αξίζει να το παλεύεις και να το συμμαζέψεις.
Αν ναι, τότε προχωράς στις αλλαγές καθ'υπόδειξη ενός μηχανικού που εμπιστεύεσαι.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
BTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση Saxo 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 01:04 |
|
Εγγραφή: Τρί 09 Απρ 2013, 05:43 Δημοσιεύσεις: 7
|
Lohias^ έγραψε: Παιδιά, επαναφέρω λίγο το θέμα. Φιλαράκι θέλει να αλλάξει αναρτήσεις σε αυτο το αμάξι. Δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο. Απλά μια καλή αναρτηση, όχι σπορ. Τι προτείνετε λοιπόν; Όλα λίγο πολύ τα αμορτισέρ αντικατάστασης του εμπορίου (Sachs, Monroe, KYB, κλπ), έχουν παρόμοια συμπεριφορά. Προσφέρουν 1 κλικ καλύτερη απόσβεση από τα εργοστασιακά και είναι σχετικά οικονομικά. Να προσέξει να μην βάλει αμορτισέρ λαδιού, αλλά αερίου-λαδιού. Το αέριο υπό πίεση βοηθάει το λάδι να μην κάνει φυσαλίδες στο σκληρό δούλεμα και να διατηρεί την συμπεριφορά του αμορτισέρ πιο σταθερή. Σε λύσεις τύπου Bilstein group N δεν αξίζει να πας για τη χρήση που το έχει ο φίλος το αυτοκίνητο, θα του πέσουν αρκετά σφικτά χωρίς λόγο. Εκεί που πραγματικά είδα διαφορά σε 106 1.1, είναι όταν έβαλα αμορτισέρ, ελατήρια και ράβδους στρέψης 19mm από Rallye. Το αυτοκίνητο ψήλωσε 1 πόντο, αλλά συνολικά ήταν καλύτερο (υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης) και παρέμεινε άνετο.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|