Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 18 Σεπ 2021, 17:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015, 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Καθώς η C5 μου έχει μόνο δερμάτινο τιμόνι, η πλαστική αίσθηση του λεβιέ και του "τεμπέλη" (αλλά και η πλαστική όψη της φούσκας) έχουν καταφέρει να μου σπάσουν τα νεύρα μέσα σε ελάχιστα χλμ που έχω κάνει. Ως εκ τούτου, θα αγοραστεί η αυθεντική δερμάτινη λαβή με το αλουμινένιο 6+R καπάκι, καθώς και δερμάτινη φούσκα και δερμάτινο "καπάκι" για τον τεμπέλη.

Ερωτήσεις:
1) Η λαβή από όσο έχω καταλάβει είναι απλά βιδοκουμπωτή, δηλαδή για να την αφαιρέσεις απλά αρκεί να τη τραβήξεις ξεβιδώνοντάς την. Δεν υπάρχουν άλλα κρυφά κλειδώματα και ασφάλειες, σωστά ?
2) Η φούσκα επίσης απλά πιάνει με λάστιχο πάνω στο δαχτυλίδι της όπισθεν, δεν είναι πουθενά αλλού πιασμένη ? Μήπως έχει κανά zip-tie από πίσω (από τη μέσα πλευρά δηλαδή) για να μην φύγει καμιά ώρα από μόνη της ?
3) Τέλος, στο κάτω μέρος με το ασημένιο περίβλημα, όπως έχω δει πρέπει να ξεκουμπώσει όλη η βάση για να βγει η φούσκα, δεν έχω προλάβει να το κοιτάξω στα CitroenDocs, είναι εύκολη/γρήγορη διαδικασία (υποθέτω πως ναι) ?

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2015, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
To δερμάτινο κάλυμμα για το armrest τοποθετήθηκε, χωρίς όμως να έχει το τελικό αποτέλεσμα που περίμενα, κυρίως γιατί είμαι ανίδεος από κόλλημα δέρματος και τα έκανα ελαφρώς μαντάρα :shy

Αρχική κατάσταση

Εικόνα

Το armrest αφαιρείται από τη βάση

Εικόνα

Αφαιρούμε το πάνω καπάκι από το κάτω μέρος

Εικόνα

Κολλάμε το δέρμα στο καπάκι και ξαναβιδώνουμε τα πάντα στη θέση τους

Εικόνα

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ευθυγραμμίσω πλήρως τις ραφές με τις καμπύλες του τεμπέλη, και επίσης όπως βλέπετε φαίνονται οι γραμμές που πέρασα κόλλα (δεν το πέρασα με πινέλο παρά κατευθείαν από το σωληνάριο). Είδα και έμαθα όμως :)

Δεν είναι άσχημο, σχετικά καλά φαίνεται, απλώς εγώ που ξέρω ότι δεν είναι τέλειο μου έχει κάτσει κάπως...θα δούμε, για 20€ δεν θα πάθω και τίποτα αν τελικά το ξανακάνω από την αρχή, ή αν το πάω για επενδύσεις πω να μου κάνουν και αυτό το κομμάτι.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2015, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:clap :clap :clap Ωραίος!
Όλα από κάπου ξεκινούν!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2015, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5365
Υπέροχη αλλαγή Ace!!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Μαρ 2015, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
The Ace έγραψε:

Το armrest αφαιρείται από τη βάση

Εικόνα

Αφαιρούμε το πάνω καπάκι από το κάτω μέρος

Εικόνα



Το μόνο πράγμα που θέλω να βάλω με την 1η ευκαιρία στη C5 prestige είναι το armrest από την exclusive.

Εξωτερικά είναι ίδια, απλά εσωτερικά υπάρχει μία επιπλέον άρθρωση που επιτρέπει στο armrest να ανέβει άλλα 10cm πιό πάνω. Καθώς δεν είμαι δίμετρο παλικάρι αλλά 1,79 με βόλευε απίστευτα καθώς το δεξί μου χέρι ακουμπούσε αβίαστα στο τιμόνι με τον αγκώνα στο armrest.

Όπως είναι τώρα βολεύει γιατί το δεξί χέρι φτάνει όμορφα στο λεβιέ ταχυτήτων, αλλά το 99% των χιλιομέτρων μου τα γράφω με 5η στην Εγνατία.

Είναι το μοναδικό πράγμα που με ενθουσίασε από την exclusive, οπότε πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να βρεθεί ο μηχανισμός του καλύματος ή όλο το κάλυμα. Αν μπορείς φίλε Ace, κοίταξέ το.

Εκτός βέβαια αν είσαι δίμετρος...

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ 2015, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Δίμετρος όχι, παρά κάτι 1,90 είμαι, αλλά κοίταξα για τα ανταλλακτικά και το καλύτερο που μπόρεσα να καταλάβω είναι ότι οι κωδικοί 7589XP (370€) και 7589ΥΝ (460€) είναι σίγουρα με δερμάτινη επένδυση, και είναι τα ακριβότερα "καπάκια" για το armrest. Τώρα αν αυτό σημαίνει ότι έχουν και τον μηχανισμό εντός, δεν το ξέρω, δεν φαίνεται από το σχεδιάγραμμα του armrest.

Ποστάρω και τις δύο εικόνες μήπως και σου έρθει κάποια έμπνευση

Εικόνα

Εικόνα

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Τελευταία επεξεργασία από The Ace και Τετ 25 Μαρ 2015, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ 2015, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2014, 20:16
Δημοσιεύσεις: 38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Έγινε πολύ όμορφο με τη δερμάτινη επένδυση !

_________________
Citroën C5 iii


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2015, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Τελικά μου ήρθαν όλα τα κομμάτια (άργησα την παραγγελία του λεβιέ γιατί ήθελα και άλλα πραγματάκια), οπότε σήμερα είπα να βάλω τη δερμάτινη φούσκα και το δερμάτινο 6ταχυτο λεβιέ.

Ξεκινάμε λοιπόν με την υπάρχουσα κατάσταση (πλαστική φούσκα και πλαστικός λεβιές)

Εικόνα

Ξεκουμπώνουμε το λεβιέ τραβώντας με δύναμη προς τα πάνω (συγκρατείται από ελαστικά "δοντάκια" μονής κατεύθυνσης), ξεκουμπώνουμε τη βάση της φούσκας (με λίγη προσοχή για να ξεκουμπώσουν σωστά όλα τα clips) και έχουμε πλέον λυμένο το σύστημα λεβιέ-φούσκα

Εικόνα

Ξεκουμπώνουμε το ασημένιο περίβλημα που κρατάει στη θέση της την φούσκα. Βλέπουμε ότι επιπλέον η φούσκα είναι συρραμένη πάνω στην έτερη πλαστική βάση, άρα ξεσυρράπτουμε τη φούσκα και από την μαύρη βάση.

Εικόνα

Εγώ επέλεξα να μην συρράψω τη δερμάτινη φούσκα αλλά να την κολλήσω με κόλλα για δέρματα που είχα ήδη. Αφού κόλλησε καλά, έβαλα και την ασημένια βάση που κουμπώνει από πάνω. Πέρασα το πάνω μέρος της φούσκας στο μοχλό του λεβιέ και την έπιασα στην κατάλληλη θέση με ένα μικρό zip-tie από τη μέσα πλευρά. Κούμπωσα τη βάση της φούσκας στη θέση της, και τέλος κούμπωσα το νέο δερμάτινο λεβιέ.

Τελικό αποτέλεσμα

Εικόνα

Πολύ καλύτερη όψη και αίσθηση, και για το συνολικό κόστος των 15€ (φούσκα), 20€ (καπάκι τεμπέλη) και 32€ (λεβιές), άντε και τα 2,5€ της κόλλας δέρματος, νομίζω ότι ήταν πολύ καλή βελτίωση/μετατροπή. Τόσο που ίσα που κρατιέμαι να μην ξαναπαραγγείλω το δερμάτινο καπάκι του τεμπέλη για να το βάλω τέλεια.

:clap

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2015, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3536
:clap :clap Σταθερά μερακλής σαν γνήσιος κάτοχος C5 (εξαιρούνται οι εις ulis πχ kobulis... :P )

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2015, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13498
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πολύ ωραιο έγινε!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2015, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15532
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Με γεια σου!!

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Επειδή ήταν, με τα λόγια του Morpheus

Παράθεση:
...it's there, like a splinter in your mind, driving you mad...


αποφάσισα να το φτιάξω μια και καλή

Εικόνα

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Μάιος 2017, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Απρ 2017, 07:47
Δημοσιεύσεις: 33
Τοποθεσία: Athens, North
Καλησπέρα,

Άλλαξα και εγώ τον δερμάτινο λεβιέ. Μου πήρε 3 ώρες συνολικά.
Η βάση ήθελε ένα μικρό γύρισμα στα πλαγιά για να ξεκουμπώσει.
Ο λεβιες βγήκε εύκολα αφού τον είχα στρίψει πρώτα λίγο για να ξεκολλήσει.
Έβγαλα τα συραπτικά και αφού πρόσθεσα το καινούργιο κομμάτι τα ξανά έβαλα... και αυτό ήταν που μου έφαγε παραπάνω από 2 ώρες.

Παράγγειλα το δερμάτινο από εδώ https://www.amazon.fr/Aerzetix-Soufflet ... f=sr_1_290

Παρόλο που μου ήρθε με κόλλα και δεματικό για τον λεβιέ και μου έκανε καλή εντύπωση, η τρύπα που μπαίνει ο λεβιες ήταν διπλάσια σε μέγεθος όποτε χρειάστηκε να το διπλώσω έτσι ώστε να μην φαίνεται. Επίσης χρειάστηκε να κόψω λίγο δέρμα μιας και σε κάποια σημεία είχε περίσσευμα και η ασημένια βάση δεν κούμπωνε.

Τέλος όταν μπαίνουν οι ταχύτητες, το δέρμα τερματίζει και τσιτώνει. - ήθελε καλύτερο κούμπωμα ο λεβιές για να κάτσει πιο κάτω.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από oldgrober και Κυρ 21 Μάιος 2017, 09:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Μάιος 2017, 17:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 03:52
Δημοσιεύσεις: 1465
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πολύ καλή δουλειά φίλε!
Υ.Γ τα κατσαβιδάκια black & decker από πίσω ότι καλύτερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Χρήστος


Citroen C4 1.6 Exclusive - Η κορόνα μου
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Μάιος 2017, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1615
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Τα προβλήματα πιθανότατα είναι λόγω λάθος (?) μετρήσεων/διαστάσεων του συγκεκριμένου, καθώς αυτό που πήρα εγώ κούμπωσε στην εντέλεια, ούτε έκοψα, και κάνει πάντα και παντού τη σωστή κούρμπα (δεν τσιτώνει δηλαδή).

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

"Προς τους ανεπάγγελτους ανίκανoυς νεόπλουτους"
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 18
Περίεργο "κλακ" όταν πατιέται ο συμπλεκτης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: c31100
Απαντήσεις: 7
Λεβιές ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: thnszgns
Απαντήσεις: 24
πλαίσιο ταχυτήτων citroen c2
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
φουσκα κρεμαργιερας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsarakias
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ