Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 18 Μάιος 2021, 10:13 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2011, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1241
Χαίρετε κοπελιές και παλικάρια, μιας και έφτασε ο καιρός και επιτρέψανε τα Diesel euro5-6 σε Αθήνα και Θεσσαλλλλονίκη, μου δημιουργήθηκε η απορία γιατί έχουν συμπληρωματική θέρμανση στην καμπίνα επιβατών. Είναι τόσο αργόστροφα που σε μια απόσταση Αθήνα-Θεσ/νικη ζεσταίνει το paraflu λίγο έξω από τη Λάρισα???
:shift :shift :shift :shift :shift


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω agiorgitis στις Πέμ 22 Δεκ 2011, 15:49.
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω MAKRY...MALLIS στις Πέμ 22 Δεκ 2011, 15:50.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2011, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παρακαλώ πολύ όχι offtopic. Αν έχει κάποιος να πεί κάτι σοβαρό και να δώσει λύση, ας το πεί. Αλλιώς υπάρχει και η περιοχή Offtopic οπου μπορείτε να λέτε ότι θέλετε χωρίς περιορισμούς... :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Δεκ 2011, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως στα Xantia που ηταν για προδιαγραφες για βορειες χωρες με πολυ κρυο, ναι ειχε συμπληρωματικη θερμανση (ανεξαρτητως κινητηρα) σαν μεγαλη αντισταση που θερμαινονταν με ηλεκτιρκο ρευμα για να εχεις θερμανση μεχρι να ζεσταθει το νερο ωυξης του μοτερ. ΜΕτα σταματουσε να δουλευει.
Αυτο που λες Δημητρη δεν το ξερω για τα Diesel...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Δεκ 2011, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ήθελα να απαντήσω πιο πριν, αλλά μετά τα έκτροπα ξεχάστηκα...

Συνήθως χρησιμοποιείται και για προθέρμανση νερού και καμπίνας, όπως έχουν στο C5, C6 (προαιρετικά), και σε αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιείται ένας μίνι-καυστήρας στο χώρο της μηχανής. Ε και οι καυστήρες δουλεύουν με πετρέλαιο, όχι με βενζίνη... Στους κινητήρες βενζίνης βάζουν ηλεκτρικούς θερμαντήρες.

Δεν έχει δηλαδή σχέση η θερμοκρασία του κινητήρα με την ύπαρξη ή όχι επιπρόσθετης θέρμανσης... Απορώ μάλιστα αν τέτοιο σύστημα έχει πάνω απο το 1% όλων των αυτοκινήτων ντίζελ που κυκλοφορούν στην ελλάδα.

Και κανονικά τα πράγματα είναι ανάποδα. Παντού στο εξωτερικό οι πιο προηγμένοι κινητήρες είναι οι diesel, ενώ οι κινητήρες βενζίνης (που παρεπιπτόντως υπολοίπονται σε ταχύτητα τεχνολογικής ανάπτυξης, σε σχέση με του πετρελαίου) βγαίνουν περισσότερο για τριτοκοσμικές χώρες, όπως καλή ώρα το Ελλάντα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Δεκ 2011, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 428
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
χμ... στη C5 που έβγαλα το φίλτρο καμπίνας έγραφε BEHR. Με λίγο ψάξιμο ανακάλυψα πως η Behr-Hella group
μεταξύ άλλων σχεδιάζει και συστήματα κλιματισμού καμπίνας, γι' αυτό ίσως και το φίλτρο καμπίνας της Behr.
Στο site τους λοιπόν έγραφε για αυτή τη "βοηθητική" θέρμανση μέχρι να ζεσταθεί το νερό του κινητήρα,
ασχέτως απο βενζίνη η πετρέλαιο.

(http://www.behrgroup.com/Internet/behrc ... enu1,3,1,2 )
Στο σημείο που γράφει για "PTC auxiliary heater"

Στο C5 2.0 Hdi τις κρύες μέρες, για να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στις 6 μπάρες
(με ήρεμο οδήγημα έξω απ' την πόλη) μπορεί να περάσουν και 10 - 15 λεπτά.
Μέσα στην πόλη πάλι αργεί αλλά κάνει λίγο λιγότερο, 7 - 8 λεπτά.
Και το κανονικό του είναι στις 7 μπάρες.
Το νερό ζεστένεται λίγο πιο αργά αλλά τελικά φτάνει κι αυτό τις ίδιες μπάρες.
Aν το ταξίδι σπίτι-δουλειά είναι 15 λεπτά στην εθνική, φτάνεις στη δουλειά
με 6 μπάρες, δε προλαβαίνεις να δεις την 7η.
Δε νομίζω όμως πως πρόκειται για θερμαντικό σώμα πετρελαίου,
όπως έχουν φορτηγά ή λεωφορεία, αλλά για ηλεκτρικό στοιχείο.
Μια ματιά στο site θα βοηθήσει.
Στο δε εγχειρίδιο χρήσης που είχα βρει για την τελευταία C5 για αγγλία γράφει για ένα συστηματάκι
που μπορείς να προγραμματίσεις να σου προθερμαίνει το νερό του μοτέρ
Συγκεκριμένα γράφει:

Εικόνα

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατί τα Diesel έχουν συμπληρωματική θέρμανση????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Δεκ 2011, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Της ιδιας μαρκας ειναι το συστημα του κλιματισμου-θερμανσης (το μπλοκ που λενε) και το ψυγειο της θερμανσης με τους πλαστικους σωληνες του αν εχει. Εδω και χρονια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μίζα αδράνεια στο γύρισμα του διακόπτη Citroen C5 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Nikos4563
Απαντήσεις: 35
Αγορά c4 diesel.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: tsagod
Απαντήσεις: 11
C3 diesel 2004 Πώς βλέπω πόσα άλογα είναι 75 η 90
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Akis84p
Απαντήσεις: 1
Γιατί σταματάει το cruise control και ABS/EPS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: citrobacter
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ