Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 03 Αύγ 2021, 05:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 6ρι κιβώτιο ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Και η ερωτιση ειναι. Μπορει να μονταριστει στο μοτερ του saxo VTS?
Τι πλεονεκτήματα θα εχει?
Ποιες οι πιθανες λυσεις?
Απο το 207 μπαινει ή ειναι τελειως αλλο μοτερ?
Απο 306 GT?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
το 207 φοραει 5αρι σασμαν απο 3λιτρο ντιζελ!
κ ναι ειναι για τα μπαζα!:bambam
για τα αλλα δεν ξερω! :tong:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 6ρι κιβώτιο ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
crazywolf έγραψε:
Και η ερωτιση ειναι. Μπορει να μονταριστει στο μοτερ του saxo VTS?
Τι πλεονεκτήματα θα εχει?
Ποιες οι πιθανες λυσεις?
Απο το 207 μπαινει ή ειναι τελειως αλλο μοτερ?
Απο 306 GT?

Δεν νομίζω να γίνεται γιατί το 207 φοράει μοτέρ Prince ενώ το Saxo TU και δεν θα ταιριάζουν στο κούμπωμα λόγω διαφορετικής μηχανης (Οπως στα πρωτα ΒΧ με τα επόμενα που δεν ταίριαζε το σασμάν :tong: ).Τώρα για το σαμάν του 306 GT πάλι δεν νομίζω να γίνεται γιατί το Saxo (και γενικώς οι TU μηχανές) δέχεται σασμάν τύπου MA ενώ το 306 GT έχει σασμάν τύπου BE που είναι για τις μηχανές XU και EW. :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από GeZ και Τρί 22 Ιαν 2008, 00:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Υπαρχει 6αρι σασμαν για TU?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Δεν νομίζω, ισως σε κανα αγωνιστικό :s
Μιας και το φερε η κουβέντα η citroen sport ξεστοκάρει οτι έχει σχέση με saxo...
http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/SPORT/ ... ts/OFFRES/

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από GeZ και Τρί 22 Ιαν 2008, 00:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αλεκο το 6αρι του 306 δεν μπαινει στον TU του Saxo...Αφου το 306 φοραει τον XU...Τωρα που το σκεφτομαι ομως μπαινει στο δικο μου.. :evil: ...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Για σένα φροντίζω... :fsss
Μπαίνει και στου GTI. :evil:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Πες μου οτι κονομησες κανα 6αρι σαζμαν να μου ερθει ταμπλας!Πες το ναι εσυ και θα κανονισω εγω να τελειωσεις την σχολη αυριο....
:tong:

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 01:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ναι... (παω αύριο φρατζη να στο βρω... :tong: )

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 09:17 
Άβαταρ μέλους
Μπαινει κανονικα αρκει να βρεθει η αναλογη χελωνα. ;)

Χρησιμοποιουνται τα κουτια απο τα διλιτρα(μεγαλη χελωνα) με την διαφορα οτι η πλακα που βιδωνει στον κορμο,εχει τρυοες για κορμο TU και οχι για XU/EW.

Απλα επειδη το 6αρι βγηκε μονο με κουτια που κουμπωνουν το σασμαν σε XU,θελει να αγοραστει η πλακα-ανταπτορας καινουργια απο την Peugeot/Citroen.

Μην ξεχναμε αλλωστε οτι το ιδιο 6αρι ειναι ομολογκαρισμενο και για τα 106. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
pughell
Υπαρχει τετοια μετατροπη? Δουλεψε? hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:00 
Άβαταρ μέλους
Πως δεν υπαρχει ρε,τοσα χρονια στους αγωνες τα 106 με τι 6αρια σασμαν νομιζεις οτι τρεχουν;
Μην σε μπερδευει το γεγονος οτι καποια ειναι καρφωτα ή σειριακα,η χελωνα ειναι ιδια σαν αυτην που σου λεω και απο εκει και περα με τα γραναζια επιλεγεις τι κανεις...
Δεν ειναι καμια επιστημη.Σιγουρα οχι ευκολο αλλα οχι και ακατορθωτο.

Απλα οπως σου ειπα,πρεπει να παρεις ενα 6αρι σε καλη κατασταση(περιπου 800-900Ε),τον ανταπτορα για να μπει στο 16αρι μοτερ(δεν ξερω τιμη),την βαση του σασμαν κατω απο την μπαταρια(υπαρχει απο την PS σε "λογικη" τιμη) και το εσωτερικο τμημα των ημιαξονιων για να τα "παντρεψεις" με το εξωτερικο τμημα των ημιαξονιων του 106/Saxo.
Α,φροντισε το σασμαν αν εχει πανω και μιζα γιατι δεν μπαινει αυτη του 1600.

Λιγη δουλεια με τον επιλογεα καθως η οπισθεν θα γινει με ντιζα,και εισαι ετοιμος. :thumbup


Διεκρινιζω οτι δεν ειναι μετατροπη με την εννοια της πατεντας,ειναι εργοστασιακα ανταλλακτικα που τα πουλαει και η ιδια η PS.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
οταν λες οπισθεν με ντιζα? Ξεχωριστα?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:23 
Άβαταρ μέλους
Το 306 εχει στον λεβιε του συστημα οπισθεν σαν τα Renault/Opel,με ασφαλεια δηλαδη την οποια πρεπει να σηκωσεις προς τα επανω για να την παρει.
Αυτη η ασφαλεια στην ουσια ειναι μια ντιζα ωστε να μπορεσεις μετα να κατευθυνεις τον λεβιε στην αναλογη θεση.
Κοινως ή απλως αφηνεις μια ντιζα για να την τραβας ή εναλλακτικα βαζεις λεβιε απο 306 ή,αν εχεις τα χρηματα,παιρνεις ολοκληρο τον λεβιε που πουλαει η PS.

Την ντιζα δεν την βαζεις για να επιλεγεις το γραναζι αλλα για να "ξεκλειδωνεις" την ασφαλεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
:thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια