Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 26 Ιαν 2022, 23:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 10:30
Δημοσιεύσεις: 7
Χαιρετώ όλους τους φίλους του forum!
1ο post!

Στα 80.200χλμ οδηγώντας σε επαρχιακό δρόμο της Αττικής, ακούω ξαφνικά μια προειδοποιητική ηχητική ένδειξη και στη συνέχεια ανάβει μόνιμα η ένδειξη service στο καντράν όπως και το σύμβολο του κινητήρα. Επίσης εμφανίστηκε η ένδειξη Risk of particle filter clogging.


Διαβάζω το manual επικοινωνώ με εξιδεικευμένο συνεργείο (το μυαλό μου πήγε στο dpf/fap φίλτρο). Πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο, μπήκε στη φύσα.
Αποτέλεσμα διάγνωσης : Βλάβη βοηθητικής αντλίας ψεκασμού πρόσθετου.
Ενημέρωση για το eolys, έχει υπόλοιπο 600ml. Θα χρειαστεί περίπου στις 140.000 'γέμισμα'.

Ανταλλακτικό 185€ + 40 εργασία και το C3 ξανά στους δρόμους.

Σημειώσεις :
Δεν κινούμε πολύ στην πόλη (από τα συνολικά χιλιόμετρα ένα 20-30% έχει γίνει στην Αθήνα).
Καύσιμο βάζω (τα τελευταία 60.000 χλμ) μόνο diesel Vpower από πρατήριο του δικτύου Shell.
Για το πρόσθετο δεν γνώριζα ότι υπήρχε καν (πλέον βάζω πρόσθετο καθαρισμού του dpf/fap, προληπτικά).

Όταν αγοράστηκε το όχημα, δεν γνώριζα για τις ενέργειες που μπορεί και πρέπει να ακολουθεί κάποιος κάτοχος Citroen diesel. Μέσα από το forum έμαθα ορισμένα πράγματα και πλέον τα εφαρμόζω ώστε να μην έχω, κατα το δυνατόν, άσχημες εκπλήξεις!

Λάδια του βάζω Mobil 5W-30 αντί για Total quartz ineo ecs και τα αλλάζω κάθε 10.000χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 11:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5366
Καλημέρα. Το στόμιο ήταν αγορασμενο καινούριο;; Μου φαίνεται ότι νωρίς παρέδωσε η αντλία ... Επίσης μου κάνει εντύπωση το filter clogging που αναφέρεται νομίζω στο φίλτρο πετρελαίου. Κάθε πότε το αλλάζεις αλήθεια;;

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2385
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Σταύρο,το συγκεκριμένο μήνυμα αφορά το dpf και όχι το φίλτρο πετρελαίου. Απλά δεν ψεκάζει eolys και αρχίζει και μπουκώνει. Όντως νωρίς έβγαλε τέτοιο πρόβλημα.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5366
kostask έγραψε:
Σταύρο,το συγκεκριμένο μήνυμα αφορά το dpf και όχι το φίλτρο πετρελαίου. Απλά δεν ψεκάζει eolys και αρχίζει και μπουκώνει. Όντως νωρίς έβγαλε τέτοιο πρόβλημα.
Κώστα έχεις δίκιο δεν είδα το particle. Αλλά η ένδειξη "risk ... Of clogging" παραπέμπει στις συνέπειες. Δεν έχει αρχίσει να μπουκωνει, αλλά υπάρχει κίνδυνος (risk) προφανώς αν δεν επισκευαστεί η αντλία. Πάντως είναι νωρίς για αντλία. Ξέρω ότι παραδίδουν μετά τις 250.000χλμ... Περίεργο. Αν το αμάξι δεν είναι αγορασμενο από καινούριο, μάλλον δεν αναγράφει σωστά χιλιόμετρα.

Νομίζω αξίζει να σημειώσουμε ότι το eolys είναι ένας καταλύτης καύσης καυσίμου ο οποίος στην ουσία επιταχύνει την διαδικασία αναγέννησης των κινητήρων. Ψεκάζεται στο ρεζερβουάρ με κάθε συμπλήρωση καυσίμου από 6-8lt και πάνω. Επομένως η ποσότητα που ψεκάζεται είναι στάνταρ, δεν έχει να κάνει με το πού κάνεις χλμ, αλλά με το πόσο καύσιμο καταναλώνει το αμάξι.
Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2020, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 10:30
Δημοσιεύσεις: 7
Lohias^ έγραψε:
Καλημέρα. Το στόμιο ήταν αγορασμενο καινούριο;; Μου φαίνεται ότι νωρίς παρέδωσε η αντλία ... Επίσης μου κάνει εντύπωση το filter clogging που αναφέρεται νομίζω στο φίλτρο πετρελαίου. Κάθε πότε το αλλάζεις αλήθεια;;

Sent from my LG V40 using Tapatalk



Καινούργιο αγοράστηκε.
Το φίλτρο πετρελαίου αντικατάσταση σε κάθε 2η αλλαγή λαδιών. Δηλαδή ανα 20.000χλμ.

Βέβαια η βλάβη αφορούσε την αντλία στο ντεπόζιτο για το πρόσθετο eolys.
Επίσης αναφέρω ότι για τα χιλιόμετρά του υπάρχει η προβλεπόμενη ποσότητα eolys που ... θα παραδώσει πνεύμα περιπου στα 140.000χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Οκτ 2021, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
Ίδιο ακριβώς μοντέλο κι εγώ. Σήμερα η αντλία παρέδωσε πνευμα. 180.000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2021, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 10:30
Δημοσιεύσεις: 7
as002 έγραψε:
Ίδιο ακριβώς μοντέλο κι εγώ. Σήμερα η αντλία παρέδωσε πνευμα. 180.000


αν επιτρέπεται, για ακαδημαϊκούς λόγους..., πόσο περίπου σου πήγε η επισκευή;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ 2021, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
NEAttica έγραψε:
as002 έγραψε:
Ίδιο ακριβώς μοντέλο κι εγώ. Σήμερα η αντλία παρέδωσε πνευμα. 180.000


αν επιτρέπεται, για ακαδημαϊκούς λόγους..., πόσο περίπου σου πήγε η επισκευή;


Επειδή Θεσσαλονίκη σε 2-3 που ρώτησα μου είπαν 223 + 20 μέρες παράδοση την αγόρασα την αντλία από citroen 245. Επιπλέον έδωσα τριάντα ευρώ περαστικά.

Το πρόβλημα είναι ότι στην εκκίνηση μόνο ανάβει το service στο ταμπλό και επιπλέον το filter clogging και particle filter level low για ένα λεπτό. Μετά σβήνουν και μένει μόνο το λαμπάκι του service.

Τώρα είμαι citroen γιαννίρη, μήπως μπορεί να σβήσει το λαμπάκι service. Βέβαια μου είπε θα μετρήσει και το επίπεδο φθοράς του DPF οπότε έχουμε συνέχεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ 2021, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
Δεν ξέρω αν το πηγαίνετε σε επίσημη αντιπροσωπεία (εγώ όχι τα τελευταία 8 χρόνια) πάντως μου είπανε στην Citroen ότι μετά τις 120.000 πρέπει να μετράς υπόλοιπο eolys και ποσοστό φθοράς dpf.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 1.4 eHDi model 2012 - Πρόβλημα Αντλίας ψεκασμού πρόσθετου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ 2021, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
Λοιπόν τα νεότερα ........

Η αντιπροσωπεία μηδένισε τις βλάβες αλλά μου είπε ότι το DPF είναι μπουκωμένο 100%. 750 euro για να το αλλάξει. αν έχει θέμα και ο καταλύτης +1300.

Μετά μίλησα με έναν τύπο που κάνει επισκευή DPF και μου είπε καθαρό φίλτρο με εγγύηση έχει περίπου τέσσερα κατοστάρικα και αν έχει πάθει ζημιά του καταλύτης αλλά 170 ευρώ μαξ επισκευή.

Επίσης μου είπε ότι πρακτικά το eolys και η αντλία δουλεύουν ΜΟΝΟ όταν βουλώσει το φίλτρο. Οπότε στο πρώτο μήνυμα filter clogging, πρέπει να σταματήσεις και να το πας επιτόπου για καθάρισμα. Φυσικά αφού η αντιπροσωπεία δεν ενημερώνει, ούτε κανένας άλλος, από ότι κατάλαβα δεν το κάνει κανείς. Το μαθαίνουμε δηλ. από την ανάποδη σειρά. Eolys - αντλία - dpf.



Πρακτικά μου είπε αν στο πρώτο μήνυμα filter clogging το πας για καθάρισμα Θα σου κοστίσει κάνα δυο κατοστάρικα και δεν θα χρησιμοποιήσεις καθόλου ΕΟΛΥΣ ούτε θα ζορίσεις στην αντλία.

Το καθάρισμα έχει ένα χρόνο εγγύηση απεριόριστα χιλιόμετρα.

Επειδή δεν ξέρω ποια ειναι η αλήθεια, αν το έχει κάνει κανένας άλλος θέλω να ακούσω καμία γνώμη.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ - 1.1 '97
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
C2 vts by Loeb Πρόβλημα με την τελική ταχύτητα.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: kozark875491
Απαντήσεις: 39
Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Πρόβλημα με το http://service.citroen.com/
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 1
Επαναλαμβανόμενο πρόβλημα αντλίας urea σε C4 Cactus diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stemi
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ